S'han trobat 22 resultats amb els descriptors Fitxers titularitat privada
Gravació de la conversa i captació de la imatge del personal municipal d'atenció ciutadana
CNS 58/2015
La captació de la imatge i de la veu dels treballadors de l'Ajuntament per un ciutadà requereix, com a norma general, el consentiment previ de l'afectat. Tot i així, en alguns supòsits es pot entendre que existiria un interès legítim que podria habilitar aquest tractament, sent necessari que el ciutadà compleixi amb els principis i obligacions que imposa la normativa de protecció de dades. En el present cas, la captació de la imatge amb la finalitat d'identificar el treballador fàcilment resultaria un tractament de dades desproporcionat. També ho seria l'enregistrament de la veu amb la finalitat de tenir constància de la presentació d'un escrit davant l'Ajuntament o de la informació sol·licitada a l'Ajuntament. Ara bé, enregistrar-la amb la finalitat d'utilitzar-ho amb ocasió de l'exigència de responsabilitats pot disposar d'habilitació en determinats supòsits.
03/12/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Serveis públics
- Xarxes socials
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- Imatge
- Veu
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Interès legítim
- RÈGIM SANCIONADOR
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre una Fundació i termini de conservació dels expedients escolars dels alumnes
CNS 42/2013
Els fitxers de la Fundació titular de centres educatius concertats que estiguin vinculats a la prestació del servei públic d'educació, són objecte de control per part de l'Autoritat (art. 156.a) EAC i art. 3.f) Llei 32/2010). La percepció d'una subvenció per part d'una entitat, només comporta que aquesta es trobi dins l'àmbit d'actuació de l'Autoritat si existeix relació de dependència respecte una administració pública (art. 156.a) de l'EAC). La delimitació de la informació dels expedients escolars dels alumnes que cal conservar o cancel·lar, així com l'establiment de terminis de conservació, només es pot fer amb coneixement de la concreta informació tractada, i tenint en compte el que hagi pogut establir l'Administració educativa, i, si escau, les Taules d'Avaluació Documental, en aplicació de la Llei 10/2001, d'Arxius.
04/10/2013
Informe en relació amb la proposta de creació i modificació de fitxers de dades de caràcter personal del Conselh Generau d'Aran i de les seves entitats dependents
PD 20/2013
12/09/2013
Informe en relació amb la proposta de Reglament regulador dels fitxers que contenen dades de caràcter personal del Col·legi Oficial d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Catalunya
PD 18/2013
25/07/2013
Naturalesa jurídica dels fitxers d'una fundació
CNS 14/2013
Els fitxers d'una fundació són fitxers de naturalesa privada, en ésser el seu responsable una entitat jurídicoprivada, d'acord amb el que estableix l'article 5.1.l) RLOPD.
04/03/2013
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre els fitxers dels consells esportius
PET 6/2012
Els fitxers dels consells esportius destinats exclusivament al tractament de dades per assolir la finalitat de gestionar o executar la política i activitats esportives de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals, pot considerar-se que responen a l'exercici de funcions públiques i, per tant, en complir-se la resta de requisits de l'article 156 b) de l'EAC en connexió amb l'article 3 h) de la Llei 32/2010, de l'1 d'octubre, de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, serien de la competència d'aquest organisme. Per contra, els fitxers que incorporin dades més enllà d'aquest objectiu, no quedarien inclosos en l'àmbit competencial de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
21/12/2012
Responsabilitat sobre les dades personals en la prestació per concessió d'un servei públic
CNS 54/2012
La manca d'un contracte d'encàrrec entre l'Ajuntament i l'empresa concessionària del servei de gestió de l'equipament esportiu en el municipi porta a concloure que, en aquests moments, l'empresa és responsable del tractament de les dades dels abonats al servei. Tot i així, es considera que la comunicació d'aquestes dades, sense consentiment, des del fitxer de titularitat privada de l'empresa concessionària a l'Ajuntament pot trobar habilitació en l'article 11.2.c) de la LOPD.
11/12/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- ÀMBIT SECTORIAL
- Serveis públics
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre fitxers d'escoles concertades
PET 10/2011
L'àmbit d'actuació de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades comprèn, entre d'altres, els fitxers i tractaments que duen a terme les entitats de dret privat que presten serveis públics per mitjà de qualsevol forma de gestió directa o indirecta, si es tracta de fitxers i tractaments vinculats a la prestació d'aquests serveis (article 3.f) de la Llei 32/2010, de l'1 d'octubre, de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades). Per tant, es poden inscriure en el Registre de Protecció de Dades els fitxers vinculats a la prestació del servei d'educació pel que fa als nivells concertats.
28/11/2011
Informe en relació amb el projecte de Resolució de creació de fitxers de dades de caràcter personal del Col·legi Oficial de Diplomats en Infermeria de Lleida
PD 4/2011
29/03/2011
Consulta d'un Col.legi professional sobre el compliment de la normativa de protecció de dades
CNS 43/2010
La segregació de la Demarcació territorial catalana d’un Col·legi professional d’àmbit estatal per constituir un Col·legi independent català comportarà només la cessió, sense consentiment dels afectats, de les dades personals de les persones col·legiades amb domicili professional únic o principal a Catalunya que siguin adequades, pertinents i no excessives perquè puguin col·legiar-se en el Col·legi català, sense que resultin d’aplicació en aquest cas concret les previsions de l’article 19 del RLOPD. Conseqüentment, el Col·legi haurà de donar compliment al deure d’informació, així com a la resta de principis i obligacions previstes en la normativa en protecció de dades personals.
30/11/2010
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Total de pàgines: 3