S'han trobat 35 resultats amb els descriptors Expedient administratiu
Accés a la identificació de membres de la policia local
CNS 18/2013
L'obligació d'identificar dos membres de la policia local d'un municipi, per tal que un ciutadà pugui presentar contra ells una querella criminal, pot entendre's complerta amb el fet de facilitar-li el número de les seves targetes d'identificació professional. Si bé qualsevol ciutadà pot accedir a la resolució de nomenament dels policies publicada per l'Ajuntament al diari oficial corresponent, l'accés a les resolucions administratives de l'expedient del procés selectiu en què les persones que han participat són identificades amb el nom, cognoms i número TIP, sense consentiment, només seria possible si s'acredita disposar d'un interès legítim i directe al respecte.
12/03/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Procediment administratiu
- Expedient administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Forces i Cossos Seguretat
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
Comunicació a un ciutadà de determinats documents que formen part d’un expedient administratiu
CNS 41/2010
Des de la perspectiva de la protecció de dades es considera que l'accés a la informació ambiental que conté dades personals s'haurà de veure restringit o limitat, en qualsevol cas, quan impliqui una afectació per a les dades que hagin de requerir confidencialitat o per a aquelles en què l'ordenament jurídic ja estableix una reserva especial. Per atorgar l'accés a la documentació prèviament caldrà analitzar la tipologia de les dades incloses, la finalitat per la qual es tracten, el règim de protecció aplicable, així com ponderar l'interès públic atès amb la seva divulgació amb l'interès atès amb la seva denegació. Si es desprèn que és possible assolir la finalitat perseguida amb l'accés sense facilitar dades personals caldrà anonimitzar la documentació obrant a l'expedient.
01/01/2010
Comunicació a una ciutadana del projecte tècnic de reforma i ampliació d’un habitatge aliè
CNS 42/2009
El lliurament a una ciutadana de còpia del projecte tècnic de reforma d'un habitatge del que és titular una altra persona constitueix una comunicació de dades. L'accés a les dades personals que formin part d'un expedient administratiu corresponent a un procediment administratiu en curs requerirà que la persona sol·licitant de la informació tingui la condició de persona interessada (art. 31 LRJPAC). En el cas que l'expedient administratiu correspongui a un procediment administratiu finalitzat, la comunicació queda emparada pel reconeixement de l'acció pública sempre que no contingui dades íntimes, compleixi la resta de requisits de l'article 37.3 LRJPAC i no prevalgui cap dels supòsits de l'article 37.4 LRJPAC. En la resta de casos, caldrà el consentiment previ de les persones afectades.
01/01/2009
Possibilitat de lliurar a regidors de l'oposició còpia de l'expedient del procés de selecció per cobrir una plaça d'inspector de la policia local
CNS 44/2009
L'accés a la informació continguda en un expedient de selecció de personal per part de regidors municipals pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar la documentació de què disposa l'Ajuntament necessària per a l'exercici de les seves funcions, incloent les dades de caràcter personal contingudes en la informació que sol·liciten, independentment de la seva condició de membres del govern o de l'oposició. Això sens perjudici del compliment del principi de qualitat de les dades (article 4 de la LOPD) i el deure de secret dels regidors que hi tinguin accés (article 10 de la LOPD), i la resta de normativa aplicable.
01/01/2009
Possibilitat que els regidors puguin accedir als documents presentats pels ciutadans al Registre de l’Ajuntament
CNS 45/2009
L'accés a la informació sobre els documents d'entrada al Registre de l'Ajuntament per part de regidors municipals pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar la documentació de què disposa l'Ajuntament necessària per a l'exercici de les seves funcions, incloent les dades de caràcter personal contingudes en la informació que sol·liciten, independentment de la seva condició de membres del govern o de l'oposició. Això sens perjudici del compliment del principi de qualitat de les dades que exigeix, en la mesura que sigui possible, fer una ponderació respecte les dades personals incloses en el conjunt de la informació sol·licitada, per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per a assolir la finalitat legítima d'accés a la informació, així com el deure de secret (article 10 de la LOPD), i la resta de normativa aplicable.
01/01/2009
Total de pàgines: 4