S'han trobat 4.297 resultats
IP 5/2013
Quan el sistema de videovigilància instal·lat per objecte garantir la seguretat, la modificació del camp de visió d'una de les càmeres de manera que s'enfoqui la garita de seguretat on desenvolupen les seves funcions el personal de seguretat, no es considera una finalitat diferent. No consta acreditat que el tractament tingui per objecte el control laboral. Articles aplicats: 4 LOPD; 6 Instrucció 1/2009.
15/03/2013
PT 3/2013
Les persones vinculades al difunt per raons familiars tenen dret a accedir a la història clínica. La història clínica comprèn tota la documentació relativa a processos assistencials. Quan certa documentació es trobi il·localitzable el responsable del fitxer o tractament ha d'intentar la seva reconstrucció en la mesura del possible. Articles aplicats: 15 LOPD; 27 i 29 RLOPD; 18 Llei 41/2002; 13 Llei 21/2000.
15/03/2013
CNS 18/2013
L'obligació d'identificar dos membres de la policia local d'un municipi, per tal que un ciutadà pugui presentar contra ells una querella criminal, pot entendre's complerta amb el fet de facilitar-li el número de les seves targetes d'identificació professional. Si bé qualsevol ciutadà pot accedir a la resolució de nomenament dels policies publicada per l'Ajuntament al diari oficial corresponent, l'accés a les resolucions administratives de l'expedient del procés selectiu en què les persones que han participat són identificades amb el nom, cognoms i número TIP, sense consentiment, només seria possible si s'acredita disposar d'un interès legítim i directe al respecte.
12/03/2013
CNS 17/2013
L'accés d'un regidor a la informació sobre les persones seleccionades en el marc d'un Pla d'ocupació municipal i si aquestes són residents a la ciutat, pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar en l'exercici de les seves funcions, la documentació de què disposa l'Ajuntament incloent les dades de caràcter personal contingudes en la informació que sol·liciten, independentment de la seva condició o no de membre de l'equip de govern. En el cas que aquesta informació contingui dades relatives a la intimitat de les persones, caldrà facilitar la informació de manera que quedi preservat el dret a la intimitat de les persones afectades, ja sigui mitjançant l'anonimització, ja sigui mitjançant l'accés parcial.
11/03/2013
CNS 12/2013
L'Autoritat conclou que, sens perjudici que la seguretat d'un sistema de xifratge és quelcom que cal avaluar en cada moment, a data d'avui l'algoritme de xifratge AES (en les seves variants de 128 bits i 256 bits), pot considerar-se que compleix els requisits de seguretat establerts per l'article 104 del RLOPD. D'altra banda, les eines de xifratge Adobe Acrobat XI i Winzip 17 no presenten, a data d'avui, vulnerabilitats tècniques sense resolució.
04/03/2013
CNS 14/2013
Els fitxers d'una fundació són fitxers de naturalesa privada, en ésser el seu responsable una entitat jurídicoprivada, d'acord amb el que estableix l'article 5.1.l) RLOPD.
04/03/2013
CNS 15/2013
Sense qüestionar la cobertura legal de la utilització del DNI en relació amb la gestió dels certificats digitals de funcionaris i treballadors públics, atès el principi de qualitat (art.4 LOPD) no s'haurien de descartar altres opcions que permetin, si escau, la utilització del DNI només per a la gestió del certificat i la signatura electrònica de documents, i que evitin la seva difusió posterior. Seria aconsellable que les entitats de certificació que emetin certificats que permeten la signatura electrònica per part de funcionaris i treballadors públics plantegin una política de certificació que eviti la difusió del número de DNI a través de la utilització de pseudònims, si aquests permeten la verificació de la identitat de la persona que signa.
04/03/2013
CNS 16/2013
La gravació i posterior difusió de les sessions del Ple a través del portal web municipal per part del mateix consistori, si així ho preveu el Reglament orgànic municipal, resulta conforme amb la LOPD, en tractar-se d'una cessió de dades que compta amb habilitació en la legislació vigent en matèria de règim local, tret d'aquelles sessions o part de les mateixes que puguin afectar el dret a l'honor, a la intimitat i a la pròpia imatge dels afectats.
04/03/2013
PT 48/2012
No procedeix la cancel·lació de dades personals quan són necessàries per a l'exercici de les funcions que el responsable del fitxer té assignades, així com quan existeix un deure legal de conservació. Articles aplicats: Article 16 LOPD i 33 RLOPD.
01/03/2013
CNS 6/2013
Tenint en compte l'article 9 del RDL 20/2012, si un Ajuntament estableix complements a la prestació per IT, estaria habilitat per tractar determinades dades personals relatives a la salut del treballador que es troba en situació d'IT, en concret, el fet que s'ha de produir una intervenció quirúrgica o una hospitalització inclosa a la cartera de serveis comuns. Més enllà d'això, no es desprèn de la normativa que l'Ajuntament hagi de conèixer les causes concretes de l'hospitalització, el tipus d'intervenció quirúrgica, o la descripció de la limitació funcional i la relació amb el procés d'hospitalització o d'intervenció quirúrgica, i per tant aquestes dades de salut resulten "excessives" des de la perspectiva del principi de qualitat.
28/02/2013
Total de pàgines: 430