La legislació de règim local reconeix un dret d’accés als regidors a informació que pugui resultar necessària per al desenvolupament de les seves funcions (article 164 TRLMRLC). L’aplicació del principi de minimització de dades (article 5.1 c) RGPD) exigeix fer una ponderació respecte les dades personals incloses en el conjunt de la informació sol·licitada, per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per assolir la finalitat legítima que justifica l’accés, això és el desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors. Facilitar als regidors l’accés al Registre d’entrada i sortida de documents podria forçar aquest principi de minimització de dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats, atès el volum d’informació sol·licitada, l’elevat nombre de possibles persones afectades i la diversa naturalesa de la informació personal que s’hi podria contenir, entre la qual, no seria possible descartar dades de categories especials, o que requereixen una especial protecció. En qualsevol cas, aquests s’han de regir pel deure de reserva imposat per la normativa de règim local, pel principi de limitació de finalitat (article 5.1.b) RGPD) i el deure de integritat i confidencialitat (article 5.1.f) RGPD)