S'han trobat 25 resultats amb els descriptors Condició interessat
Accés a l'expedient d'un procés de selecció de personal
CNS 4/2016
La sol·licitant, que té la condició d'interessada, ha de tenir accés a les dades identificatives de les persones que han intervingut en el procés de selecció per raó del seu càrrec, a la informació de la persona seleccionada que no tingui consideració d'especialment protegida, així com al decret de contractació de la persona seleccionada. Pel que fa a les dades especialment protegides (article 7 LOPD), i d'altres que poden donar un perfil de vulnerabilitat dels afectats, han de quedar excloses de l'accés, com també les dades personals innecessàries per a la finalitat de control del procés de selecció del lloc de treball. En el cas que resulti necessari lliurar còpia de la documentació, seria convenient recordar el deure de confidencialitat respecte de la informació rebuda (article 10 LOPD), de manera que aquesta no pot ser utilitzada per a una finalitat diferent a la que justifica l'accés (article 4 LOPD).
01/03/2016
Accés a informació continguda en l'expedient d'un concurs general de provisió de llocs de treball
CNS 68/2015
La persona interessada en un procediment de provisió de llocs de treball pot accedir a la informació aportada per aquells participants que han concursat per a la mateixa plaça que ella, sens perjudici d'eliminar, quan escaigui, les dades sensibles que hi puguin constar i/o les dades irrellevants per a la finalitat de control de la legalitat del procés. Malgrat el dret a obtenir còpia d'aquesta informació, per aplicació del principi de minimització, sempre que el mer examen de l'expedient sense obtenció de còpia permeti assolir aquesta finalitat, hauria d'optar-se per aquesta possibilitat.
19/01/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Provisió personal
Cessió a un sindicat de la denúncia i l'expedient disciplinari relatiu a un policia local
CNS 45/2015
En atenció al règim de cessió (art.11 LOPD), no es pot considerar que hi hagi suficient habilitació legal en base a la normativa estudiada (LRJPAC, EBEP i DL 1/1997) per facilitar còpia de la denúncia i de tot el procediment al secretari general del sindicat al que pertany el representant dels treballadors expedientat, sense el consentiment d'aquest, en els termes exposats en la consulta, llevat que, a més de ser el secretari general del sindicat, també ostenti la condició de representant dels treballadors (dels funcionaris) de l'Ajuntament. L'accés a la informació relativa al procediment disciplinari, un cop hagi conclòs aquest, només resultaria habilitat en el cas de comptar amb el consentiment exprés de les persones afectades (art.3. e) LOPD) o amb una norma amb rang de llei que l'habilités (articles 23 Llei 19/2014 i 15.1 Llei 19/2013).
10/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Accés d'una empresa de transport de viatgers a l'expedient sancionador incoat per l'ajuntament a un dels seus treballadors
CNS 35/2015
L'accés d'una empresa de transports de viatgers a la identitat de la persona objecte d'un procediment sancionador en curs per conducció d'un vehicle a motor sota els efectes de les drogues només podria produir-se de considerar-se que aquesta ostenta la condició d'interessada en el procediment. En cas que el procediment hagués finalitzat, l'accés només podria atorgar-se previ consentiment exprés de l'afectat o existència d'altra norma amb rang de llei que l'emparés, per aplicació de l'article 15.1 de la Llei 19/2013.
01/07/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- Transports
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Gravació d'entrevistes en el procés de valoració de situacions de desemparament d'infants i adolescents
CNS 48/2014
L'enregistrament de les entrevistes amb la finalitat de permetre als equips tècnics emetre l'informe preceptiu, forma part del tractament habilitat de dades. L'enregistrament de visites supervisades sense una concreta motivació pot resultar desproporcionat, mentre que en les entrevistes en centres hospitalaris, convindria valorar la possibilitat d'enregistrar la veu del menor afectat, i no la seva imatge. També s'examina la pertinença dels accessos a les entrevistes enregistrades per part de la persona entrevistada, de les persones que tenen la condició d'interessades en el tràmit de vista de l'expedient (article 106.3 LDOIA), així com del propi menor quan accedeix a la majoria d'edat.
