S'han trobat 1.822 resultats amb els descriptors ÀMBIT SECTORIAL
Comunicació per part d'un ajuntament de dades personals dels treballadors al Comitè de Personal
CNS 14/2012
S’analitzen diversos supòsits de comunicació de dades (article 11 de la LOPD) a l’òrgan de representació dels treballadors, en concret, dades de la còpia bàsica dels contractes, de les hores extraordinàries, dels documents TC-1 i TC-2, del quadre de retribucions, així com informació continguda en els pressupostos municipals. S’especifica que, en cas que l’Ajuntament no comuniqui dades personals de treballadors a l’òrgan de representació en el context de l’exercici de la llibertat sindical, quan es disposa del consentiment o quan hi ha la suficient habilitació, aquest òrgan podrà exercir, si escau, les accions legals que prevegi la normativa que regula l’exercici dels drets sindicals o altra normativa que prevegi el règim d’accés i la publicitat de determinada informació municipal. També, si escau, es podran presentar els corresponents recursos administratius o contenciosos, en relació amb la informació relativa als treballadors sotmesos al dret administratiu.
10/04/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea la Seu electrònica, el Tauler electrònic i el Registre electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i se'n regula el funcionament
PD 8/2012
04/04/2012
Adeqüació d'un projecte sobre violència domèstica i de gènere a la normativa de protecció de dades
CNS 8/2012
En el projecte de Registre de víctimes de violència domèstica i de gènere analitzat, es fa necessari concretar exactament quins són els intervinents en el Projecte, definir i concretar les finalitats a complir, en connexió amb el marc normatiu sectorial concret que habilita el tractament de dades per a cada intervinent, així com revisar quines dades ha de tractar cada intervinent i concretar el mecanisme d’obtenció de dades, entre d’altres qüestions. Cal revisar i concretar la definició dels fluxos informatius que es preveu fer. Es recomana que es revisi el contingut del formulari de prestació del consentiment i de compliment del deure d’informació, i que s’analitzi les repercussions que per al Projecte pot tenir el desenvolupament d’altres sistemes d’informació sobre violència domèstica i de gènere. També es fa avinent que el contingut del fitxer que l’Ajuntament ha creat, ha de ser coherent amb el contingut del Projecte.
20/03/2012
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es crea el fitxer de dades de caràcter personal Sistema d'informació i atenció a les víctimes i afectats per accidents de trànsit (SIAVT) gestionat pel Servei Català de Trànsit
PD 4/2012
20/03/2012
Difusió de dades personals dels contractistes de l'Administració Pública
CNS 11/2012
Les dades de les persones jurídiques resten excloses de l’àmbit d’aplicació de la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal. La difusió a través del web de la unitat orgànica consultant, de les dades corresponents al nom i cognoms de les persones físiques, contractistes de l’Administració Pública, amb la finalitat de donar a conèixer l’evolució sobre la contractació pública, troba habilitació a l’article 53 del TRLCSP. La difusió de la dada relativa al NIF de les persones físiques, contractistes de l’Administració Pública, no s’adequa a la normativa de protecció de dades.
05/03/2012
Cessió d'informació personal entre administracions als efectes del control del dipòsit de fiances
CNS 10/2012
La cessió de les dades i documents que consten en els expedients d'ajuts per al pagament de lloguers a un ens de dret públic de la Generalitat, per tal que aquest pugui exercir la inspecció sobre l'obligació que tenen els propietaris d'habitatges arrendats de dipositar la fiança en el Registre de fiances dels contractes de lloguer de finques urbanes, requereix, a manca d'habilitació legal, el consentiment de les persones titulars de les dades.
29/02/2012
Comunicació per part d'un ajuntament de dades personals dels treballadors a les seccions sindicals
CNS 2/2012
En relació amb els diversos supòsits de comunicació de dades plantejats, i partint del règim de comunicació de dades segons el qual és necessari el consentiment dels titulars a menys que la cessió estigui prevista en una llei (article 11 de la LOPD), s’analitzen les possibles habilitacions legals en base a les previsions de la normativa aplicable i dels principis de la protecció de dades. En el casos en què és necessari el consentiment per manca d’habilitacions legals que permetin la comunicació, es fa avinent que aquest ha de ser exprés en relació amb les dades sensibles (article 7 de la LOPD). També s’analitza la pertinença, en diversos supòsits i en funció de la informació sol·licitada, de l’alternativa de substituir el nom i cognoms del treballador concret per una codificació numèrica. Tot això, sens perjudici de la comunicació de dades de forma genèrica i no individualitzada, sense fer identificables els treballadors o funcionaris afectats.
24/02/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Dades salut
- Infraccions penals administratives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
Ús del correu electrònic corporatiu per part de les seccions sindicals
CNS 7/2012
Respecte l’ús per les Seccions sindicals del correu electrònic corporatiu per enviar informació als treballadors, la LOLS conté habilitació suficient perquè les Seccions sindicals amb representació a l’Ajuntament adrecin informació als treballadors, independentment de que estiguin afiliats o de si desitgen rebre la informació, sempre que la informació sigui de naturalesa sindical i laboral. Això, sens perjudici de l’exercici del dret d’oposició per part dels treballadors.
24/02/2012
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre pel qual es crea el fitxer de dades de caràcter personal d'expedients sancionadors per infraccions de l'article 56.4.k) del text refós de la Llei de carreteres gestionat pel Servei Català de Trànsit.
PD 2/2012
17/02/2012
Accés a les dades del Padró des del Registre General de l'Ajuntament
CNS 3/2012
La importació de dades personals del Padró des del Registre d'entrada i sortida de documents d'un mateix ens local, per tal que aquest agilitzi la gestió dels procediments administratius, dins l'exercici de les competències municipals que la legislació de règim local li atribueix, i quan la dada domicili resulta rellevant, és conforme amb la LOPD en la mesura que aquesta finalitat resulta compatible amb la del Padró. La actualització de la dada domicili del Padró, en cas de detectar-se una discrepància, no resultaria conforme al principi de finalitat de les dades, sens perjudici que aquest fet es pugui posar en coneixement del ciutadà perquè iniciï els tràmits corresponents per modificar les seves dades del Padró, així com que l'ajuntament pugui fer les actuacions i comprovacions que consideri convenients per mantenir-lo actualitzat.
07/02/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Padró municipal habitants
- Registre entrada i sortida de documents
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Diputació
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Diputació
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
Total de pàgines: 183