S'han trobat 35 resultats amb els descriptors Expedient administratiu
Accés del titular d'una llicència d'activitat al llistat de persones que han accedit al seu expedient
CNS 61/2018
El titular d’una llicència d’activitats podria, en exercici del seu dret d’accés com a interessat, conèixer la identitat de les terceres persones que han tingut accés a l’expedient corresponent a la dita llicència, en la mesura que, com a conseqüència d’aquest accés, se’ls hagin comunicat dades personals de l’interessat. En cas d’exercir el dret d’accés a informació pública, podria conèixer tant les dades merament identificatives dels empleats públics que hagin intervingut en exercici de les seves funcions en la tramitació de l’expedient, com la identitat de les terceres persones que hi hagin tingut accés, llevat que s’acredités la concurrència d’alguna circumstància excepcional en les persones afectades que pogués justificar limitar-ne aquest accés.
11/01/2019
Presumpta comunicació de dades de la persona qui formulà una denúncia a la persona denunciada.
IP 148/2017
S'arxiva la denúncia per no existir indicis suficients que permetin imputar la comunicació de dades denunciada i negada per l'ajuntament. Consta acreditat que l'ajuntament no informà la denunciant sobre la possible comunicació de les seves dades al denunciat, si la denúncia derivava en un procediment (prèvia ponderació entre els drets i interessos afectats), però la responsabilitat per aquests fets s'hauria extingit per prescripció.
08/02/2018
Notificacions edictals en expedients sancionadors relatius a menors d'edat
CNS 71/2016
La publicació per edicte d'un anunci en el butlletí oficial corresponent (BOP), relatiu a un expedient sancionador, sense consentiment de la persona afectada, especialment si aquesta és menor d'edat, resultaria ajustada a la normativa de protecció de dades si inclou, únicament, la informació mínima necessària (art. 46 LPAC i art. 58.5 Llei 26/2010). En concret, l'anunci podria incloure el nom i cognoms de les persones afectades i les quatre darreres xifres del DNI, evitant indicar que la notificació es refereix a un expedient sancionador, a les Ordenances relacionades amb la infracció, i a la concreta infracció comesa.
21/12/2016
Accés a l'expedient d'un procés de selecció de personal
CNS 4/2016
La sol·licitant, que té la condició d'interessada, ha de tenir accés a les dades identificatives de les persones que han intervingut en el procés de selecció per raó del seu càrrec, a la informació de la persona seleccionada que no tingui consideració d'especialment protegida, així com al decret de contractació de la persona seleccionada. Pel que fa a les dades especialment protegides (article 7 LOPD), i d'altres que poden donar un perfil de vulnerabilitat dels afectats, han de quedar excloses de l'accés, com també les dades personals innecessàries per a la finalitat de control del procés de selecció del lloc de treball. En el cas que resulti necessari lliurar còpia de la documentació, seria convenient recordar el deure de confidencialitat respecte de la informació rebuda (article 10 LOPD), de manera que aquesta no pot ser utilitzada per a una finalitat diferent a la que justifica l'accés (article 4 LOPD).
01/03/2016
Accés a informació continguda en l'expedient d'un concurs general de provisió de llocs de treball
CNS 68/2015
La persona interessada en un procediment de provisió de llocs de treball pot accedir a la informació aportada per aquells participants que han concursat per a la mateixa plaça que ella, sens perjudici d'eliminar, quan escaigui, les dades sensibles que hi puguin constar i/o les dades irrellevants per a la finalitat de control de la legalitat del procés. Malgrat el dret a obtenir còpia d'aquesta informació, per aplicació del principi de minimització, sempre que el mer examen de l'expedient sense obtenció de còpia permeti assolir aquesta finalitat, hauria d'optar-se per aquesta possibilitat.
19/01/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Provisió personal
Cessió a un sindicat de la denúncia i l'expedient disciplinari relatiu a un policia local
CNS 45/2015
En atenció al règim de cessió (art.11 LOPD), no es pot considerar que hi hagi suficient habilitació legal en base a la normativa estudiada (LRJPAC, EBEP i DL 1/1997) per facilitar còpia de la denúncia i de tot el procediment al secretari general del sindicat al que pertany el representant dels treballadors expedientat, sense el consentiment d'aquest, en els termes exposats en la consulta, llevat que, a més de ser el secretari general del sindicat, també ostenti la condició de representant dels treballadors (dels funcionaris) de l'Ajuntament. L'accés a la informació relativa al procediment disciplinari, un cop hagi conclòs aquest, només resultaria habilitat en el cas de comptar amb el consentiment exprés de les persones afectades (art.3. e) LOPD) o amb una norma amb rang de llei que l'habilités (articles 23 Llei 19/2014 i 15.1 Llei 19/2013).
10/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Accés d'una empresa de transport de viatgers a l'expedient sancionador incoat per l'ajuntament a un dels seus treballadors
CNS 35/2015
L'accés d'una empresa de transports de viatgers a la identitat de la persona objecte d'un procediment sancionador en curs per conducció d'un vehicle a motor sota els efectes de les drogues només podria produir-se de considerar-se que aquesta ostenta la condició d'interessada en el procediment. En cas que el procediment hagués finalitzat, l'accés només podria atorgar-se previ consentiment exprés de l'afectat o existència d'altra norma amb rang de llei que l'emparés, per aplicació de l'article 15.1 de la Llei 19/2013.
01/07/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- Transports
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Accés a l'expedient d'un procés selectiu
CNS 5/2015
En el cas examinat, no es podria autoritzar l'accés a l'expedient complet del procés selectiu sol·licitat per un ciutadà, atesa la finalitat pretesa i el conjunt d'informació personal que podria constar-hi, entre la qual, dades relacionades amb la salut d'algun dels participants. Ara bé, sí es podrien facilitar els enunciats de les proves efectuades, els fulls de les respostes considerades correctes, si existeixen, així com les tres proves millor valorades de cada exercici. En aquest darrer cas, caldria fer-ho prèvia dissociació de les dades personals dels aspirants (identificatives i puntuació) i comprovació de que de la informació facilitada no serà possible dur a terme una identificació individualitzada de l'aspirant autor de cada prova.
10/02/2015
Accés d'una persona denunciada a un expedient de serveis socials
CNS 31/2014
Atès que el sol·licitant de dades d'una persona atesa pels serveis socials, que ha estat denunciat per aquesta, té la condició de persona interessada, existeix la suficient cobertura legal (article 35.a) i b) LRJPAC), als efectes que l'Ajuntament li trameti còpia de l'informe elaborat pels Serveis Socials de l'Ajuntament inclosa la informació referida a les dues tècniques que han elaborat l'informe. En el cas que es tracti d'un expedient tancat, l'article 37.3 de la LRJPAC dóna la suficient habilitació per a la comunicació dels informes que demana el sol·licitant. Tot això sens perjudici que els titulars de les dades puguin exercir els drets ARCO.
30/05/2014
Informe en relació amb la Proposta de Reglament municipal de govern obert i participació ciutadana, de l'Ajuntament de Premià de Mar
PD 15/2013
04/06/2013
Total de pàgines: 4