S'han trobat 73 resultats amb els descriptors Publicitat activa
Publicitat del procediment de contractació pública
CNS 1/2019
La difusió de dades identificatives, arran del compliment de les obligacions de publicitat establertes a l’LCSP, hauria d’abastar només el nom i cognoms dels licitadors i adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec o funcions. Per aquest motiu, es recomana tenir en compte les observacions fetes a l’apartat V del dictamen.
29/01/2019
Dret d'oposició a dades personals publicades a internet.
PT 33/2018
Tot i que l'òrgan responsable va estimar la sol·licitud d'oposició de la persona reclamant, no el va executar de manera completa, ja que amb la substitució del nom i cognoms per les inicials de la persona afectada, no s'evitava la seva identificació. És per això que s'estima la reclamació i es requereix que es faci efectiu el dret de manera completa, mitjançant l'anonimització correcta.
20/12/2018
Difusió de dades de salut en la publicació de l'acta del Ple a internet.
PS 26/2018
Publicar al lloc web municipal, dues actes de ple sense anonimitzar correctament les dades personals de la persona aquí afectada, algunes d'elles especialment protegides, és constitutiu d'una molt greu infracció. L'Ajuntament havia publicat l'acta amb les inicials, però juntament amb altra informació de l'acta, es podia identificar la persona afectada.
20/12/2018
Publicació a internet de llistes processos selectius
PS 27/2018
L'Ajuntament va mantenir publicats a la seu electrònica els anuncis dels actes dictats durant la tramitació d'un procés de provisió, que incloïen el nom i cognoms i les puntuacions obtingudes pels participants en les successives proves, tot i que el procés havia finalitzat aproximadament mig any abans i, per tant, de manera clarament excessiva.
20/12/2018
Publicitat de les actes de les sessions de la comissió especial de transparència d'un Ajuntament
CNS 57/2018
La normativa de protecció de dades no impediria la publicació de les dades merament identificatives (nom i cognoms i càrrec o grup polític) dels membres electes o dels empleats públics que assisteixen o intervenen com a membres o articipants en les sessions de la Comissió Especial de Transparència i que consten en les respectives actes que s’aixequin, si els assumptes sotmesos a deliberació i votació són considerats d’interès públic, tret que concorri alguna circumstància personal concreta que aconselli la seva omissió. L’article 23 de l’LTC impedeix la publicació de qualsevol altra informació mereixedora d’especial protecció que puguin contenir aquestes actes. La publicació de la resta d’informació personal sobre terceres persones identificades a les actes, exigeix fer una ponderació prèvia entre els diferents drets i interessos en els termes exposats en aquest dictamen.
11/12/2018
Publicació de contractes i convenis a efectes de transparència
CNS 58/2018
En la publicació de contractes administratius, a efectes de transparència, la difusió de dades personals hauria d’abastar només el nom i cognoms dels adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec, en ser aquesta la informació mínima necessària per assolir la finalitat pretesa. En cas de tractar-se de convenis de col·laboració, aquesta hauria de limitar-se al nom, cognoms i càrrec de les persones que actuen en representació de les parts signants.
11/12/2018
Denegació d'accés a còpia de l'expedient d'un procés de selecció de personal
IAI 49/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix donar accés a la persona reclamant a la informació continguda en l’expedient de la convocatòria de proves selectives per a l’ingrés a la Generalitat, relatives a la seva persona, així com a tota aquella documentació que hagi estat objecte de publicació d’acord amb la normativa vigent. La normativa de protecció de dades tampoc impediria l’accés per part de la persona reclamant a les dades personals de les persones aspirants que finalment han superat la convocatòria d’oposicions, excloent la documentació que contingui dades personals especialment protegides, així com aquelles dades identificatives que resultin innecessàries per assolir la finalitat perseguida. Raons de seguretat de les persones poden justificar la seudonimització de la informació de tal manera que les dades personals contingudes ja no es puguin atribuir a un interessat per part de terceres persones.
19/11/2018
Possibilitat d'incloure dades personals identificatives en inventaris de documents incorporats al Portal de Transparència
CNS 46/2018
No resulta adequada la publicació de la metadada consistent en el núm. de DNI de les persones que han sol·licitat llicències urbanístiques, amb motiu de la publicació de l’inventari de documents. No obstant això, l’ordenament vigent habilita la publicació de les llicències urbanístiques atorgades, incloent el nom i cognoms de les persones que l’han sol·licitat, sense incloure altres dades identificatives innecessàries com ara el núm. de DNI.
18/09/2018
Denegació d'accés al còmput individualitzat d'hores de prolongació de jornada i hores extres realitzades pels agents de la Guàrdia Urbana d'un Ajuntament
IAI 16/2018
La normativa de protecció de dades no impediria comunicar a la persona que sol·licita l’accés, el còmput individualitzat d’hores de prolongació de jornada així com les hores extres realitzades pels membres de la Guàrdia Urbana durant el període de temps sol·licitat, sempre que aquesta informació es faciliti de manera dissociada, sense que sigui possible la identificació directa o indirecta dels treballadors afectats.
28/05/2018
Accés a informació laboral i retributiva del personal d'una entitat pública
CNS 20/2018
La legislació de transparència habilitaria als efectes de l’article 11.2 a) l’LOPD, i de l’article 6.1.c) i e) RGPD, l’accés a la informació sobre la plantilla, la relació de llocs de treball i la relació de contractes temporals i d’interinatge no vinculats a cap lloc de treball de l’entitat. Pel que fa a les retribucions íntegres associades a cada lloc de treball, prevaldria el dret d’accés en el cas dels llocs dels alts càrrecs i personal directiu, així com el personal que ocupa llocs de confiança o d’especial responsabilitat dins l’organització, incloent el personal eventual i contractat com a assessor de tots els grups polítics constituïts a partir del dia 3 gener de 2011, mentre que per a la resta de treballadors no sembla justificat un accés individualitzat més enllà de la possibilitat de facilitar informació sobre les retribucions agrupades per categories o les retribucions associades als diferents llocs de treball. Pel que fa al nom i cognom de les persones que ocupen els diferents llocs de treball de l’entitat, incloent el personal eventual i contractat com a assessors dels grups polítics, la protecció de dades personals no impediria donar-hi accés sempre que s’hagi efectuat el tràmit d’audiència previst a l’LTC i no en resulti cap motiu que pugui justificar la denegació de l’accés.
18/04/2018
Total de pàgines: 8