S'han trobat 72 resultats amb els descriptors Publicitat activa
Accés d'un regidor a informació de les persones beneficiàries de prestacions socials
CNS 7/2016
L'accés a la informació sobre les subvencions atorgades pels serveis socials, sense identificar el motiu de la subvenció i sense que es pugui inferir, pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar la documentació de què disposa l'Ajuntament per a l'exercici de les seves funcions, independentment de la seva condició de membres del govern o de l'oposició. Ara bé, si la informació sol·licitada contingués dades sobre informació especialment protegida o dades mereixedores d'una especial reserva o confidencialitat en atenció a la concurrència de determinades circumstàncies qualificades (per exemple, dades de menors atesos pels serveis socials, dades relacionades amb la violència de gènere, dades que afectin la seguretat de les persones, etc, o que permeten obtenir-ne un perfil) i atesos els termes en què es formula la sol·licitud, el dret a la protecció de dades pot justificar una limitació del dret d'accés. A aquests efectes es podria lliurar la informació anonimitzada o mitjançant un sistema de codificació que no permeti identificar les persones afectades.
14/03/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Subvencions
- Regidors
- Publicitat activa
- Subvencions
Dissociació de dades en la divulgació de la documentació d'una institució
CNS 5/2016
La publicació dels acords adoptats per una entitat que tenen rellevància jurídica o interès doctrinal al seu web s'ha de dur a terme prèvia dissociació de les dades personals que hi poden constar en tractar-se d'informació personal no rellevant per assolir la finalitat pretesa amb la publicació, llevat del nom, cognoms i càrrec dels membres del Ple. Ara bé, quan, malgrat l'anonimització, les persones afectades puguin ser identificables sense exigir esforços desproporcionats resultaria justificat substituir la publicació de l'acord per un resum de l'actuació realitzada.
02/03/2016
Difusió de les persones beneficiàries dels ajuts atorgats per una Associació
CNS 65/2015
L'Associació pot publicar en el seu web la relació de les persones físiques beneficiàries dels ajuts concedits, junt amb la quantia percebuda, atès que aquesta difusió trobaria habilitació en la LGS, en el TRLFPC i en la Llei 19/2014, no sent necessari, per tant, el consentiment dels afectats, llevat que l'ajut s'hagi atorgat per raons de vulnerabilitat social o que, d'acord amb la normativa aplicable, s'hagi de limitar la informació publicada per afectar l'honor, la intimitat o la imatge de les persones afectades.
11/01/2016
Cessió als regidors de l'Ajuntament i publicació a Internet de la relació de treballadors municipals i les seves retribucions
CNS 59/2015
El dret dels regidors, inclosos els que formen part de l'oposició, d'accedir a la informació necessària per a l'exercici de les seves funcions pot incloure l'accés a una relació del personal de l'Ajuntament amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes, sense perjudici del seu deure de reserva. No s'adequa a la normativa de protecció de dades de caràcter personal la publicació general de la identificació de tots els empleats de l'Ajuntament de manera conjunta amb el lloc que ocupen i les retribucions percebudes per cadascun d'ells.
27/11/2015
Accés d'un regidor a dades retributives d'empleats municipals
CNS 51/2015
Facilitar a un regidor de l'oposició un llistat del personal de l'Ajuntament i del personal d'un organisme autònom municipal amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes durant l'any 2014 no resulta contrari a la normativa de protecció de dades sempre que siguin informacions necessàries per al desenvolupament de les concretes funcions de control que té assignades.
23/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Regidors
- Publicitat activa
- Retribucions
Enregistrament i difusió de les sessions plenàries de la Junta de Personal
CNS 38/2015
L'enregistrament de les sessions de la Junta de personal com a mecanisme auxiliar per facilitar la redacció de l'acta no requereix el consentiment dels afectats. Aquest consentiment sí és necessari per a la seva posterior difusió a la Intranet, sens perjudici que es puguin emetre en diferit aquelles parts de les sessions que no continguin dades personals que no puguin ser objecte de difusió. La difusió de les actes de la Junta de personal on només hi constin els acords adoptats i la identificació dels membres que han participat a la sessió resulta conforme amb la LOPD sempre que aquestes comprenguin informació de naturalesa laboral d'interès general dels treballadors.
01/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades treballadors
- Imatge
- Veu
- DRETS FONAMENTALS
- Dret llibertat sindical
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- PRINCIPIS
- Conservació
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
- Organització
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es modifica l'Ordre ECO/47/2013, de 15 de març, per la qual es regula el funcionament i s'aprova l'aplicació del registre públic de contractes de la Generalitat de Catalunya
PD 13/2015
22/07/2015
Publicitat de la resolució de concessió d'ajuts socioeconòmics als alumnes d'una escola pública
CNS 28/2015
La publicació de la resolució de concessió d'ajuts socioeconòmics (beques menjador) en el tauler d'anuncis dels centres docents en substitució de la seva notificació als interessats comportaria, en atenció al col·lectiu afectat (menors d'edat) i a la naturalesa de l'ajut públic (situacions de vulnerabilitat social), una afectació al seu dret a la protecció de dades personals, entre d'altres drets, per la qual cosa caldria aplicar el mecanisme previst a l'article 61 de la LRJPAC, de tal manera que es preservés la identitat dels beneficiaris.
29/06/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Administració local
- Consell comarcal
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades sensibles
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Consell comarcal
- Centre educatiu
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
- Subvencions
Publicació de les al·legacions formulades al Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
CNS 22/2015
Tot i el caràcter públic dels plans d'ordenació urbanística, la publicació per part de l'Ajuntament de les al·legacions realitzades sobre un Pla d'Ordenació Urbanística Municipal, en aquells casos que continguin dades personals, ha de donar compliment a les obligacions i els principis establerts a la LOPD i, en particular el principi de qualitat de les dades. La publicació ha de permetre informar als ciutadans sobre el contingut de les al·legacions i la resposta de l'Ajuntament, sense que això hagi de suposar un sacrifici injustificat del dret a la protecció de dades de caràcter personal de les persones que hagin realitzat les seves al·legacions al pla municipal o de les persones afectades per la informació que pugui aparèixer en aquestes al·legacions.
13/05/2015
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea i es regula el Registre de grups d'interès de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i de les entitats del seu sector públic
PD 4/2015
30/04/2015
Total de pàgines: 8