S'han trobat 73 resultats amb els descriptors Publicitat activa
Denegació d'accés a determinada documentació continguda en un expedient municipal
IAI 26/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar a la persona reclamant, que hauria estat objecte del procediment d’investigació de l’OAC, la documentació tramesa a aquesta Oficina per l’Ajuntament, relativa a les seves declaracions que consten al llibre registre d’interessos municipals, i pels Registres de la Propietat i Mercantil (en relació amb diverses finques de la reclamant, i a una societat de responsabilitat limitada on participava). Això, sens perjudici de la possible incidència o no d’altres límits com el contingut a l’article 21.1.b) de l’LTC.
28/07/2017
Denegació d'informació relativa a les contractacions de personal per a prestar serveis a la Brigada d'obres de l'ajuntament
IAI 18/2017
La normativa de protecció de dades personals no impedeix comunicar la informació sobre la totalitat de les contractacions de personal, amb independència de la modalitat utilitzada, fetes per l’Ajuntament durant el període de 24 de març de 2011 a 16 de maig de 2016, per prestar servei a la Brigada d’obres de l’Ajuntament i, específicament, la informació sobre la data d’inici i de finalització del contracte, el nom i cognoms de la persona contractada, la categoria professional del treballador contractat, o la retribució corresponent al nivell o categoria del lloc de treball, en els termes apuntats.
21/04/2017
Publicació de determinada informació personal al Portal de transparència i al web municipal
CNS 6/2017
Quan la legislació de transparència preveu l'obligació de publicar informació al portal de transparència o al web corporatiu (subvencions i ajuts públics, autorització de compatibilitats, formació de treballadors, informació retributiva, concessions administratives, entre d'altres), la normativa de protecció de dades no impedeix la publicació d'informació personal, si bé cal evitar la publicació d'informació innecessària. Quan la publicació derivi d'altres normes amb rang de llei, s'haurà d'estar als termes que estableix la dita legislació, sens perjudici que cal respectar el que es deriva de l'LOPD. La publicitat d'informació relativa a "qualsevol matèria d'interès públic, (...)" (art. 8.1.m) LTC), no habilita per a publicar dades personals relacionades amb aquesta, sense consentiment o sense habilitació legal específica, i per tant en principi caldrà anonimitzar o dissociar les dades personals.
27/02/2017
Publicació de les retribucions dels alts càrrecs d'un Ajuntament
CNS 83/2016
Als efectes de donar compliment a l'obligació de publicar les retribucions dels alts càrrecs de l'article 11.1.b) LTC, cal que l'Ajuntament valori, segons les característiques pròpies de cadascun dels llocs que ocupen els directius, si concorren els elements que justificarien la finalitat d'interès públic en la divulgació de la dita informació en els termes exposats en aquest dictamen. L'article 11.1.b) LTC habilitaria la publicació de la relació nominal i les retribucions dels càrrecs directius en que concorrin els elements esmentats i no hi hauria inconvenient des de la perspectiva de la protecció de dades a la seva divulgació. L'article 9.1.f) LTC habilitaria la publicació de la trajectòria professional d'aquelles persones que siguin responsables d'òrgans de la corporació, d'acord amb la definició d'òrgan de l'article 5 de la Llei 40/2015, i amb independència que siguin o no alts càrrecs.
02/02/2017
Publicació d'informació dels procediments de selecció i notificació conjunta de resolucions
CNS 72/2016
Els sistemes de publicació dels actes que formen part d'un procés selectiu de personal descrit a la consulta s'adequa a la normativa de protecció de dades, si bé es recomana implementar determinades mesures per garantir millor el dret a la protecció de dades. La resolució de les al·legacions formulades respecte la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos ha de ser notificada només a les persones que les han formulat. Si es resolen conjuntament cal adoptar mesures per protegir les dades personals. En el cas dels recursos administratius, s'ha de notificar la resolució, en els termes exposats, a totes les persones que tinguin la consideració d'interessades.
12/12/2016
Publicació de dades relatives a les resolucions d'autorització o reconeixement de compatibilitat
CNS 73/2016
En els casos en què s'hagi autoritzat o reconegut la compatibilitat d'una activitat secundària, la Llei 19/2013 justifica, en atenció a l'interès públic prevalent, que la publicació de les dades incorpori les dades identificatives (nom, cognoms i càrrec) de l'empleat públic afectat, així com l'activitat i l'empresa o entitat on la desenvolupa, llevat que la persona afectada es trobi en una situació de protecció especial, circumstància que justificaria dur a terme una nova ponderació. Quant a la dada relativa a la localització de l'empresa o entitat on es desenvolupa l'activitat secundària, en principi es tracta d'una informació innecessària per assolir la finalitat que persegueix la norma, tot i que en determinats supòsits podria estar justificada la seva publicació.
12/12/2016
Comunicació de dades retributives dels càrrecs directius d'una entitat gestora d'un servei públic
CNS 61/2016
La comunicació de dades sobre retribucions dels càrrecs directius o òrgans de direcció i administració per part de les entitats privades que gestionen serveis públics i/o que perceben ajuts i subvencions, en els supòsits previstos en els articles 3.2 i 15.2 LTC, així com la seva publicació per part de l'Administració responsable estaria justificada per al compliment de la finalitat de transparència i compta amb l'habilitació legal als efectes del que preveu l'article 11.2.a) de l'LOPD.
29/11/2016
Publicació i consulta dels beneficiaris de beques i ajuts
CNS 59/2016
La publicació del llistat de persones beneficiàries (nom i cognoms), amb indicació de l'import de la beca concedida a estudiants que cursen estudis post obligatoris (Resolució de 30 de juliol de 2015), té suficient habilitació en normes amb rang legal (LGS i LT), de manera que no cal disposar del consentiment dels afectats (art. 11.2.a) LOPD). No hi ha suficient habilitació legal, als efectes del règim de comunicació de dades (art. 11.2.a) LOPD), per a publicar i difondre el llistat dels ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu (Resolució de 24 de juliol de 2015), a menys que es preservi la identitat dels beneficiaris, atesa la singularitat de l'article 15.1.c) LTC. Cal establir mesures adequades per articular les consultes al web del Departament d'Ensenyament.
24/11/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- ÀMBIT SECTORIAL
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Consentiment
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
- Subvencions
Difusió de determinades dades personals inscrites al Registre Públic de Contractes
CNS 57/2016
La difusió de les dades personals contingudes en l'objecte dels contractes no es considera, amb caràcter general, estrictament necessària pel compliment de les obligacions de transparència en matèria de contractació pública. La difusió d'aquestes dades podria ser contrària al que disposen els articles 23 i 24.2 en relació amb l'article 7.1 de la Llei 19/2014.
09/11/2016
Accés a documentació administrativa d'una llar d'infants per part d'uns pares d'alumnes
CNS 39/2016
La normativa de protecció de dades no impedeix a l'Ajuntament donar accés als pares dels menors que ho sol·licitin a la informació econòmicofinancera tant de l'escola bressol com de l'empresa que presta el servei de menjador, en els termes exposats en aquest dictamen.
20/07/2016
Total de pàgines: 8