S'han trobat 21 resultats amb els descriptors Habitatge
Tramitació errònia d'una sol·licitud d'una persona incorporada a la fitxa d'una altra.
PS 4/2023
Una persona (A) va presentar davant una empresa municipal una sol·licitud de renovació de la seva inscripció al Registre de sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya. L'empresa va incorporar erròniament aquesta sol·licitud en la fitxa del Registre que corresponia a una altra persona (B), la qual cosa va induir a error a l'Agència de l'Habitatge de Catalunya, qui erròniament va renovar la inscripció a B i va modificar el seu número de telèfon i a seva adreça de correu electrònic. Es sanciona l'empresa municipal amb una multa, per vulneració del principi d'exactitud.
23/05/2023
Renovació errònia d'una inscripció registral.
PS 5/2023
S'amonesta l'Agència de l'Habitatge de Catalunya per vulneració del deure de confidencialitat, per haver comunicat a una persona (A) la renovació errònia de la inscripció d'una altra persona (B) al Registre de sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya. Aquest error provenia al seu torn d'un altre error comès per l'empresa municipal subencarregada, que vinculà la sol·licitud de renovació d'A a la fitxa de B.
07/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre les persones titulars d'habitatges d'ús turístic
IAI 10/2023
La persona reclamant no pot accedir al nom de les persones físiques titulars d’una llicència d’activitat d’habitatge d’ús turístic associada al número d’inscripció en el Registre de Turisme de Catalunya, però sí se li podria lliurar informació anonimitzada amb un nivell d’agregació territorial que garanteixi la no identificació de les persones afectades.
14/02/2023
Desatenció del dret d'accés
PT 85/2022
La persona reclamant es queixava per la desatenció de tres sol·licituds d'exercici del dret d'accés que va presentar els anys 2016 i 2017 davant el COAC. Es declara que el COAC ha desatès el dret d'accés exercit per la persona reclamant atès que només ha acreditat haver donat resposta a la primera de les tres sol·licituds, essent aquesta resposta extemporània. El dret d'accés objecte de la present resolució es va exercir quan estava en vigor l'antiga Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, (LOPD) i el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, (RLOPD), essent aquestes les normes aplicables en l'anàlisi de l'eventual desatenció del dret d'accés exercit per la persona reclamant.
29/11/2022
Tramitació i gestió d'expedients derivats de situacions d'emergència en l'àmbit de l'habitatge
CNS 20/2022
Anàlisi de la Proposta d’acord de Govern per a la creació del Programa per a la tramitació i gestió dels expedients derivats de l’aplicació de la Llei 1/2022 del 3 de març, de modificació de la Llei 18/2007, la Llei 24/2015 i la Llei 4/2016 per a afrontar l'emergència en l'àmbit de l’habitatge.
22/07/2022
Comunicació de dades a l'Ajuntament per part de l'empresa concessionària del subministrament d'aigua
CNS 47/2021
L’ajuntament pot accedir a la informació de la qual disposi l’empresa concessionària del subministrament d’aigua relativa a habitatges respecte dels quals no existeixi consum d’aigua en els darrers 2 anys o quan aquest consum sigui anormalment baix, amb la finalitat d’aplicar el recàrrec a l’IBI previst al TRLRHL respecte aquests habitatges.
29/10/2021
Denegació d'accés a informació sobre promocions municipals
IAI 33/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar els motius pels quals l’entitat ha atorgat el règim de tinença relatiu al dret de superfície en promocions preexistents, i no ubicades en sòl qualificat com a protegit, així com els motius pels quals s’han ofert acords per adquirir un dret de superfície sobre l’habitatge en unes promocions, i no en altres, en no veure’s afectades dades personals. En relació amb la sol·licitud d’informació relativa a la ubicació de les promocions en les quals s’ha adjudicat el dret de superfície a treballadors, en actiu o no, de l’entitat, la normativa de protecció de dades no impedeix accedir a aquesta informació d’acord amb el que s’ha exposat.
20/05/2021
No actualització per part de la Cambra de la propietat del titular dels béns immobles i del compte corrent on s'efectuen les domiciliacions dels rebuts bancaris.
PS 17/2019
Es sanciona una Cambra de la propietat urbana amb una amonestació, per haver vulnerat el principi d'exactitud per no haver modificat amb la diligència deguda el nom i cognoms de la persona titular de dos béns immobles, ni el número de compte corrent a on es domiciliaven els rebuts girats per la cambra per l'arrendament d'un d'aquests béns, així com les despeses d'administració de la finca a la comunitat de propietaris, tot i que aquesta persona havia acreditat el canvi de titularitat, per mort de l'antic titular -mare de la persona denunciant-.
27/12/2019
Accés d'una regidora de l'ajuntament a l'escriptura de compravenda d'un immoble del municipi
CNS 31/2017
Tenint en compte la normativa aplicable (LDH i DL 1/2015), l’accés per la regidora a l’escriptura de compravenda d’un immoble del municipi que, per la informació disponible, es trobaria afectat per l’exercici dels drets de tanteig i retracte, no resulta contrari a la normativa de protecció de dades personals, ja que l’accés pot resultar proporcionat i adequat per al compliment de les seves funcions de control de l’actuació municipal, als efectes de constatar si correspon exercir els drets esmentats.
07/07/2017
Ús de les dades del Padró municipal d'habitants, del Cadastre immobiliari, i d'empreses de subministrament per a la detecció d'habitatges buits
CNS 19/2017
Si l’Ajuntament ja ha detectat prèviament l’existència de determinats habitatges desocupats a través dels sistemes explicitats a l’article 41.4 LDH, o a través d’altres mecanismes que s’hagin pogut establir, l’article 41.5 LDH habilita la comunicació a l’Ajuntament d’un llistat de consums anormalment baixos d’aigua, gas i electricitat, per sota del llindar establert, als efectes de comprovar la situació de desocupació. Es pot considerar habilitat i proporcionat l’accés al cadastre i al padró municipal d’habitants, per tal d’identificar els propietaris d’habitatges on no hi consta ningú empadronat. No resulta contrari a la normativa de protecció de dades que l’Ajuntament s’adreci a les persones propietàries, amb posterioritat a la detecció de la situació anòmala dels habitatges, per donar-los informació de les mesures previstes.
03/05/2017
Total de pàgines: 3