S'han trobat 3.887 resultats
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 7/2012, instat pel Sr.XXX contra l’Institut Català de l’Acolliment i de l’Adopció del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya.
PT 7/2012
S'estima la reclamació de tutela del dret d'accés atès que el responsable del fitxer davant la petició formulada per la persona afectada, es va limitar a informar-li que les seves dades eren objecte de tractament en el fitxer, així com sobre la descripció formal d'aquest, sense especificar però quina era la informació concreta relativa a la seva persona que figurava al fitxer. Articles aplicats: Art 15 LOPD i 27, 28 i 29 del RLOPD.
30/04/2012
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 8/2012, instat pel Sr. XXX contra l'Ajuntament de Lleida
PT 8/2012
S'estima la reclamació del dret d'accés, atés que el responsable no ha contestat la sol·licitud d'accés en el termini d'un mes previst a l'ordenament. Articles aplicats: Art. 15 LOPD
30/04/2012
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 9/2012, instat pel Sr. XXX contra l'Ajuntament de Lleida
PT 9/2012
S’estima la reclamació de cancel·lació per no haver donat resposta dins el termini previst a l’efecte Articles aplicats: Art. 4.4, 16 LOPD, 31.2 i 32 RLOPD
30/04/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 151/2011, referent a l'Ajuntament de Lleida
IP 151/2011
Procedeix l'arxiu quan no s'observen indicis d'infracció. Les dades sol·lictades (permís de conducció, DNI i domicili del conductor) són necessàries per a la identificació del presumpte infractor de la normativa de trànsit i la tramitació del corresponent procediment sancionador. Articles aplicats: rt. 4 LOPD, 10.2 del Decret 278/1993, 9.bis.1) i 77.1 Reial decret legislatiu 339/1990, 1 Reial decret 1553/2005.
30/04/2012
Comunicació de les dades dels treballadors adscrits a una empresa municipal a una altra administració pública
CNS 13/2012
D’acord amb les competències que la legislació vigent en matèria d’aigües li atribueix, l’empresa pública pot requerir a un ajuntament la informació dels treballadors adscrits al seu sistema de sanejament que sigui necessària per a la preparació i el lliurament del fons d’explotació per a l’any 2011. L’accés amb aquesta finalitat però es podria veure satisfet amb un certificat del cost del personal adscrit a l’EDAR, identificat per categories, o fins i tot amb codis identificatius no desxifrables per tercers, sense incloure-hi dades identificatives. En cas que l’empresa pública sol·liciti les dades per a l’exercici de les funcions de control que li atribueix el Decret legislatiu 3/2002, pel qual s’aprova el Text refós de la llei de finances públiques, pot accedir a la informació necessària per a dur a terme aquesta funció, si bé de manera proporcionada a la finalitat perseguida amb la inspecció, sense que en cap cas pugui dur-se a terme un accés indiscriminat a tota la informació personal dels treballadors.
27/04/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Empresa pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades salut
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Empresa pública
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
Accés a les dades dels propietaris afectats pel pla de millora urbana per part de l'entitat promotora
CNS 17/2012
L’entitat promotora d’un pla de millora urbana, en la seva condició de persona interessada, pot accedir a les dades nom, cognoms i domicili dels propietaris afectats per aquest pla amb la finalitat de dur a terme les notificacions necessàries per constituir la Junta de compensació, en la mesura que es tracta d’una informació necessària perquè l’entitat, com a propietària de la major part de les edificacions afectades, pugui prendre vàlidament la iniciativa de la modalitat de compensació bàsica, d’acord amb TRLU. Aquest accés, habilitat per la LRJPAC, no requereix el consentiment dels afectats.
27/04/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Entitats urbanístiques col·laboradores
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre d'estructuració del sistema català de qualitat turística
PD 9/2012
27/04/2012
Publicació d'edictes o anuncis a la seu electrònica de l'Ajuntament
CNS 20/2012
En el marc dels principis i obligacions establerts a la LOPD, la publicació o difusió a la seu electrònica de l’Ajuntament de determinats edictes o anuncis que continguin dades personals serà correcta quan es disposi del consentiment dels titulars de les dades, o quan aquesta difusió s’emmarqui o porti causa, entre d’altres, dels supòsits previstos en la normativa reguladora del règim local o en la normativa referida a un procediment concret, ja que en aquests casos es disposa de la corresponent habilitació legal, als efectes de l’article 11.2.a) de la LOPD. Particularment, cal adequar la difusió de dades personals a través del tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament al principi de qualitat de les dades (article 4.1 LOPD).
24/04/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea la Seu electrònica, el Tauler electrònic i el Registre electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i se'n regula el funcionament
PD 11/2012
23/04/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 3/2012, referent a l’Ajuntament de Calella. Antecedents Antecedents de Fet
PS 3/2012
No dur a terme, en el termini fixat, les mesures correctores imposades per l'APDCAT en una resolució de procediment sancionador, suposa una infracció greu a la normativa de protecció de dades. Articles aplicats: 44.3.i), 46.3 LOPD i 24.1 Llei 32/2010
12/04/2012
Total de pàgines: 389