S'han trobat 678 resultats amb els descriptors Ajuntament
Enregistrament de les sessions del ple de la corporació municipal per part d'un diari digital local i la seva difusió a través d'Internet
CNS 60/2013
L'enregistrament i la difusió de les sessions del ple de l'ajuntament per part de tercers no requereix cap autorització des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades personals, sinó només, en cas de tractar dades personals, el compliment de les obligacions i els principis establerts a la LOPD. El caràcter públic de les sessions del ple es veurà limitat en cas que l'ajuntament, en l'exercici de les seves competències decideixi aplicar l'excepció de l'article 70 LRBRL, és a dir, quan es tractin assumptes que puguin afectar els drets fonamentals dels ciutadans reconeguts en l'article 18.1 de la CE.
17/01/2014
Utilització de la informació municipal per part dels regidors per relacionar-se amb la ciutadania
CNS 59/2013
El tractament posterior de la informació personal obtinguda per un grup municipal, en exercici del seu dret d'accés reconegut a la legislació de règim local, per a qualsevol altra finalitat que difereixi o no pugui considerar-se subsumible en l'exercici de les funcions que corresponguin als regidors de què es tracti, sense consentiment dels afectats o altra habilitació legal, comportaria una actuació contrària al principi de qualitat de les dades.
19/12/2013
Denegació d'accés a informació sobre els resultats de les inspeccions i controls sanitaris i d'higiene realitzats a restaurants i bars d'una ciutat
IAI 27/2016
La normativa de protecció de dades no impediria l'accés a la informació desglossada per nom i adreça d'establiment relativa a la puntuació o nivell obtingut en els controls i inspeccions en matèria sanitària i d'higiene realitzades a bars i restaurants, sens perjudici que hi puguin concórrer altres límits que impossibilitin l'accés a aquesta informació. En canvi, l'accés a les dades relacionades amb incompliments, infraccions o sancions administratives la responsabilitat de les quals recaigui en les persones físiques titulars dels establiments, no resultaria respectuós amb el dret a la protecció de dades.
09/12/2013
Cessió a l'Ajuntament, durant el segrest de la concessió, de dades personals dels abonats al servei públic
CNS 56/2013
En el cas examinat, l'empresa concessionària del servei públic de gestió de les instal·lacions esportives, atès que decideix sobre la finalitat, el contingut i l'ús del tractament de les dades personals dels abonats al servei, té consideració de responsable del tractament. El fet que l'Ajuntament dugui a terme el segrest temporal d'aquest servei en principi no sembla que hagi de comportar necessàriament la cessió de les dades dels abonats per part de l'empresa concessionària. En cas contrari, la comunicació d'aquestes dades a l'Ajuntament, sense consentiment, podria trobar habilitació en l'article 11.2.c) de la LOPD, en atenció a les potestats que la normativa de règim local atribueix a l'administració titular del servei (l'Ajuntament).
28/11/2013
Revelació en el ple dels deutes d'un regidor municipal
CNS 55/2013
L'alcalde d'un Ajuntament, en exercici de les funcions que legalment té atribuïdes en matèria tributària, pot accedir, sense consentiment dels afectats, a un certificat relatiu a la situació recaptatòria dels regidors amb el consistori, així com, un cop comprovada l'existència d'un expedient de recaptació executiva, posar aquests fets en coneixement del Ple, òrgan al què li correspon el control de la concurrència de les causes d'inegibilitat o bé d'incompatibilitat sobrevinguda per ser regidor municipal, que es basen en l'existència d'un deute amb la pròpia corporació de part d'un o més regidors, d'acord amb la LOREG. Ara bé, la comunicació d'aquest certificat, amb les dades personals que hi consten, en el moment de plantejar la qüestió objecte de debat en el Ple podria no resultar ajustada a les exigències del principi de qualitat.
27/11/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Hisenda pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades tributàries
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- RESPONSABLE TRACTAMENT
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Informe en relació amb l'Ordenança general reguladora de la creació i supressió de fitxers de dades de caràcter personal de l'Ajuntament de la Garriga
PD 34/2013
19/11/2013
Possibilitat de realitzar pràctiques de pilotatge de "drones" en espais públics i privats
CNS 54/2013
La realització de pràctiques de pilotatge amb "drones" per diferents indrets d'un municipi, en la mesura en que no comporti la captació i l'enregistrament d'imatges de persones físiques "identificades o identificables", no es trobaria sotmesa al règim establert a la LOPD. Ara bé, en cas de produir-se aquesta captació d'imatges caldrà tenir en compte que, si es tracta d'espais públics, només resultaria conforme amb la LOPD si les imatges apareixen com a merament accessòries, i que, si es tracta de l'interior de l'església del municipi, requerirà comptar amb el consentiment exprés i per escrit dels afectats. En qualsevol cas, les imatges només es podran conservar pel període de temps estrictament necessari per donar compliment a la finalitat pretesa.
12/11/2013
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades religió o creences
- Imatge
- Veu
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
Possibilitat de publicar informació municipal diversa al web de l'Ajuntament
CNS 43/2013
La difusió d'informació personal al web d'un Ajuntament és una cessió de dades (article 11 LOPD), que requereix el consentiment dels interessats o bé d'una habilitació en norma amb rang de llei. S'analitza l'aplicació d'aquest règim en diversos supòsits, en concret, en relació amb la publicació al web municipal d'informacions relatives a retribucions econòmiques i despeses de representació i altres despeses municipals; a la difusió d'informacions del Ple municipal i Juntes de Govern Local, decrets d'alcaldia i mocions del Ple; a informacions en matèria de subvencions i de contractació, així com amb la possibilitat de difondre informacions relacionades amb les societats anònimes municipals, com ara els acords del Consell.
31/10/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- Arxius i documents
- Procediment administratiu
- Contractació
- Subvencions
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Interès legítim
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
Habilitació a l'Ajuntament per facilitar a un organisme de recaptació tributària informació sobre els immobles dels obligats tributaris
CNS 51/2013
L'article 162 de la LGT pot habilitar la comunicació a l'organisme de gestió tributària de la informació de que disposa l'Ajuntament sobre un determinat contracte d'arrendament d'un immoble, tot i que caldria tenir en compte també el motiu o la finalitat per la qual l'Ajuntament disposa d'aquella informació, per tal de comprovar que la comunicació a l'administració tributària no resulta incompatible amb aquella finalitat.
29/10/2013
Accés dels regidors a determinada documentació municipal
CNS 52/2013
Els regidors poden accedir als expedients de contractació de serveis municipals, així com els decrets d'alcaldia sol·licitats i, per tant, a les dades personals que hi consten, per tal de dur a terme les seves funcions de fiscalització i control dels òrgans de govern. En el cas però que hi constin dades especialment protegides, aspecte que es desconeix, l'Ajuntament ha de valorar la pertinença d'aquest accés i, si escau, facilitar-lo de manera parcial.
29/10/2013
Total de pàgines: 68