S'han trobat 100 resultats amb els descriptors Dades anonimitzades
Denegació d'accés a una denúncia d'assetjament laboral
IAI 12/2021
La persona reclamant té dret a accedir a tota la informació que sobre la seva persona figuri en l’escrit de denúncia sol·licitat, incloent l’origen de la informació i, per tant, la identitat de les persones que han facilitat informació sobre el reclamant (art. 15 RGPD). La persona reclamant ha de poder accedir a la informació que sol·licita, és a dir, còpia de l’escrit de denúncia que tingui relació amb la seva conducta com a persona denunciada, incloent la identificació amb nom i cognoms de la persona denunciant, i excloent de l’accés, la informació sobre altres dades de la persona denunciant o que permeti identificar també altres terceres persones denunciades.
12/03/2021
Denegació d'accés al nombre de professionals sanitaris que han exercit l'objecció de consciència a la interrupció voluntària de l'embaràs
IAI 5/2021
Atès que la informació sol·licitada afecta l’àmbit de la ideologia, les creences, religió o conviccions filosòfiques de les persones, no es pot facilitar informació que identifiqui directament les persones afectades, ni tampoc el nombre de personal afectat en un nivell d’agregació que permeti identificar la seva opció ideològica pel que fa a l’objecció de consciència.
25/02/2021
Denegació d'informació relativa a inspeccions sanitàries en locals del municipi
IAI 30/2020
Un ciutadà presentada una reclamació contra un Ajuntament per la denegació d’accés a la informació sobre les dades relatives a les inspeccions sanitàries en locals del municipi entre els anys 2016 i 2019. La normativa de protecció de dades només permet l’accés a la informació sol·licitada de manera desagregada. La informació només es pot lliurar de manera desagregada si s’anonimitza prèviament.
02/11/2020
Publicació de dades sobre ILT dels empleats públics a la Intranet municipal
CNS 29/2020
La publicació a la Intranet municipal d’informació relativa als empleats públics que es troben en situació d’incapacitat temporal transitòria, amb indicació de la seva durada i el departament a què pertanyen, requereix del seu consentiment exprés. Això sens perjudici de poder comunicar l’absència d’aquestes persones als treballadors que ho requereixin per l’exercici de les seves funcions, sense indicació del motiu concret a què obeeix aquesta absència.
21/07/2020
Publicació al web municipal i a les xarxes socials de la resposta de l'Ajuntament a una instància.
IP 14/2019
S'arxiva la denúncia en constatar que l'escrit de resposta publicat per l'Ajuntament al web municipal i a diverses xarxes socials davant una instància presentada per la persona denunciant, es va anonimitzar prèviament. D'altra banda, la vinculació errònia de la instància a una associació -de la que el denunciant és el president-, enlloc de fer-ho al denunciant -qui manifesta que la presentà a títol particular-, és raonable, atès que prèviament el denunciant havia presentat nombroses instàncies per compte de l'associació, i el contingut de la mateixa es referia a una qüestió d'interès públic, contingut que alhora justificaria la seva difusió. I en qualsevol cas no té entitat suficient per incoar un procediment sancionador.
08/06/2020
Denegació d'accés a informació sobre les nacionalitats i llengües dels alumnes d'una escola pública
IAI 50/2019
La normativa de protecció de dades personals no impediria l’accés de la reclamant a una relació amb les diferents nacionalitats que conviuen a l’escola amb el nombre d’alumnes de cadascuna d’elles, tret d’aquells supòsits en que en base a una anàlisi del risc i de manera motivada existeixi risc d’identificació dels titulars de les dades, en els quals només es pot lliurar la informació de manera que no sigui possible la identificació.
04/12/2019
Denegació d'informació relativa a la memòria d'una escola bressol municipal
IAI 36/2019
El dret a la protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant la informació sobre el nom i cognoms de les persones que integren l’equip educatiu de la llar d’infants, de les monitores responsables del servei de menjador, així com de les persones que formen part de la junta directiva de l’AMPA que consten en les memòries de l’Escola Bressol Municipal objecte de la reclamació. Pel que fa nombre d’alumnes que s’han incorporat o que han causat baixa durant el curs i al nombre d’infants amb necessitats educatives especials, tot i que en les memòries no s’identifiquen els alumnes amb el nom i cognoms, caldrà ometre igualment la informació relativa als motius de l’alta i de la baixa; així com la informació sobre el tipus de discapacitat atès el risc de reidentificació. Pel que fa a la informació sobre baixes i altes de l’equip educatiu, seria suficient, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades i per assolir les finalitats de la legislació de transparència, facilitar la informació relativa al nom de les persones sense indicar la causa de la baixa.
19/07/2019
Utilització de dades de salut seudonimitzades en investigació biomèdica
CNS 15/2019
El tractament de dades seudonimitzades per a finalitats de recerca biomèdica (apartat 2.d) de la DA 17a), pot trobar suficient habilitació en bases jurídiques diferents a la del consentiment (article 6.1, apartats e) i f), i article 9.2, apartat j), en connexió amb l’article 89.1 RGPD). Quan concorrin les circumstàncies previstes a l’apartat 2.d) de la DA 17a de l’LOPDGDD, no serà imprescindible el consentiment dels afectats per a dur a terme el tractament de dades de salut seudonimitzades. El responsable del tractament ha de disposar de les mesures tècniques i organitzatives necessàries, en els termes que deriven de la normativa (articles 9.2.j), 89.1 i 32 RGPD). Entre d’altres, ha de donar compliment a les exigències previstes als apartats 2.d), f) i g) de la DA 17a de l’LOPDGDD.
14/05/2019
Tractament de dades en la investigació en salut
CNS 18/2019
Per aplicació de la normativa (art. 9.2.j) i art. 89.1 RGPD), l’apartat 2 de la DA 17a és la norma de dret intern que regula el tractament de dades per a finalitats de recerca en salut, i per tant resulta de plena aplicació a qualsevol tipus d’investigació en salut (amb les especificitats que s’hi preveuen). La referència a la “salud pública” continguda a la lletra b) de l’apartat 2 de la DA 17a, s’ha d’entendre feta a la investigació que es dugui a terme en el marc de la LGSP. En canvi, les previsions de les lletres d) f) i g) s’han d’entendre referides a qualsevol investigació en salut. La informació que el responsable incorpori al web corporatiu als efectes de complir amb l’article 13 de l’RGPD ha d’estar disponible de manera clara i fàcilment accessible per als afectats, durant tot el cicle de vida del tractament de dades, per exigència del principi de transparència.
14/05/2019
Accés dels regidors als expedients municipals de desnonaments d'habitatges
CNS 10/2019
No resultaria justificat, en atenció a la naturalesa de la informació que hi pot constar, un accés generalitzat als expedients dels serveis socials municipals sobre desnonaments per tots els regidors, per la qual cosa caldria emprar tècniques d’anonimització o seudonimització de les dades. Ara bé, si la sol·licitud l’efectuessin regidors amb responsabilitats de gestió en aquest àmbit d’actuació municipal, es podria admetre tant l’accés com el tractament de les dades obtingudes amb la finalitat de contactar-hi per oferir-los ajuda.
13/02/2019
Total de pàgines: 10