S'han trobat 22 resultats amb els descriptors Règim electoral
L'enviament d'una comunicació electrònica directament relacionada amb el servei contractat al Consorci AOC constitueix un tractament de dades lícit.
IP 159/2021
L'enviament d'un correu electrònic a l'ara denunciant, relacionat amb els serveis del certificat electrònic, constitueix un tractament de dades compatible amb la finalitat inicial per a la qual es van recollir les dades, que va ser, precisament, per a la contractació del referit certificat . Així doncs, en la mesura que es compleixen les exigències de l'article 6.4 RGPD, procedeix l'arxiu de l'expedient.
31/08/2022
Lliurament a una candidatura a les eleccions d'un Col·legi professional d'un llistat dels seus col·legiats
CNS 48/2019
En atenció a les previsions estatutàries examinades, resultaria justificat lliurar un llistat dels col·legiats amb dret de vot a les eleccions a la Junta de Govern, en què constin el seu nom, cognoms i adreça de correu electrònic, a la persona que l’ha sol·licitat, un cop hagi estat proclamada llur candidatura, als efectes d’enviar-los informació electoral per correu electrònic.
08/10/2019
Denegació d'accés a informació sobre les actes de la Junta electoral de les eleccions de juny de 2018
IAI 37/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la informació sol·licitada, respecte les persones que intervenen en el procés electoral en exercici de les seves funcions. Respecte a la resta de persones afectades, la normativa de protecció de dades no impedeix accedir al nom i cognoms de les persones que composen les candidatures admeses i de les que hagin resultat escollides. En canvi, i a falta de major concreció, no resultaria justificat donar accés a categories especials de dades que hi puguin constar (art. 23 LTC), a informació d’altres incidències que puguin afectar les persones candidates o altres dades, com ara dades personals relacionades amb l’exercici del vot per part de les persones col·legiades.
17/07/2019
Informe en relació amb el Projecte de decret d'establiment del sistema de vot electrònic en els processos d'eleccions a òrgans de representació del personal d'administració i tècnic al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya
PD 7/2018
16/01/2019
Denegació d'accés a actes de processos electorals d'un col·legi professional
IAI 51/2018
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la informació sol·licitada, respecte als membres de la Junta de Govern que intervenen en exercici de les seves funcions. En canvi, respecte a la resta de persones afectades, la normativa de protecció de dades no impedeix accedir al nom i cognoms de les persones que composen les candidatures admeses i de les que hagin resultat escollides, així com a la data d’inscripció al Registre de Col·legis Professionals de la composició de cada una de les noves Juntes de Govern, llevat que del tràmit d’audiència atorgat en resulti alguna circumstància que ho impedeixi. En canvi, i a falta de major concreció no resultaria justificat donar accés a categories especials de dades que hi puguin constar, altres incidències que puguin afectar les persones candidates o altres dades, com ara dades personals relacionades amb l’exercici del vot per correu.
29/11/2018
Informe en relació amb l'Avantprojecte de llei del procediment de votació electrònica per als catalans i catalanes residents a l'estranger
PD 10/2016
20/09/2016
Utilització de dades personals per a l'enviament de missatges electorals
PS 63/2015
A efectes d'inscripció a una Borsa de treball municipal, una persona va facilitar les seves dades, i com a telèfon de contacte va facilitar el mòbil de la seva mare. En la campanya electoral de les eleccions municipals del 2015, el partit polític que governava al municipi va enviar missatges SMS per convidar a un acte electoral, i en el dit missatge s'hauria utilitzat el nom i telèfon facilitats a la Borsa de Treball esmentada, segons la denunciant. Inicialment es va imputar, en base a la prova indiciària, que l'Ajuntament hauria facilitat -o permès- al partit polític l'accés a les dades esmentades, de manera que s'hauria vulnerat el deure de secret, la qual cosa està tipificada com a infracció greu. Finalment però es va considerar que no hi havia prova suficient per mantenir la imputació, i es va sobreseure, amb el trasllat a l'AEPD en allò referent al tractament de les dades dut a terme pel partit polític.
20/05/2016
Utilització de dades del Padró Municipal d'Habitants en la celebració de consultes populars
CNS 25/2016
La utilització de determinades dades del Padró amb la finalitat de comprovar que les persones que participen en una iniciativa de participació ciutadana en el municipi reuneixen els requisits de participació prèviament definits resulta conforme amb la legislació de protecció de dades si es duu a terme en exercici de competències municipals en què la condició de veí és un element essencial. Amb independència del sistema de votació que s'empri, cal vetllar pel compliment de la resta d'obligacions derivades de la normativa de protecció de dades, en especial el principi de qualitat, la confidencialitat i l'adopció de les mesures de seguretat necessàries.
04/05/2016
Informe en relació amb el Projecte pel qual s'aproven els Estatuts del Centre de la Propietat Forestal
PD 3/2016
25/04/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Règim electoral
- Cens electoral
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Dades representant persona jurídica
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
Utilització del Padró Municipal d'Habitants en la consulta sobre la remodelació d'una avinguda del municipi
CNS 10/2014
La utilització del Padró Municipal d'Habitants amb la finalitat de comprovar la condició de veí de les persones que participen en una consulta popular o en qualsevol altra forma prevista per les lleis per a la participació dels veïns en la gestió municipal, pot resultar adequada a la normativa de protecció de dades de caràcter personal. No obstant això, cal vetllar pel compliment de la resta d'obligacions derivades de la normativa de protecció de dades, en especial el principi de qualitat, la confidencialitat i l'adopció de les mesures de seguretat necessàries.
26/02/2014
Total de pàgines: 3