S'han trobat 67 resultats amb els descriptors Hisenda pública
Cessió de dades de tercers per part d'una societat limitada vers la hisenda local
CNS 55/2017
La comunicació a la hisenda local d’una relació dels usuaris d’un gimnàs amb indicació del seu nom complet, DNI, adreça i quotes meritades a abonar mensualment, per tal de procedir al seu embargament com a mesura per assegurar el cobrament del deute tributari que el gimnàs manté amb l’Ajuntament, trobaria empara en les previsions dels articles 93 i 162 de la LGT.
16/11/2017
Accés d'un regidor a la relació d'impagaments de l'Impost sobre béns immobles
CNS 39/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés d’un regidor al llistat de deutes de l’IBI de l’Ajuntament, (amb indicació del nom i cognoms del deutor i quantia del deute) que siguin vençuts i que no hagin estat satisfets ni en període de pagament voluntari ni en via executiva. Tampoc impedeix l’accés a una relació de deutors d’IBI als quals s’ha iniciat expedient en via executiva.
06/09/2017
Denegació d'accés a determinada documentació continguda en un expedient municipal
IAI 24/2017
El dret a la protecció de dades no impedeix l’accés del regidor a la documentació municipal relacionada amb el requeriment d’informació que l’Oficina d’Antifrau de Catalunya ha efectuat a l’Ajuntament, sens perjudici que, si escau, sigui necessari ometre la informació mereixedora d’especial protecció o altra informació de caràcter reservat que hi pugui constar, o aquelles dades que siguin innecessàries per a la finalitat pretesa de control i fiscalització de l’activitat municipal. Això sens perjudici que, de l’aplicació d’altres límits al dret d’accés a la informació pública, aquest accés hagi d’ésser denegat o restringit.
18/07/2017
Adequació a la normativa de protecció de dades del Programa d'homogeneïtzació dels processos i mecanismes interns de tramitació dels tributs i les cotitzacions socials
CNS 22/2017
Les entitats que conformen el sector públic de la Generalitat de Catalunya són, cadascuna d’elles, responsables dels tractaments de les dades personals de què disposen. La responsabilitat de l’Agència Tributària de Catalunya i de la Direcció General de Protecció Social en el tractament d’aquestes dades dependrà de la manera en què s’articuli la seva comunicació, si bé, per la informació de què es disposa, aquestes podrien adoptar la postura d’encarregades del tractament, sempre que es formalitzi el corresponent contracte d’encàrrec. En aquest dictamen també s’analitza el compliment d’algunes de les obligacions imposades per la normativa de protecció de dades (obtenció del consentiment, deure d’informació, creació de fitxers i resolució dels procediments d’exercici de drets).
26/05/2017
- ÀMBIT SECTORIAL
- Hisenda pública
- DRETS HABEAS DATA
- Condicions exercici
- Dret informació
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Consentiment
- Obligació legal
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Accés a informació del padró de l'impost sobre béns immobles
CNS 7/2017
Tenint en compte la normativa aplicable, i els principis de qualitat, de minimització, i de finalitat, la comunicació de la informació sol·licitada pel regidor, referida a "tots els immobles que no són habitatges a través de llistats anonimitzats amb les dades de valor cadastral, tipus d'IBI aplicat i import a pagar en format base de dades o full de càlcul editable", no resulta contrària a la normativa de protecció de dades personals. No es pot descartar la possibilitat, en supòsits concrets, de la comunicació ulterior d'informació específica relativa a determinats immobles o a determinades persones (obligades tributàries), si això resulta justificat per al compliment de les funcions del regidor.
20/02/2017
Informe en relació amb la transmissió de dades tributàries per les administracions que gestionen, liquiden, inspeccionen o recapten tributs per delegació dels ajuntaments
PD 7/2016
05/05/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Hisenda pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Consell comarcal
- Diputació
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades tributàries
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Administració local
- Consell comarcal
- Diputació
Informe en relació amb la comunicació de dades per part de l'Agència Tributària de Catalunya a la Direcció General de Tributs i Joc amb finalitat de politica tributària i segon informe
PD 4/2016
04/05/2016
Presentació d'un informe de vida laboral d'empresa per obtenir una bonificació en l'import d'una taxa
CNS 22/2016
L'acreditació del requisit establert per a l'obtenció d'una bonificació sobre una taxa municipal en llur ordenança fiscal reguladora pot veure's complerta, des del punt de vista de la protecció de dades, amb l'aportació d'una declaració responsable o, alternativament, d'un informe de vida laboral d'empresa prèvia dissociació de les dades personals dels treballadors.
26/04/2016
Possibilitat que les diputacions catalanes comuniquin a l'Agència Tributària de Catalunya informació tributària que gestionen per delegació dels ajuntaments
CNS 26/2016
Les diputacions catalanes poden comunicar directament a l'ATC informació relativa a tributs que gestionen o recapten per delegació dels ajuntaments si l'acord d'encàrrec del tractament ho preveu expressament o si reben instruccions de l'Ajuntament en aquest sentit. A manca d'aquesta previsió o d'instruccions específiques al respecte, la comunicació pot fer-se si es compta amb una llei específica que ho prevegui.
26/04/2016
Accés d'un regidor als padrons de l'IBI i de vehicles del municipi
CNS 21/2016
Tot i que no es pot descartar la possibilitat que un regidor pugui accedir a informació individualitzada sobre recaptació de tributs, tenint en compte la finalitat de l'accés, l'amplitud de la sol·licitud i l'especial reserva que imposa la normativa aplicable, el principi de minimització portaria a facilitar la informació de manera agregada, o de manera individualitzada a través de llistats anonimitzats que no permetin establir una correlació entre les persones afectades, els immobles o vehicles afectats i la recaptació respecte cadascun d'ells. En la mesura que el regidor accedeix a la informació sol·licitada per al compliment de les seves funcions legítimes, i atesa la jurisprudència, en principi no hi ha d'haver obstacle per tal que aquest accés es produeixi amb l'acompanyament d'un assessor, quan aquest assessorament es realitza amb la finalitat de dotar d'efectivitat el dret del regidor.
19/04/2016
Total de pàgines: 7