S'han trobat 60 resultats amb els descriptors Administració electrònica
Publicació en el portal de transparència de l'Ajuntament de decrets de l'alcaldia amb dades personals.
PS 66/2020
Vulnera el principi de licitud la publicació dels decretes de l'alcaldia amb dades personals corresponents als anys 2018, 2019 i 2020, sense una base jurídica que ho empari.
04/03/2021
Vulneració del principi de confidencialitat. Des de la carpeta electrònica d'un ciutadà es visualitzaven documents d'una tercera persona.
PS 56/2020
L'Ajuntament va obrir un expedient electrònic, en el qual hi constaven diverses carpetes relatives a procediments relacionats amb les eleccions al Parlament de Catalunya. Una persona, des de la seva carpeta electrònica, podia visualitzar documents continguts en una carpeta d'una tercera persona.
21/01/2021
Adequació a la normativa de protecció de dades dels certificats qualificats per a treballadors públics
CNS 39/2020
En relació amb els certificats qualificats per a treballadors públics, des del punt de vista del dret a la protecció de dades, caldria valorar la possibilitat d’establir una política de certificació que prevegi la utilització d’aquests certificats basats en pseudònims. Es recomana tenir en compte les diferents opcions proposades en aquest dictamen als efectes d’evitar la difusió del número de DNI en la publicació de documents que incorporen una signatura electrònica.
08/01/2021
L'exigència en un formulari en línia del DNI juntament amb nom i cognom per a presentar una queixa/suggeriment davant l'Administració pública no vulnera el principi de minimització de dades.
IP 307/2019
L'exigència obligatòria del número de DNI, NIE o Passaport, juntament amb el nom i primer cognom de les persones que presenten una queixa i/o suggeriment a través de la pàgina web d'una administració pública, es considera necessària per tal de verificar la identitat de la persona interessada. En aquest sentit, el tractament de les dades establertes com a obligatòries en el formulari de recollida de dades per tramitar la queixa/suggeriment no vulnera el principi de minimització, atès que aquestes dades son adequades, pertinents i necessàries en relació amb les finalitats per a les quals es tracten.
20/11/2020
Anunci antic publicat en un diari oficial accessible a través d'internet
IP 250/2018
S'arxiva la denúncia referida a la publicació en un BOPB d'accés lliure a través d'internet, d'un anunci de notificació que contenia dades del denunciant i dels seus familiars, pels motius següents:
- Sobre la publicació de l'anunci amb dades personals en el BOPB per manament de l'Ajuntament: la comunicació de dades personals derivada de la publicació del decret d'alcaldia en el BOPB, té la seva cobertura en l'article 59.5 Llei 30/92 (publicació davant intents fallits de notificació), però atès que ja s'ha acomplert la finalitat perseguida, en virtut del principi de minimització procedeix requerir l'Ajuntament perquè al seu torn requereixi l'òrgan gestor del BOPB perquè adopti les mesures tècniques necessàries per evitar que l'anunci controvertit sigui indexat pels cercadors interns del BOPB.
- Sobre la publicació del BOPB que conté l'anunci esmentat en el web del Registre de Planejament Urbanístic, dependent del Departament TES: si bé el punt d'informació del Departament hauria d'haver remès la sol·licitud de cancel·lació a l'òrgan competent, de la resposta que donà no s'infereix que hagués impedit o obstaculitzat l'exercici de tal dret (art. 44.3.e LOPD). Dit això, atès que la publicació en el dit Registre de tot el diari que conté l'anunci amb les dades del denunciant no està emparada per l'obligació de publicitat dels instruments de planejament urbanístic, es requereix el Departament perquè en el web del Registre no es publiqui l'anunci amb les dades del denunciant i de familiars seus.
14/10/2020
Publicació en un repositori electrònic comú d'un informe del SPRL emès arran un presumpte assetjament laboral.
PS 33/2020
Un Departament de l'Administració de la Generalitat va permetre l'accés a totes les persones d'una unitat orgànica que tenien accés a un repositori electrònic comú, al contingut reservat d'un informe que figurava accessible en aquest repositori, que havia emès el seu Servei de Prevenció de Riscos Laborals (SPRL) arran d'una sol·licitud d'intervenció d'un treballador d'aquesta unitat, per presumpte assetjament laboral de la seva cap. Amb aquesta actuació, el TES hauria comès la infracció prevista a l'article 83.5.a) de l'RGPD, per haver vulnerat el principi de confidencialitat previst a l'article 5.1.f) RGPD, ja que aquesta part de l'informe accessible contenia dades personals del treballador afectat.
30/09/2020
Dret d'accés als correus i contactes de la bústia de correu corporativa assignada, després d'haver finalitzat la relació laboral.
PT 8/2020
Pel que fa a qüestions formals, es reconeix que l'Ajuntament va respondre extemporàniament la sol·licitud que exercí un policia local un cop finalitzà la relació laboral, d'accés als correus enviats i rebuts a la seva bústia de correu corporativa. Pel que fa al fons, s'estima parcialment la reclamació, i es reconeix el dret de la persona reclamant a accedir als correus privats enviats i rebuts, així com a les dades de contacte de les persones remitents i destinatàries d'aquests correus privats, en base a la consideració que es tracta d'informació aliena a l'activitat pública que exercí aquesta persona, i que correspon a ella, sobre la que, en conseqüència, ha de poder exercir el seu control. Per contra, es desestima la part de la reclamació referent a l'accés als correus professionals enviats i rebuts, així com a la informació referent als contactes professionals, ja que, en tractar-se d'informació pública, la sol·licitud d'accés cal vehicular-la a través del règim previst a les lleis de transparència, i per tant l'eventual reclamació escauria presentar-la davant la GAIP. S'exceptua daquesta darrera consideració, i es reconeix el dret d'accés als correus professionals rebuts per la reclamant que contenen les seves nòmines,atès el contingut singular de la informació que contenen.
15/09/2020
Publicació en un web municipal de les actes d'un procés selectiu.
PT 54/2019
Es declara l'extemporaneïtat de la resposta de l'Ajuntament a la sol·licitud presentada per la persona reclamant, que es qualifica com d'exercici del dret d'oposició, atès que allò que pretén la reclamant no és la supressió de les seves dades, sinó que aquestes no figurin en les dues actes d'un procés selectiu que figuren publicades al web municipal. No s'efectua cap pronunciament sobre el fons, atès que finalment s'ha atès el dret d'oposició de la persona reclamant, dins el tràmit previs a l'art. 37.3 de l'LOPDGDD.
02/06/2020
Mesures per conciliar el compliment de la legislació sobre accessibilitat amb la normativa de protecció de dades personals
CNS 12/2020
Tot i que els lectors de pantalla més utilitzades en el mercat disposen d’OCR, ateses les dificultats de lectura que presenten els documents que incorporen imatges no textuals, la Universitat podria optar per publicar documents textuals mitjançant la utilització d’una impressora virtual de conversió a pdf. Una altra opció seria emprar algun sistema de compulsa digital que pugui utilitzar la Universitat, mitjançant un certificat que no incorpori dades de cap persona física.
15/05/2020
Informe en relació amb l'Avantprojecte de llei d'impuls de l'activitat econòmica en un entorn digital
PD 7/2019
08/10/2019
Total de pàgines: 6