S'han trobat 60 resultats amb els descriptors Arxius i documents
Informe en relació amb el Projecte d'ordre pel qual s'aproven, es modifiquen i es deroguen taules d'avaluació i accés documental
PD 3/2018
31/10/2018
Possibilitat d'incloure dades personals identificatives en inventaris de documents incorporats al Portal de Transparència
CNS 46/2018
No resulta adequada la publicació de la metadada consistent en el núm. de DNI de les persones que han sol·licitat llicències urbanístiques, amb motiu de la publicació de l’inventari de documents. No obstant això, l’ordenament vigent habilita la publicació de les llicències urbanístiques atorgades, incloent el nom i cognoms de les persones que l’han sol·licitat, sense incloure altres dades identificatives innecessàries com ara el núm. de DNI.
18/09/2018
accés a dades d'un expedient assistencial per part de la néta de la persona afectada, difunta.
PT 15/2018
la persona reclamant té dret a accedir a les dades mèdiques de l'expedient assistencial de la seva àvia difunta, per considerar aplicable la normativa sanitària reguladora del dret d'accés a la història clínica per part de familiars i persones vinculades a la persona difunta. Pel que fa a les dades contingudes a l'expedient assistencial i que no encaixen en la història clínica, no és aplicable el dret d'accés privilegiat de les persones vinculades previst a la legislació de salut. Caldria doncs aplicar el règim d'accés general a informació pública, sense que en principi resultés aplicable el límit de la protecció de dades per afectar una persona difunta, però cal tenir en compte l'ampliació de la protecció a 25 anys més enllà de la mort prevista a la Llei 10/2001 per a dades que afecten la intimitat o l'honor, entre d'altres.
27/07/2018
Denegació d'accés a les declaracions de béns patrimonials i d'interessos dels càrrecs electes de l'Ajuntament
IAI 6/2018
No resulta justificat l’accés de la persona reclamant a les declaracions originals íntegres de béns patrimonials efectuades pels càrrecs electes de l’Ajuntament. No obstant això, es podrien facilitar prèvia omissió de les dades personals que resultin innecessàries per assolir la finalitat de control pretesa, en els termes apuntats en l’informe.
19/03/2018
Denegació d'accés a la base de dades del Cost Humà de la Guerra Civil
IAI 49/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a la informació sobre les víctimes mortes o desaparegudes amb declaració judicial de mort o defunció que consten a la base de dades del Cost Humà de la Guerra Civil. En el cas de persones desaparegudes sobre les quals no consti declaració judicial de mort o defunció i que podrien estar vives, la normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les dades sobre la identitat i altres dades que apareixen en la fitxa de dades bàsiques accessible al públic mitjançant el cercador nominal disponible al web de l’entitat responsable. En canvi, a la vista de les circumstàncies del cas, no es considera justificat l’accés generalitzat a la informació que pugui afectar l’honor, la intimitat o la pròpia imatge que consti en la part d’informació complementària. Caldria excloure per innecessàries les dades sobre la identitat dels fills/filles o cònjuges de les víctimes, així com les dades identificatives de terceres persones que puguin constar com a testimonis en les respectives referències de les fonts documentals.
22/01/2018
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual s'aproven, es modifiquen i es deroguen taules d'avaluació i accés documental
PD 6/2017
28/07/2017
Accés dels regidors de l'oposició al Registre d'entrada de documents
CNS 10/2017
El compliment del principi de qualitat de les dades (article 4 LOPD) exigeix fer una ponderació respecte de les dades personals incloses en el conjunt de la informació sol·licitada, especialment si es tracten dades sensibles (article 7 LOPD), per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per assolir la finalitat legítima que justifica l’accés, això és el desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors. Facilitar als regidors l’accés a totes les anotacions efectuades en el Registre d’entrada de documents de l’Ajuntament en els termes que planteja la consulta podria forçar el principi de qualitat i suposar un risc per a la correcta protecció de les dades personals de les persones afectades.
09/03/2017
Accés d'un grup municipal al Registre d'entrada i sortida de documents de l'Ajuntament
CNS 80/2016
El compliment del principi de qualitat de les dades (article 4 LOPD) exigeix, en la mesura del possible, fer una ponderació respecte de les dades personals incloses en el conjunt de la informació sol·licitada, especialment si es tracten dades sensibles (article 7 LOPD), per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per assolir la finalitat legítima que justifica l'accés, això és el desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors.
12/01/2017
Denegació d'accés a informació pública de l'arxiu d'un Ajuntament
IAI 20/2016
Pel que fa a les dades que no tenen la consideració d'especialment protegides, tenint en compte no només la finalitat al·legada, sinó especialment el temps transcorregut i l'aixecament de l'eficàcia dels límits previst a l'art. 36 LA, la normativa de protecció de dades no limitaria l'accés a aquestes dades. Pel que fa a les dades especialment protegides (ideologia, afiliació sindical, religió, creences, origen racial, salut i vida sexual), i que puguin afectar la seguretat, l'honor, la intimitat o la imatge de les persones (article 36.1 LA), només es podrà donar accés a la informació si la persona afectada les havia fet manifestament públiques o bé quan hagi transcorregut el termini de 25 anys des de la data de la mort o 50 anys des de la producció del document si s'ha produït la mort però no se'n coneix la data.
06/07/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades persones difuntes
- Dades sensibles
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Finalitat històrica, científica o estadística
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Accés a la informació del Registre d'aigües sense el consentiment de les persones afectades
CNS 36/2016
Als efectes del règim de comunicació de dades (art. 11 LOPD), el TRLA (art. 15 i art. 80), habilita el dret d'accés a la informació del Registre d'aigües, relativa a la inscripció de la titularitat de concessions d'aprofitament d'aigües, sense el consentiment de les persones físiques titulars d'aquests aprofitaments. En aplicació dels principis de qualitat i de finalitat (art. 4 LOPD), cal facilitar el nom i cognoms del titular, i l'existència i data d'extinció de la concessió o aprofitament, sens perjudici que, en atenció als drets o interessos legítims del sol·licitant, i tenint en compte la normativa (Llei 27/2006 i LTC), en determinats casos pugui resultar pertinent la comunicació d'informació personal complementària.
15/06/2016
Total de pàgines: 6