S'han trobat 103 resultats amb els descriptors Dades identificatives
Publicitat del procediment de contractació pública
CNS 1/2019
La difusió de dades identificatives, arran del compliment de les obligacions de publicitat establertes a l’LCSP, hauria d’abastar només el nom i cognoms dels licitadors i adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec o funcions. Per aquest motiu, es recomana tenir en compte les observacions fetes a l’apartat V del dictamen.
29/01/2019
Publicació de contractes i convenis a efectes de transparència
CNS 58/2018
En la publicació de contractes administratius, a efectes de transparència, la difusió de dades personals hauria d’abastar només el nom i cognoms dels adjudicataris, així com el nom, cognoms i càrrec del treballador públic que hi intervé per raó del càrrec, en ser aquesta la informació mínima necessària per assolir la finalitat pretesa. En cas de tractar-se de convenis de col·laboració, aquesta hauria de limitar-se al nom, cognoms i càrrec de les persones que actuen en representació de les parts signants.
11/12/2018
Possibilitat d'incloure dades personals identificatives en inventaris de documents incorporats al Portal de Transparència
CNS 46/2018
No resulta adequada la publicació de la metadada consistent en el núm. de DNI de les persones que han sol·licitat llicències urbanístiques, amb motiu de la publicació de l’inventari de documents. No obstant això, l’ordenament vigent habilita la publicació de les llicències urbanístiques atorgades, incloent el nom i cognoms de les persones que l’han sol·licitat, sense incloure altres dades identificatives innecessàries com ara el núm. de DNI.
18/09/2018
Utilització del número de DNI per accedir a un sistema d'informació d'un ajuntament
CNS 43/2018
L’establiment d’un mecanisme d’identificació i d’autenticació basat en l’ús d’un usuari (consistent en el número de DNI) i d’una contrasenya per a aquells treballadors que, en virtut de la seva condició de personal d’un subencarregat del tractament, han de poder accedir a un sistema d’informació per exercir les funcions que tenen encomanades, podria considerar-se una mesura de seguretat adequada, amb base jurídica a l’article 6.1.b) de l’RGPD, atès que és necessari per a l’execució del contracte.
18/07/2018
Tractament de la dada IP
IP 214/2017
No cal el consentiment quan el tractament de dades és necessari per al manteniment o compliment de la relació contractual. En relació amb l'eventual vulneració del dret d'informació, la prescripció (ja consumada en rebre's la denúncia) extingeix la responsabilitat de l'eventual conducta infractora.
09/07/2018
El dret d'accés és un dret personalíssim que permet accedir a dades del sol·licitant.
PT 71/2017
El dret d'accés és un dret personalíssim, de manera que la informació demanada ha de fer referència a la persona sol·licitant, i no es pot vehicular a través d'aquest dret la petició d'informació que podria no referir-se al sol·licitant, al referir-se a un títol de transport no unipersonal (T-10)
27/03/2018
Comunicació a un promotor immobiliari d'informació sobre determinats propietaris
CNS 51/2017
El dret a la protecció de dades no impedeix que els promotors urbanístics puguin tenir accés a les dades nom, cognoms i adreça de la resta de propietaris de parcel·les, per tal de complir amb els requisits necessaris per constituir la junta de compensació i poder comunicar-la a la resta de propietaris amb la finalitat que si ho consideren, es puguin adherir a la mateixa. Això sens perjudici que si l’Ajuntament disposa d’aquesta informació pugui incorporar-la directament a l’expedient, d’acord amb l’article 28.3 LPAC.
09/11/2017
Identificació dels funcionaris en els certificats que signen per delegació de signatura
CNS 23/2017
Als efectes del règim de comunicació de dades (art. 11 LOPD), la legislació estudiada habilita l’Ajuntament per incloure el nom i cognoms dels funcionaris que signen per delegació de signatura els certificats objecte de consulta, ja sigui en suport paper o en format electrònic, sense el seu consentiment. No resulta exigible ni justificada, amb caràcter general, la supressió del nom i cognoms dels funcionaris que signen els certificats municipals objecte de consulta, ni la seva substitució pel “codi de funcionari”. Els treballadors afectats poden exercir el dret d’oposició, motivadament i en relació amb la seva situació concreta, en els termes de la normativa aplicable.
09/06/2017
Incorporació del número de DNI en els certificats digitals qualificats dels treballadors públics
CNS 17/2017
La inclusió de la dada DNI en els camps d’informació que conformen l’estructura dels certificats qualificats de treballadors públics no resultaria, amb caràcter general, adequada al principi de minimització. Des del punt de vista del dret a la protecció de dades, cal valorar la possibilitat d’establir una política de certificació que prevegi la utilització de certificats basats en pseudònims, als efectes d’evitar la difusió d’aquesta dada, opció plenament vàlida en atenció a les previsions del ReIDAS.
18/04/2017
Obligació d'incloure dades identificatives en albarans o documents que acrediten la recepció de documentació i material
CNS 9/2017
La sol·licitud d’un ciutadà de les dades identificatives (nom i cognom o DNI) del personal estatutari, als efectes de fer-les constar en un acusament de recepció, resultaria legítima, en atenció a les previsions de la Llei 55/2003 i de la Llei 39/2015, en la mesura que tindria per finalitat conèixer la identitat de la persona que l’ha atès en la seva actuació.
07/03/2017
Total de pàgines: 11