S'han trobat 288 resultats amb els descriptors Principi qualitat
Publicació de dades personals a internet en les notificacions edictals
PS 7/2017
La publicació al Taulell Únic Edictal del BOE d'avisos de notificacions relatius a procediments sancionadors de l'Ajuntament en els quals s’identifica a les persones interessades mitjançant nom, cognoms i DNI complet, així com la publicació de les dades relatives a l’adreça postal de notificació i el tipus infractor aplicat (i en alguns casos la quantia de la sanció); suposa una infracció de caràcter molt greu, per tractar dades especialment protegides (infraccions administratives) de manera il·lícita (amb vulneració del principi de qualitat).
23/06/2017
Identificació dels funcionaris en els certificats que signen per delegació de signatura
CNS 23/2017
Als efectes del règim de comunicació de dades (art. 11 LOPD), la legislació estudiada habilita l’Ajuntament per incloure el nom i cognoms dels funcionaris que signen per delegació de signatura els certificats objecte de consulta, ja sigui en suport paper o en format electrònic, sense el seu consentiment. No resulta exigible ni justificada, amb caràcter general, la supressió del nom i cognoms dels funcionaris que signen els certificats municipals objecte de consulta, ni la seva substitució pel “codi de funcionari”. Els treballadors afectats poden exercir el dret d’oposició, motivadament i en relació amb la seva situació concreta, en els termes de la normativa aplicable.
09/06/2017
Informe en relació amb el Projecte de decret de venda directa de llet crua de vaca destinada al consumidor final
PD 3/2017
18/05/2017
Ús de les dades del Padró municipal d'habitants, del Cadastre immobiliari, i d'empreses de subministrament per a la detecció d'habitatges buits
CNS 19/2017
Si l’Ajuntament ja ha detectat prèviament l’existència de determinats habitatges desocupats a través dels sistemes explicitats a l’article 41.4 LDH, o a través d’altres mecanismes que s’hagin pogut establir, l’article 41.5 LDH habilita la comunicació a l’Ajuntament d’un llistat de consums anormalment baixos d’aigua, gas i electricitat, per sota del llindar establert, als efectes de comprovar la situació de desocupació. Es pot considerar habilitat i proporcionat l’accés al cadastre i al padró municipal d’habitants, per tal d’identificar els propietaris d’habitatges on no hi consta ningú empadronat. No resulta contrari a la normativa de protecció de dades que l’Ajuntament s’adreci a les persones propietàries, amb posterioritat a la detecció de la situació anòmala dels habitatges, per donar-los informació de les mesures previstes.
03/05/2017
Ús de les dades del Padró municipal d'habitants en la celebració d'una consulta popular
CNS 20/2017
En aquest cas, l’Ajuntament està habilitat per comprovar el compliment dels requisits de participació en la consulta popular no referendària que està valorant dur a terme mitjançant la consulta de les dades personals que consten en el Registre de participació en consultes populars no referendàries, de conformitat amb el procediment establert en la Llei 10/2014.
25/04/2017
Incorporació del número de DNI en els certificats digitals qualificats dels treballadors públics
CNS 17/2017
La inclusió de la dada DNI en els camps d’informació que conformen l’estructura dels certificats qualificats de treballadors públics no resultaria, amb caràcter general, adequada al principi de minimització. Des del punt de vista del dret a la protecció de dades, cal valorar la possibilitat d’establir una política de certificació que prevegi la utilització de certificats basats en pseudònims, als efectes d’evitar la difusió d’aquesta dada, opció plenament vàlida en atenció a les previsions del ReIDAS.
18/04/2017
Accés d'un Ajuntament a les reclamacions presentades en els centres sociosanitaris
CNS 13/2017
A la vista de la informació facilitada amb la consulta no estaria justificat l’accés de l’Ajuntament a les dades personals de les persones reclamants usuàries dels centres sociosanitaris de la ciutat de Barcelona. Per això, caldria anonimitzar prèviament la informació sol·licitada.
29/03/2017
Accés dels regidors de l'oposició al Registre d'entrada de documents
CNS 10/2017
El compliment del principi de qualitat de les dades (article 4 LOPD) exigeix fer una ponderació respecte de les dades personals incloses en el conjunt de la informació sol·licitada, especialment si es tracten dades sensibles (article 7 LOPD), per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per assolir la finalitat legítima que justifica l’accés, això és el desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors. Facilitar als regidors l’accés a totes les anotacions efectuades en el Registre d’entrada de documents de l’Ajuntament en els termes que planteja la consulta podria forçar el principi de qualitat i suposar un risc per a la correcta protecció de les dades personals de les persones afectades.
09/03/2017
Obligació d'incloure dades identificatives en albarans o documents que acrediten la recepció de documentació i material
CNS 9/2017
La sol·licitud d’un ciutadà de les dades identificatives (nom i cognom o DNI) del personal estatutari, als efectes de fer-les constar en un acusament de recepció, resultaria legítima, en atenció a les previsions de la Llei 55/2003 i de la Llei 39/2015, en la mesura que tindria per finalitat conèixer la identitat de la persona que l’ha atès en la seva actuació.
07/03/2017
Comunicació als representants sindicals d'informació relativa a sancions disciplinàries
CNS 5/2017
Atès que l'article 40.1.c) de l'EBEP habilita la comunicació als representants dels treballadors de les dades relatives als funcionaris sancionats per faltes molt greus, des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades de caràcter personal no hi ha obstacle per dur a terme aquesta comunicació, indicant el nom i els cognoms de la persona sancionada i la sanció imposada.
15/02/2017
Total de pàgines: 29