S'han trobat 67 resultats amb els descriptors Hisenda pública
Sol·licitud d'informació realitzada per l'administració tributària sobre els informes emesos per un col·legi d'advocats referents a minutes dels seus col·legiats
CNS 48/2013
L'elaboració d'un llistat amb informació sobre aquests informes per a la seva comunicació a l'AEAT es pot considerar un tractament de dades als efectes de les previsions de la LOPD si permet identificar els advocats als quals es refereixen. No resulta justificada la comunicació generalitzada d'informació sobre aquest tipus d'informes a l'administració tributària a l'empara de l'article 94.1 de la LGT, atesa la manca de trascendència tributària d'aquests informes, per tractar-se només d'estimacions provisionals sobre els honoraris, i la inexistència d'una disposició general que prevegi aquest requeriment generalitzat d'informació.
11/10/2013
Sol·licitud d'informació realitzada per l'administració tributària sobre els informes emesos per un col·legi d'advocats referents a minutes dels seus col·legiats
CNS 49/2013
L'elaboració d'un llistat amb informació sobre aquests informes per a la seva comunicació a l'AEAT es pot considerar un tractament de dades als efectes de les previsions de la LOPD, si permet identificar als advocats als quals es refereixen. No resulta justificada la comunicació generalitzada d'informació sobre aquests tipus d'informes a l'administració tributària a l'empara de l'article 94.1 de la LGT, atesa la manca de trascendència tributària d'aquests informes, per tractar-se només d'estimacions provisionals sobre els honoraris, i la inexistència d'una disposició general que prevegi aquest requeriment generalitzat d'informació.
11/10/2013
Accés als arxius municipals amb la finalitat de dur a terme un projecte d'investigació històrica
CNS 49/2012
Es podria accedir a documents històrics de l’arxiu municipal que facin referència a persones mortes, i també a persones físiques vives, en la mesura que se superi el termini de trenta anys de la producció del document (article 36.1 de la Llei 10/2001), i els documents no continguin dades que afectin la intimitat d’aquestes persones, sense necessitat de consentiment dels afectats. Pel que fa a les dades contingudes en la resta de documents, no sembla que la LRJPAC pugui servir com a norma habilitadora, per la qual cosa caldria el consentiment. No sembla que hi hagi suficient habilitació legal per accedir sense consentiment a les dades dels padrons fiscals gestionats per l’Ajuntament, en els termes que formula la consulta. L’autorització d’accés a les dades personals que es puguin contenir en els Registres Civils municipals, atesa la normativa aplicable, no correspon a l’Ajuntament.
22/11/2012
Accés dels regidors a dades de padrons fiscals
CNS 33/2012
Atesa la informació personal que es pot tractar en els tres padrons fiscals (IBI, vehicles i guals), des de la perspectiva del principi de qualitat l’accés per part dels regidors al conjunt d’informació sol·licitada, en els termes plantejats en la consulta, podria forçar el dit principi. Es recomana considerar que la informació es faciliti convenientment anonimitzada, si això permet donar compliment a les funcions dels regidors. No es pot descartar un accés parcial a la informació dels padrons fiscals, sens perjudici de les possibles limitacions d’accés en relació amb determinats tipus de dades personals. No es pot descartar un accés a la informació dels padrons fiscals, relativa únicament a determinades persones, immobles o vehicles, en els casos en què es concreti la sol·licitud d’accés dels regidors en aquest sentit, en relació amb les seves funcions.
12/07/2012
Garanties en l'expedició de certificats tributaris
CNS 35/2012
La sol·licitud del certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries mitjançant l’ús del correu electrònic obliga l’administració a adoptar les mesures de caràcter tècnic i organitzatiu necessàries per garantir la correcta identificació i autenticació de les persones sol·licitants. En la mesura que el certificat serà tramès a l’adreça fiscal que consti a la base de dades de l’administració per correu postal certificat, emprar un mecanisme d’acreditació de la identitat basat en l’enviament per correu electrònic de la documentació escaient de manera escanejada pot ser admissible, si bé seria recomanable emprar altres mecanismes que ofereixen més garanties.
09/07/2012
Possibilitat d'utilitzar bústies comunitàries per rebre correspondència
CNS 16/2011
Des de la vessant de la protecció de dades de caràcter personal, l'ús d'una bústia comunitària en un edifici d'habitatges per rebre la correspondència quan la porta d'accés a l'edifici es manté tancada es podria considerar conforme amb la normativa de protecció de dades en la mesura que es comptés amb el consentiment lliure, inequívoc, específic i informat de les persones titulars d'aquestes dades o, en el seu defecte, amb una llei o norma amb rang de llei, sens perjudici de les previsions d'altra normativa sectorial aplicable, en especial, la normativa reguladora de la prestació del servei postal universal, segons la qual el seu ús només seria possible si la bústia reunís determinades condicions o comptés amb l'autorització de l'autoritat competent.
03/05/2011
Lliurament de còpia de contractes laborals de personal d'un consorci a la Intervenció General de la Generalitat
CNS 47/2010
La comunicació a la Intervenció de la Generalitat de dades de caràcter personal incloses a contractes laborals del personal del consorci que formula la consulta, i fins i tot també el lliurament d'una còpia dels contractes necessaris per a l'elaboració de l'auditoria troba habilitació a l'article 11.2.a) de la LOPD en relació amb les previsions de la Llei de Finances Públiques de Catalunya, pel que fa a la realització de l'auditoria financera i de regularitat
10/12/2010
Total de pàgines: 7