S'han trobat 197 resultats amb els descriptors Deure secret
Vulneració del deure de secret.
PS 47/2017
L'entitat imputada va vincular el cobrament de dues fraccions de l'Impost de Béns Immobles (IBI) de l'habitatge propietat de la persona denunciant en un compte bancari del qual ell no era titular sinó que els titulars eren la seva parella i l'ex-parella d'aquesta. Aquest fet va provocar que aquest tercer (l'ex-parella) accedís a les seves dades personals sense el seu consentiment, concretament al seu nom i cognom complet, la seva adreça postal i l'import de les dues fraccions de l'IBI.
20/06/2018
Vulneració del deure de secret al facilitar un document amb dades mèdiques d'un pacient, a una tercera persona.
PS 51/2017
es considera que l'entitat denunciada va vulnerar el deure de secret al lliurar a la persona denunciant un full de prescripció d'una ortopèdia que pertanyia a un altre pacient, revelant d'aquesta manera les dades personals d'aquest altre pacient (identificació del pacient amb nom i cognoms, edat, data naixement, núm. CIP, data d'admissió i prescripció de l'ortopedia)
12/06/2018
Publicació de llistats amb dades estadístiques sobre el nombre denúncies i hores extres per agent.
PS 45/2017
El responsable del tractament va permetre que tercers no autoritzats poguessin accedir a dades personals sobre l'activitat de denúncies dels membres de la policia local, i sobre les hores extres, en publicar-les a uns taulells als quals hi podia accedir també personal aliè a la Policia Local. Aquesta conducta és constitutiva d'una infracció greu, per vulneració del deure de secret.
12/06/2018
Accessos a la HC.
IP 365/2017
S'arxiva la denúncia perquè no s'observen indicis d'accessos injustificats a l'HC de la persona denunciant.
12/06/2018
Accés dels regidors al Registre d'entrada i sortida de documents de l'Ajuntament
CNS 29/2018
La legislació de règim local reconeix un dret d’accés als regidors a informació que pugui resultar necessària per al desenvolupament de les seves funcions (article 164 TRLMRLC). L’aplicació del principi de minimització de dades (article 5.1 c) RGPD) exigeix fer una ponderació respecte les dades personals incloses en el conjunt de la informació sol·licitada, per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per assolir la finalitat legítima que justifica l’accés, això és el desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors. Facilitar als regidors l’accés al Registre d’entrada i sortida de documents podria forçar aquest principi de minimització de dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats, atès el volum d’informació sol·licitada, l’elevat nombre de possibles persones afectades i la diversa naturalesa de la informació personal que s’hi podria contenir, entre la qual, no seria possible descartar dades de categories especials, o que requereixen una especial protecció. En qualsevol cas, aquests s’han de regir pel deure de reserva imposat per la normativa de règim local, pel principi de limitació de finalitat (article 5.1.b) RGPD) i el deure de integritat i confidencialitat (article 5.1.f) RGPD)
22/05/2018
Vulneració del deure de secret en dades de salut.
PS 18/2017
L'accés per part d'una persona empleada de l'ICS, a la història clínica d'una persona, sense el seu consentiment i sense que aquest accés estigui justificat per cap raó assistencial, suposa una vulneració del principi de confidencialitat de les dades. La responsabilitat de la infracció recau sobre el responsable del fitxer encara que qui materialment hagi comés la infracció hagi estat una persona física al servei del responsable.
21/12/2017
Informe en relació amb el Protocol de prevenció, detecció i actuació davant situacions de violència envers treballadors dependents del Departament d'Ensenyament que presten serveis en centres educatius públics i serveis educatius, produïdes com a conseqüència de l'exercici de les seves funcions, i de danys als béns de l'Administració, causats per membres de la comunitat educativa i/o tercers
PD 8/2017
06/09/2017
Informe en relació amb l'Avantprojecte de llei de mesures de protecció del dret a l'habitatge de les persones que es troben en risc d'exclusió residencial
PD 11/2016
26/09/2016
Informe en relació amb el Projecte de decret de reglament de turisme de Catalunya
PD 9/2016
13/09/2016
Accés a l'expedient d'un procés de selecció de personal
CNS 4/2016
La sol·licitant, que té la condició d'interessada, ha de tenir accés a les dades identificatives de les persones que han intervingut en el procés de selecció per raó del seu càrrec, a la informació de la persona seleccionada que no tingui consideració d'especialment protegida, així com al decret de contractació de la persona seleccionada. Pel que fa a les dades especialment protegides (article 7 LOPD), i d'altres que poden donar un perfil de vulnerabilitat dels afectats, han de quedar excloses de l'accés, com també les dades personals innecessàries per a la finalitat de control del procés de selecció del lloc de treball. En el cas que resulti necessari lliurar còpia de la documentació, seria convenient recordar el deure de confidencialitat respecte de la informació rebuda (article 10 LOPD), de manera que aquesta no pot ser utilitzada per a una finalitat diferent a la que justifica l'accés (article 4 LOPD).
01/03/2016
Total de pàgines: 20