S'han trobat 1.829 resultats amb els descriptors ÀMBIT SECTORIAL
Comunicació de dades del Registre de Població de Catalunya a altres administracions
CNS 38/2012
La Llei 23/1998, de 30 de desembre, d’Estadística de Catalunya habilita la cessió, sense consentiment, de la dada domicili del Registre de Població de Catalunya a una altra administració pública per a l’exercici de les competències legalment atribuïdes i per assumptes en què el domicili resulti rellevant, així com a la policia local d’un municipi quan el seu coneixement és necessari per a l’exercici de les funcions de policia administrativa atribuïdes per llei. La seva cessió, sense consentiment, a la policia local amb finalitats policials resta habilitada per l’article 22.2 de la LOPD, sempre que s’efectuï de manera individualitzada i s’acrediti que és necessària per a la prevenció d’un perill real per a la seguretat pública o per a la repressió d’infraccions penals.
27/07/2012
Obligació dels membres del cos de Mossos d'Esquadra de comunicar les dades de localització a l'Administració a la qual presten serveis
CNS 39/2012
No és necessari disposar del consentiment previ dels membres del cos policial per tal de tractar dades de localització, d'acord amb la Instrucció 9/2012. En canvi, atès que no existeix vinculació laboral amb terceres persones de contacte alienes al cos policial, és necessari disposar del seu consentiment. El tractament de dades de localització, ha de respectar els principis de qualitat i de finalitat i ha d'estar previst en el corresponent fitxer de titularitat pública.
27/07/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Seguretat pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
Accés dels regidors a dades de padrons fiscals
CNS 33/2012
Atesa la informació personal que es pot tractar en els tres padrons fiscals (IBI, vehicles i guals), des de la perspectiva del principi de qualitat l’accés per part dels regidors al conjunt d’informació sol·licitada, en els termes plantejats en la consulta, podria forçar el dit principi. Es recomana considerar que la informació es faciliti convenientment anonimitzada, si això permet donar compliment a les funcions dels regidors. No es pot descartar un accés parcial a la informació dels padrons fiscals, sens perjudici de les possibles limitacions d’accés en relació amb determinats tipus de dades personals. No es pot descartar un accés a la informació dels padrons fiscals, relativa únicament a determinades persones, immobles o vehicles, en els casos en què es concreti la sol·licitud d’accés dels regidors en aquest sentit, en relació amb les seves funcions.
12/07/2012
Cessió de dades del Padró a un Grup municipal per a tramesa d'informació d'un partit polític
CNS 34/2012
L’accés dels regidors a dades del Padró municipal d’habitants sense consentiment dels titulars pot resultar habilitat en determinats supòsits, per al compliment de les seves funcions (LRBRL). No sembla que l’accés per a l’enviament de documentació pròpia d’un partit polític s’hagi de considerar inclòs en la finalitat legítima per a la qual un regidor pot accedir al Padró, als efectes del principi de finalitat (article 4 LOPD). L’accés per part dels regidors a les dades del Padró (nom i domicili) per a la finalitat plantejada requeriria del consentiment dels titulars de les dades. La possibilitat que sigui el propi Ajuntament el que enviï a determinats veïns del municipi una documentació que, per la informació de què es disposa, es refereix a les activitats d’un partit polític i que per tant és aliena a les activitats de la pròpia Corporació, requereix el consentiment dels titulars de les dades.
12/07/2012
Cessió de dades del Padró a una altra administració pública per l'exercici de funcions en matèria de gestió patrimonial
CNS 36/2012
La comunicació de dades contingudes en el Padró des d’un ajuntament a una altra administració pública, sense consentiment dels afectats, requereix que es realitzi per a l’exercici de les competències legalment atribuïdes i per assumptes en què l’adreça resulta una dada rellevant. En el cas examinat, podria resultar suficient comunicar les dades identificatives de les persones que habiten en cadascun dels habitatges a què es fa referència necessàries per a l’exercici de la competència al·legada en la petició adreçada a l’ajuntament.
12/07/2012
Cessió, per part d'un col·legi professional, d'un llistat de persones col·legiades a una candidatura a les eleccions col·legials
CNS 31/2012
La informació relativa al nom, número de col·legiat, domicili professional i correu electrònic dels col·legiats pot tenir la consideració de font accessible al públic. No obstant això, i més enllà de l’obligació de facilitar informació sobre el nom i cognoms, número de col·legiat i domicili professional a la finestreta única del col·legi professional, no existeix l’obligació legal de facilitar la informació sol·licitada amb el format sol·licitat.
09/07/2012
Garanties en l'expedició de certificats tributaris
CNS 35/2012
La sol·licitud del certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries mitjançant l’ús del correu electrònic obliga l’administració a adoptar les mesures de caràcter tècnic i organitzatiu necessàries per garantir la correcta identificació i autenticació de les persones sol·licitants. En la mesura que el certificat serà tramès a l’adreça fiscal que consti a la base de dades de l’administració per correu postal certificat, emprar un mecanisme d’acreditació de la identitat basat en l’enviament per correu electrònic de la documentació escaient de manera escanejada pot ser admissible, si bé seria recomanable emprar altres mecanismes que ofereixen més garanties.
09/07/2012
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regula el funcionament i s'aprova l'aplicació del Registre públic de contractes de la Generalitat de Catalunya
PD 17/2012
05/07/2012
Contractació d'una empresa de serveis que opera en el "núvol"
CNS 24/2012
La contractació dels serveis Google Apps for Business per un consell comarcal requereix la realització d’una anàlisi prèvia dels riscos que per a la seguretat i integritat de la informació personal pot comportar el seu tractament en entorns que operen en el “núvol”. En la mesura que Google Ireland Limited efectuï un tractament de dades per compte del responsable, la contractació dels seus serveis requereix, d’entrada, la signatura d’un contracte d’encarregat del tractament. No obstant això, ateses les condicions a què se sotmet el servei Google Apps for Business, l’existència d’aquest contracte d’encarregat per si sol no pressuposa que el tractament de les dades per Google Ireland Limited es dugui a terme sempre amb totes les garanties exigides per la normativa espanyola de protecció de dades de caràcter personal.
04/07/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual s'estableixen els requisits per a la instal·lació i ús de desfibril·ladors externs fora de l'àmbit sanitari, i per a l'autorització d'entitats formatives per al seu ús
PD 21/2012
27/06/2012
Total de pàgines: 183