S'han trobat 74 resultats amb els descriptors Publicitat activa
Accés a informació laboral i retributiva del personal d'una entitat pública
CNS 20/2018
La legislació de transparència habilitaria als efectes de l’article 11.2 a) l’LOPD, i de l’article 6.1.c) i e) RGPD, l’accés a la informació sobre la plantilla, la relació de llocs de treball i la relació de contractes temporals i d’interinatge no vinculats a cap lloc de treball de l’entitat. Pel que fa a les retribucions íntegres associades a cada lloc de treball, prevaldria el dret d’accés en el cas dels llocs dels alts càrrecs i personal directiu, així com el personal que ocupa llocs de confiança o d’especial responsabilitat dins l’organització, incloent el personal eventual i contractat com a assessor de tots els grups polítics constituïts a partir del dia 3 gener de 2011, mentre que per a la resta de treballadors no sembla justificat un accés individualitzat més enllà de la possibilitat de facilitar informació sobre les retribucions agrupades per categories o les retribucions associades als diferents llocs de treball. Pel que fa al nom i cognom de les persones que ocupen els diferents llocs de treball de l’entitat, incloent el personal eventual i contractat com a assessors dels grups polítics, la protecció de dades personals no impediria donar-hi accés sempre que s’hagi efectuat el tràmit d’audiència previst a l’LTC i no en resulti cap motiu que pugui justificar la denegació de l’accés.
18/04/2018
Publicació de dades excessives a internet.
PS 39/2017
L'Ajuntament va publicar a la seva seu, diversos documents (ordre del dia, acord i acta d'una Comissió i un Ple) que contenien dades excessives a efectes d'identificar un funcionari policial qui havia sol·licitat la concessió d'una medalla.
03/04/2018
Publicació d'informació relacionada amb les persones beneficiàries de subvencions
CNS 4/2018
La publicació del nom i cognoms juntament amb les quatre darreres xifres del NIF o número de DNI de tots el beneficiaris d’ajuts i subvencions als efectes d’assolir la finalitat de notificació de la resolució, quan així estigui previst en la convocatòria, estaria justificada en el cas d’existència d’un risc alt de coincidència de nom i cognoms entre els concurrents, risc que haurà de ser valorat en funció del volum de sol·licituds tramitades en la respectiva convocatòria. En canvi, afegir les quatre xifres del NIF o número de DNI, al nom i cognoms dels beneficiaris no suposaria una garantia addicional a efectes de que la ciutadania pugui identificar aquestes persones i per tant, no estaria justificat a efectes de complir amb la finalitat de transparència. Pel que fa a la publicació de les dades de les persones a les quals se’ls ha denegat l’ajut o han quedat excloses, la seva identificació es pot fer mitjançant el NIF o número de DNI. En canvi, en el cas de les persones que es troben en llistes de reserva, caldria que s’identifiquessin amb el nom i cognoms, i si escau les quatre darreres xifres del NIF o número de DNI, seguint el mateix criteri que el que s’aplica a les persones que resulten beneficiàries.
16/02/2018
Divulgació de dades personals a internet.
PS 37/2017
La revelació de la identitat d'un veí que s'havia queixat perquè una marxa popular passava per camins de la seva propietat resulta innecessària per tal de complir amb el dret d'informació que tenen els ciutadans /es del dit municipi. Al no disposar del consentiment de la persona afectada ni d'habilitació legal, es considera una comunicació de dades il·lícita, constitutiva d'una infracció greu.
09/02/2018
Auditoria de compliment i financera respecte la gestió d'una societat municipal
CNS 1/2018
En l’informe resultant d’una auditoria financera i de compliment efectuada a una societat municipal s’hi pot fer constar la identitat de les persones adjudicatàries dels contractes auditats, en la mesura que es tracti d’informació rellevant als efectes d’explicar els resultats obtinguts en l’examen dels procediments de contractació duts a terme per la dita societat. Aquesta mateixa informació pot ser difosa durant la presentació de l’informe d’auditoria en audiència pública.
29/01/2018
Divulgació de dades personals a través d'internet.
PS 17/2017
La difusió a través d'internet de dades personals incloses a l'ordre del dia, relatives a l'acomiadament de la persona aquí denunciant, es considera una comunicació de dades il·lícita. Es dóna la circumstància que prèviament la persona afectada havia instat un procediment de tutela en el qual es va requerir l'Ajuntament que evités la difusió de les dades.
21/12/2017
Publicació d'informació relacionada amb les persones beneficiàries de subvencions
CNS 56/2017
La legislació de procediment administratiu habilitaria la publicació del nom i cognoms de les persones sol·licitants de les subvencions concedides als efectes d’assolir la finalitat de notificació en el sí del procediment de concessió, si així està previst en la convocatòria. En cas que hi hagués coincidència de noms i cognoms entre els concurrents, es podrien publicar les quatre darreres xifres del NIF de les persones afectades. La legislació de transparència habilitaria la publicació del nom i cognoms de les persones beneficiàries de subvencions i ajuts, als efectes d’assolir la finalitat de publicitat i transparència en matèria subvencional de l’administració, sens perjudici de que pugui haver casos en que per raons de concurrència de circumstàncies de vulnerabilitat social de les persones afectades, calgui preservar la identitat d’aquestes persones.
13/12/2017
Denegació d'accés a informació sobre el Programa de millora de l'ocupabilitat d'un Ajuntament
IAI 39/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la reclamant a la descripció del Programa de Millora de l’Ocupabilitat, la data dels projectes que l’integren i descripció dels mateixos, o al certificat de la intervenció municipal de la dotació econòmica Programa de Millora de l’Ocupabilitat, en els termes sol·licitats, en no contenir informació personal més enllà, si escau, de les dades identificatives dels funcionaris o autoritats municipals que puguin signar la dita documentació. La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la reclamant a la identitat de les persones que han estat contractades, arran de la seva participació en aquells projectes del Programa. En canvi, no sembla que resulti justificat l’accés a la identitat de les persones que han pogut participar en aquells projectes del Programa, consistents únicament en cursos de formació.
13/11/2017
Principi de qualitat en la seva vessant d'exactitud en el marc de cessions de dades entre AAPP.
IP 42/2017
La persona denunciant es queixava perquè l'oficina de treball hauria facilitat dades inexactes sobre la seva persona, cosa que hauria provocat la pèrdua del lloc de treball al qual s'havia presentat. Doncs bé, un cop preguntades a les diferents entitats implicades s'arxiven els fets denunciats perquè la informació facilitada era correcta ja que la persona denunciant no reunia els requisits exigits per la convocatòria de l'oferta de treball.
15/09/2017
Denegació d'accés a informació sobre les retribucions dels càrrecs directius d'una empresa gestora del servei públic de transport
IAI 31/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés per part de la persona reclamant a la informació de què disposi l’Administració sobre les retribucions brutes anuals percebudes pels càrrecs directius d’una empresa gestora de serveis públics per compte de l’administració, identificant-los directament amb el nom i cognoms, des de l’any 2011 fins l’actualitat, si el volum de negoci generat per aquests serveis és superior al 25% del volum general de l’empresa.
06/09/2017
Total de pàgines: 8