S'han trobat 60 resultats amb els descriptors Administració electrònica
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regula el procediment de tramitació i anotació de les factures en el Registre comptable de factures en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i el sector públic que en depèn
PD 7/2015
21/05/2015
Recollida d'informació tributària a través d'una aplicació informàtica
CNS 19/2014
La informació rebuda per l'organisme que formula la consulta i que no sigui necessària per a l'exercici de les seves funcions s'ha de cancel·lar, d'acord amb el que estableix l'article 4.5 de la LOPD. La identificació i autenticació per relacionar-se electrònicament amb un organisme tributari basat en el NIF i el codi d'identificació personal de la targeta d'identificació sanitària (CIP-TIS) expedida pel CatSalut, no ofereix garanties suficients per a la seguretat de la informació.
11/04/2014
Possibilitat de publicar informació municipal diversa al web de l'Ajuntament
CNS 43/2013
La difusió d'informació personal al web d'un Ajuntament és una cessió de dades (article 11 LOPD), que requereix el consentiment dels interessats o bé d'una habilitació en norma amb rang de llei. S'analitza l'aplicació d'aquest règim en diversos supòsits, en concret, en relació amb la publicació al web municipal d'informacions relatives a retribucions econòmiques i despeses de representació i altres despeses municipals; a la difusió d'informacions del Ple municipal i Juntes de Govern Local, decrets d'alcaldia i mocions del Ple; a informacions en matèria de subvencions i de contractació, així com amb la possibilitat de difondre informacions relacionades amb les societats anònimes municipals, com ara els acords del Consell.
31/10/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- Arxius i documents
- Procediment administratiu
- Contractació
- Subvencions
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Interès legítim
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
Informe en relació amb l'Ordenança municipal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
PD 26/2013
04/09/2013
Creació d'un entorn virtual per compartir informació sobre la valoració del personal docent
CNS 41/2012
La comunicació dels informes d’avaluació de les activitats d'un pla de formació, que inclou les dades de valoració dels docents, a un organisme autònom per a l’exercici de les seves funcions, constitueix una cessió de dades personals que troba habilitació a l’article 11.2.c) de la LOPD. L’accés però a aquesta informació per part dels membres d'un òrgan col·legiat d'aquest organisme autònom requereix comptar amb el consentiment previ dels docents, atès que el seu coneixement no sembla ser necessari per a l’exercici de les seves funcions. La creació d’un entorn virtual privat per compartir aquesta informació de caràcter personal, requereix l’adopció de les mesures de seguretat de nivell bàsic.
13/09/2012
Garanties en l'expedició de certificats tributaris
CNS 35/2012
La sol·licitud del certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries mitjançant l’ús del correu electrònic obliga l’administració a adoptar les mesures de caràcter tècnic i organitzatiu necessàries per garantir la correcta identificació i autenticació de les persones sol·licitants. En la mesura que el certificat serà tramès a l’adreça fiscal que consti a la base de dades de l’administració per correu postal certificat, emprar un mecanisme d’acreditació de la identitat basat en l’enviament per correu electrònic de la documentació escaient de manera escanejada pot ser admissible, si bé seria recomanable emprar altres mecanismes que ofereixen més garanties.
09/07/2012
Gestió mecanitzada de les consultes, queixes i suggeriments efectuades pels ciutadans
CNS 19/2012
La gestió mecanitzada de consultes, queixes i suggeriments dels ciutadans per part de l’ajuntament, en la mesura que comporta el tractament de dades personals, l’obliga a donar compliment als principis i obligacions establerts en la normativa de protecció de dades personals.
02/05/2012
Publicació d'edictes o anuncis a la seu electrònica de l'Ajuntament
CNS 20/2012
En el marc dels principis i obligacions establerts a la LOPD, la publicació o difusió a la seu electrònica de l’Ajuntament de determinats edictes o anuncis que continguin dades personals serà correcta quan es disposi del consentiment dels titulars de les dades, o quan aquesta difusió s’emmarqui o porti causa, entre d’altres, dels supòsits previstos en la normativa reguladora del règim local o en la normativa referida a un procediment concret, ja que en aquests casos es disposa de la corresponent habilitació legal, als efectes de l’article 11.2.a) de la LOPD. Particularment, cal adequar la difusió de dades personals a través del tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament al principi de qualitat de les dades (article 4.1 LOPD).
24/04/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea la Seu electrònica, el Tauler electrònic i el Registre electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i se'n regula el funcionament
PD 11/2012
23/04/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea la Seu electrònica, el Tauler electrònic i el Registre electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i se'n regula el funcionament
PD 8/2012
04/04/2012
Total de pàgines: 6