30/09/2014
Accés d'una persona denunciada a un expedient de serveis socials
CNS 31/2014
Atès que el sol·licitant de dades d'una persona atesa pels serveis socials, que ha estat denunciat per aquesta, té la condició de persona interessada, existeix la suficient cobertura legal (article 35.a) i b) LRJPAC), als efectes que l'Ajuntament li trameti còpia de l'informe elaborat pels Serveis Socials de l'Ajuntament inclosa la informació referida a les dues tècniques que han elaborat l'informe. En el cas que es tracti d'un expedient tancat, l'article 37.3 de la LRJPAC dóna la suficient habilitació per a la comunicació dels informes que demana el sol·licitant. Tot això sens perjudici que els titulars de les dades puguin exercir els drets ARCO.
30/05/2014
Informe en relació amb la Proposta de Reglament municipal de govern obert i participació ciutadana, de l'Ajuntament de Premià de Mar
PD 15/2013
04/06/2013
Accés a les dades dels propietaris afectats pel pla de millora urbana per part de l'entitat promotora
CNS 17/2012
L’entitat promotora d’un pla de millora urbana, en la seva condició de persona interessada, pot accedir a les dades nom, cognoms i domicili dels propietaris afectats per aquest pla amb la finalitat de dur a terme les notificacions necessàries per constituir la Junta de compensació, en la mesura que es tracta d’una informació necessària perquè l’entitat, com a propietària de la major part de les edificacions afectades, pugui prendre vàlidament la iniciativa de la modalitat de compensació bàsica, d’acord amb TRLU. Aquest accés, habilitat per la LRJPAC, no requereix el consentiment dels afectats.
27/04/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Entitats urbanístiques col·laboradores
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
Accés a informació sobre la distribució d'hores sindicals entre els afiliats a un Sindicat
CNS 1/2010
La informació referent a la distribució de les hores sindicals reconegudes als afiliats està protegida per la normativa de protecció de dades personals. La comunicació de les dades, segons l'article 11 de la LOPD, ha de comptar amb el consentiment previ dels afectats o, com a excepció, amb l'habilitació clara i específica d'una norma amb rang de llei. Les normes amb rang de llei sectorials no preveuen expressament l'accés d'un afiliat sindical al fitxer de l'Administració que conté la informació sobre la distribució d'hores sindicals entre els afiliats del mateix sindicat que en gaudeixen. Consegüentment, tot i que d'acord amb l'article 37.3 LRJPAC es podria considerar que el consultant té un interès legítim i directe, en la mesura que la finalitat perseguida es podria assolir igualment sense conèixer la identitat de les persones afectades, d'acord amb els articles 37.4 LRJPAC i 4 de la LOPD, es considera que pot ser suficient la comunicació de la informació de manera anonimitzada.
01/01/2010
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- DRETS FONAMENTALS
- Dret llibertat sindical
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Accés a dades de caràcter personal contingudes en expedients administratius
CNS 15/2010
L'accés per part d'un ciutadà a expedients administratius que contenen dades personals constitueix una comunicació de dades. La comunicació de dades personals d'un expedient administratiu a l'interessat o potencial interessat, en el tràmit d'audiència, troba la seva habilitació legal en l'article 84 de la LRJPAC. En el cas que la comunicació es dugui a terme durant el període d'informació pública, aquesta podrà ser efectuada a qualsevol persona física o jurídica que d'acord amb l'article 86 de la LRJPAC, podrà tenir accés a tot l'expedient o una part d'aquest. Les dades relatives a nom, cognoms, adreça, número de telèfon o correu electrònic d'una persona, no es poden considerar dades reservades de la vida de les persones, relatives a una esfera íntima, àmbit propi i reservat del coneixement dels demés, no gaudint per tant de la consideració de dades íntimes. En el cas dels plànols de vivendes, aquests no tenen perquè en principi contenir dades íntimes d'una persona. Pel què fa a les qualificacions obtingudes en processos selectius, s'ha de descartar que formin part de l'esfera íntima de la persona, si bé, la seva divulgació estarà sotmesa a la normativa de protecció de dades.
01/01/2010
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Correu electrònic
- Dades identificatives
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Total de pàgines: 3