S'han trobat 60 resultats amb els descriptors Arxius i documents
Donació i conservació del fons documental d'una Associació
CNS 31/2016
En atenció al règim de comunicació de dades (art. 11.2.a) LOPD), a la normativa arxivística (LA) i a la normativa reguladora de col·legis professionals (Llei 2/1974, i Estatuts del Col·legi), hi ha suficient habilitació per comunicar el fons documental al Col·legi que, com a responsable, haurà de determinar quines dades poden ser conservades per a la finalitat històrica, estadística o científica prevista. Pel que fa a l'exempció del deure d'informar (article 5.5 LOPD), en relació amb el traspàs del fons documental, aquesta Autoritat haurà de valorar les circumstàncies del cas en el moment que el Col·legi sol·liciti l'autorització corresponent.
03/06/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Finalitat històrica, científica o estadística
Conservació de dades d'infants i adolescents
CNS 66/2015
El termini de conservació de 90 anys dels expedients amb la finalitat d'exercir el dret d'informació per part de l'afectat, es pot considerar raonable i adequat, tenint en compte el principi de qualitat en la conservació (art. 4 LOPD). Es recomana oferir als afectats un mecanisme que els permeti tenir certa capacitat de decisió sobre la conservació o no de les seves pròpies dades, sens perjudici d'aquella documentació que l'Administració hagi de conservar. La invocació genèrica al posible interès de la sèrie documental per a la finalitat de recerca històrica, no pot considerar-se suficient per a conservar, sense més filtres, tota la informació disponible, atesa la informació sensible continguda en els expedients. Un cop establerta quina informació té prou entitat per a ser conservada amb aquesta finalitat, caldrà aplicar la norma general d'anonimització o dissociació de la informació personal, o bé sol·licitar la corresponent autorització per a la seva conservació íntegra (art. 9.2 RLOPD).
19/02/2016
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'aproven, es modifiquen i es deroguen taules d'avaluació i accés documental
PD 15/2015
14/01/2016
Accés als documents del registre d'entrada i sortida del consistori
CNS 50/2015
Facilitar als regidors l'accés a tots els documents que consten en el Registre d'entrada i sortida des del mes d'agost de 2015 en endavant podria forçar el principi de qualitat de les dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats, atès el volum d'informació sol·licitada, l'elevat nombre de possibles persones afectades i la diversa naturalesa de la informació personal que s'hi podria contenir, entre la qual, no seria possible descartar-ne dades que requereixin una especial protecció. Per aquest motiu, podria ser convenient concretar, en la mesura del possible, la finalitat i els termes de la seva petició, als efectes de valorar la pertinença o no de facilitar-ne un accés parcial, sempre que això no impedeixi exercir la funció de control que tenen atribuïda.
07/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- Registre entrada i sortida de documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Informe en relació amb el Projecte de Llei per la qual es modifica la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i documents
PD 11/2015
01/07/2015
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'aproven, es modifiquen i es deroguen taules d'avaluació i accés documental
PD 8/2015
17/06/2015
Accés d'un vocal d'una Entitat Municipal Descentralitzada al Registre d'entrada de documents de l'Entitat
CNS 24/2015
Facilitar al vocal d'una entitat municipal descentralitzada un llistat amb totes les anotacions efectuades en el Registre d'entrada entre gener de 2011 i gener de 2015, en exercici del seu dret d'accés a informació municipal, podria forçar, en atenció a les circumstàncies del cas examinat, el principi de qualitat de les dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats. A aquests efectes, podria ser convenient concretar, en la mesura del possible, amb quina finalitat sol·licita l'accés, l'àmbit d'actuació municipal que és del seu interès, els possibles subjectes afectats o un període de temps concret. Altrament, es podria valorar especialment la possibilitat de facilitar l'accés prèvia dissociació de les dades personals.
13/05/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- Registre entrada i sortida de documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Entitats municipals descentralitzades
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Informe complementari en relació amb el Projecte de decret pel qual s'estableix el procediment per facilitar el coneixement dels orígens biològics
PD 3/2015
07/04/2015
Accés d'una persona denunciada a un expedient de serveis socials
CNS 31/2014
Atès que el sol·licitant de dades d'una persona atesa pels serveis socials, que ha estat denunciat per aquesta, té la condició de persona interessada, existeix la suficient cobertura legal (article 35.a) i b) LRJPAC), als efectes que l'Ajuntament li trameti còpia de l'informe elaborat pels Serveis Socials de l'Ajuntament inclosa la informació referida a les dues tècniques que han elaborat l'informe. En el cas que es tracti d'un expedient tancat, l'article 37.3 de la LRJPAC dóna la suficient habilitació per a la comunicació dels informes que demana el sol·licitant. Tot això sens perjudici que els titulars de les dades puguin exercir els drets ARCO.
30/05/2014
Informe en relació amb el Projecte de decret del dret a conèixer els orígens biològics
PD 1/2014
27/02/2014
Total de pàgines: 6