S'han trobat 68 resultats amb els descriptors REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
Cessió de dades entre administracions públiques en el procés de modernització dels sistemes d'informació dels cossos policials
CNS 34/2013
El tractament de dades que es pugui produir en base al Conveni subscrit ha de quedar recollit en el fitxer de l'Ajuntament (article 20.2 de la LOPD). Es recomana fer una anàlisi de conjunt dels fitxers ja existents de l'Ajuntament, relacionats amb l'actuació de la policia local, i del fitxer objecte de consulta, als efectes d'evitar, si escau, duplicitats de tractaments. Pel que fa a l'apartat relatiu a la finalitat i usos del fitxer, cal tenir en compte el règim que l'article 22 de la LOPD preveu per als fitxers policials, en funció de les seves finalitats administratives o policials. En el cas que es prevegin determinats fluxos informatius, entre d'altres, amb la xarxa RESCAT o el Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112, aquest apartat del fitxer ho hauria de recollir adequadament.
08/07/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Seguretat pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Forces i Cossos Seguretat
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Fitxers titularitat pública
- Fitxers policials
Deure d'informació i recollida del consentiment en fitxers per a la gestió de processos judicials
CNS 30/2013
Atès que la la llei atribueix l'assessorament en dret i la representació i defensa de l'Administració de la Generalitat davant els jutjats i tribunals al Gabinet Jurídic, pot ser suficient el compliment del deure d'informació i la recollida del consentiment per part del departament que ha recollit la informació i l'ha tramés al Gabinet Jurídic que introdueix aquesta informació a les seves bases de dades, sense que hagi de complir amb els requeriments de la LOPD, sempre que no s'alteri la finalitat per a la qual va ser recollida la informació. En el cas que la informació que s'incorpori a les bases de dades del Gabinet Jurídic provingui dels jutjats i tribunals, ateses les previsions d'aquesta comunicació per les corresponents legislacions processals per tal de fer efectiu el dret de defensa, tampoc resulta necessari que el Gabinet Jurídic compleixi amb el deure d'informació, ni que reculli el consentiment respecte les dades aportades al plet per les altres parts.
17/06/2013
Informe en relació amb el Projecte de decret pel qual es crea el Registre de professionals sanitaris de Catalunya i s'estableixen els criteris generals i requisits mínims dels registres públics de professionals sanitaris en l'àmbit de Catalunya
PD 13/2013
30/05/2013
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regulen l'autorització per a la constitució i el funcionament dels biobancs amb fins de recerca biomèdica a Catalunya i la Xarxa Catalana de Biobancs
PD 10/2013
08/05/2013
Petició d'informació sobre la naturalesa del fitxer "Servei d'Orientació-Mediació" d'un Col·legi d'advocats
PET 6/2013
Atès que la Llei 15/2009, de 22 de juliol, de mediació en l'àmbit del dret privat, atribueix determinades funcions als col·legis professionals, com a ens que col·laboren amb el Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya, en la gestió del sistema de mediació, el fitxer "Servei d'Orientació-Mediació" d'un col·legi d'advocats tindria naturalesa pública per estar vinculat a l'exercici de funcions públiques atorgades per a l'organització i funcionament del servei de mediació.
02/05/2013
Naturalesa jurídica dels fitxers d'una fundació
CNS 14/2013
Els fitxers d'una fundació són fitxers de naturalesa privada, en ésser el seu responsable una entitat jurídicoprivada, d'acord amb el que estableix l'article 5.1.l) RLOPD.
04/03/2013
Gravació i difusió de les sessions dels plens municipals
CNS 16/2013
La gravació i posterior difusió de les sessions del Ple a través del portal web municipal per part del mateix consistori, si així ho preveu el Reglament orgànic municipal, resulta conforme amb la LOPD, en tractar-se d'una cessió de dades que compta amb habilitació en la legislació vigent en matèria de règim local, tret d'aquelles sessions o part de les mateixes que puguin afectar el dret a l'honor, a la intimitat i a la pròpia imatge dels afectats.
04/03/2013
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- TRANSPARÈNCIA
Notificació i inscripció de fitxers estadístics
CNS 3/2013
Els fitxers que serveixen per a finalitats exclusivament estadístiques i emparats per la legislació autonòmica sobre la funció estadística pública s'han d'inscriure en el Registre de Fitxers Estadístics. En canvi, aquells altres fitxers creats per a finalitats no exclusivament estadístiques hauran de ser notificats davant el Registre de Protecció de Dades de Catalunya per tal de procedir a la seva inscripció.
31/01/2013
Titularitat pública o privada dels fitxers d'una Corporació de dret públic
CNS 1/2013
Els fitxers de la Corporació que formula la consulta seran considerats fitxers de naturalesa pública, en ésser totes les funcions que té atribuïdes la Corporació, funcions de caràcter públic. L'aprovació d'aquests fitxers es pot dur a terme a través d'un acord de la Corporació, que posteriorment ha de ser publicat al DOGC i notificat a aquesta Autoritat per a la seva inscripció al Registre de Protecció de Dades de Catalunya.
24/01/2013
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre els fitxers dels consells esportius
PET 6/2012
Els fitxers dels consells esportius destinats exclusivament al tractament de dades per assolir la finalitat de gestionar o executar la política i activitats esportives de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals, pot considerar-se que responen a l'exercici de funcions públiques i, per tant, en complir-se la resta de requisits de l'article 156 b) de l'EAC en connexió amb l'article 3 h) de la Llei 32/2010, de l'1 d'octubre, de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, serien de la competència d'aquest organisme. Per contra, els fitxers que incorporin dades més enllà d'aquest objectiu, no quedarien inclosos en l'àmbit competencial de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
21/12/2012
Total de pàgines: 7