S'han trobat 96 resultats amb els descriptors Dades anonimitzades
Publicació d'un informe de l'Oficina Antifrau de Catalunya a efectes de transparència
CNS 12/2022
L’informe raonat examinat pot encaixar en el concepte de resolució administrativa amb rellevància pública a efectes de transparència. L’LTC n’exigeix l’anonimització de les dades personals en la publicació i atès que, en aquest cas, malgrat fer-ho, les persones afectades podrien ser identificables, resultaria acceptable substituir-la per un resum anonimitzat del seu objecte.
28/04/2022
Creació d'una base de dades sobre dependència i cronicitat i difusió dels resultats
CNS 1/2022
Ateses les previsions normatives (art. 6.1.a), art. 9.2.a) RGPD, en connexió amb la Disposició addicional 17a de l’LOPDGDD) el consentiment explícit de les persones afectades podria habilitar el tractament de dades. L’estudi també es pot dur a terme amb dades pseudonimitzades, d’acord amb la lletra d) de l’esmentada Disposició addicional 17a. En qualsevol cas, caldrà complir els principis i garanties establerts a la normativa de protecció de dades, de l’esmentada disposició addicional 17a i, si escau, de la Llei d’investigació biomèdica. La comunicació d’informació anonimitzada i agregada dels resultats de l’operació duta a terme per la Fundació al teixit empresarial de la comarca no seria contrària a la normativa de protecció de dades.
03/03/2022
Possibilitat de publicar al web del Departament els telèfons i les adreces de correu electrònic
CNS 36/2021
El telèfon i l’adreça de correu electrònic, sempre que es pugui associar directament o indirecta a una persona física, són una dada personal el tractament de la qual s’ha d’adequar als principis i garanties de la normativa de protecció de dades. La publicació de les dades relatives al nom de l’establiment, el domicili industrial de l’establiment, telèfon, adreça de correu electrònic, web, enllaç directe a la ubicació en mapa i coordenades de localització geogràfica de les empreses inscrites al RIAAC, pot basar-se en el consentiment de les persones afectades. La difusió d’aquestes dades també pot basar-se en les previsions dels articles 19.3 LOPDGDD i 6.4 RGPD, sempre que s’ofereixi a les persones afectades la possibilitat de demanar l’exclusió de la seva empresa de la difusió.
06/09/2021
- ÀMBIT SECTORIAL
- Agricultura
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades identificatives
- Dades pseudonimitzades
- Dades representant persona jurídica
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi exactitud
- Principi licitud
- Consentiment
- Interès legítim
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Obligació legal
- Principi minimització
Desenvolupament d'una aplicació per a telèfons mòbils per recollir informació en el marc de projectes d'investigació
CNS 26/2021
El procés d’anonimització proposat no permetria garantir un tractament de dades anònimes en el si del Projecte a desenvolupar per la Universitat. Tot i això, podria plantejar-se l’opció d’articular el tractament sobre la base del consentiment explícit de les persones afectades, sens perjudici de l’adopció de les mesures escaients per garantir que aquest tractament s’adequa a l’RGPD, com ara, facilitar una informació detallada i clara al respecte, i aplicar les mesures assenyalades al dictamen per dificultar la reidentificació.
02/06/2021
Accés dels delegats sindicals a les imatges d'un accident laboral captades pel sistema de videovigilància
CNS 14/2021
L’accés a les imatges captades pel sistema de videovigilància en relació amb un accident laboral pels membres dels Comitè de Seguretat i Salut podria resultar justificat en determinats casos, per bé que, ateses les circumstàncies del cas analitzat, s’haurien de facilitar de manera anonimitzada en poder-se assolir d’aquesta manera la finalitat perseguida. Les persones a qui correspongui dur a terme la investigació de l’accident però podrien accedir-hi de manera que els afectats resultin identificables.
26/03/2021
Desenvolupament d'un model matemàtic per a la prevenció d'epidèmies i pandèmies
CNS 12/2021
L’encreuament de dades anonimitzades procedents de diferents fonts per tal de desenvolupar un model matemàtic per a la prevenció d’epidèmies i pandèmies podria acabar identificant persones concretes, per la qual cosa cal mesurar, avaluar i gestionar aquest risc de reidentificació adoptant les mesures adequades per reduir-lo.
23/03/2021
Denegació d'accés a una denúncia d'assetjament laboral
IAI 12/2021
La persona reclamant té dret a accedir a tota la informació que sobre la seva persona figuri en l’escrit de denúncia sol·licitat, incloent l’origen de la informació i, per tant, la identitat de les persones que han facilitat informació sobre el reclamant (art. 15 RGPD). La persona reclamant ha de poder accedir a la informació que sol·licita, és a dir, còpia de l’escrit de denúncia que tingui relació amb la seva conducta com a persona denunciada, incloent la identificació amb nom i cognoms de la persona denunciant, i excloent de l’accés, la informació sobre altres dades de la persona denunciant o que permeti identificar també altres terceres persones denunciades.
12/03/2021
Denegació d'accés al nombre de professionals sanitaris que han exercit l'objecció de consciència a la interrupció voluntària de l'embaràs
IAI 5/2021
Atès que la informació sol·licitada afecta l’àmbit de la ideologia, les creences, religió o conviccions filosòfiques de les persones, no es pot facilitar informació que identifiqui directament les persones afectades, ni tampoc el nombre de personal afectat en un nivell d’agregació que permeti identificar la seva opció ideològica pel que fa a l’objecció de consciència.
25/02/2021
Denegació d'informació relativa a inspeccions sanitàries en locals del municipi
IAI 30/2020
Un ciutadà presentada una reclamació contra un Ajuntament per la denegació d’accés a la informació sobre les dades relatives a les inspeccions sanitàries en locals del municipi entre els anys 2016 i 2019. La normativa de protecció de dades només permet l’accés a la informació sol·licitada de manera desagregada. La informació només es pot lliurar de manera desagregada si s’anonimitza prèviament.
02/11/2020
Publicació de dades sobre ILT dels empleats públics a la Intranet municipal
CNS 29/2020
La publicació a la Intranet municipal d’informació relativa als empleats públics que es troben en situació d’incapacitat temporal transitòria, amb indicació de la seva durada i el departament a què pertanyen, requereix del seu consentiment exprés. Això sens perjudici de poder comunicar l’absència d’aquestes persones als treballadors que ho requereixin per l’exercici de les seves funcions, sense indicació del motiu concret a què obeeix aquesta absència.
21/07/2020
Total de pàgines: 10