S'han trobat 3.842 resultats
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 52/2011, instat per XXX contra la Direcció General de Serveis Penitenciaris del Departament de Justícia (Centre Penitenciari BRIANS 1).
PT 52/2011
S'estima la present tutela de dret d'accés a l'expedient penitenciari. Encara que el Departament considerés que s'havia donat resposta a la dita sol·licitud d'accés mitjançant escrit anterior, el cert és que un cop analitzat el contingut d'aquella resposta, es considera que no es va contestar a la dita sol·licitud i en conseqüència, tampoc es va fer efectiu el dret. Per aquest motiu, s'estima la present tutela i es requereix al Departament per tal que faci efectiu el dret. Articles aplicats: Articles 15 i 18 LOPD i arts. 27 i 29 del RLOPD
02/02/2012
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 60/2011, instat per la Sra. XXX contra el Departament de Justícia
PT 60/2011
Només poden accedir a dades bloquejades les administracions públiques i els jutges i tribunals, amb una finalitat determinada d’atendre possibles responsabilitats nascudes del tractament durant el termini de prescripció d’aquestes. Articles aplicats: 15 i 16 LOPD; 5, 27 i 29 RLOPD.
02/02/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la informació prèvia núm. 104/2011, referent al Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
IP 104/2011
El tractament de dades consistent en la baixa d'una adreça de correu electrònic corporatiu per part d'un empleador, estaria permesa sempre i quan obeeixi a raons organitzatives i es guardin les degudes cauteles a fi i efecte de preservar la dignitat del treballador. Articles aplicats: 3.c) i 6 LOPD, 20 ET
02/02/2012
Informe en relació amb l'Acord de creació dels fitxers de dades de caràcter personal de titularitat pública de l'Il·lustre Col·legi de Procuradors de Terrassa
PD 1/2012
31/01/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regula el Registre oficial d'empreses proveïdores de material vegetal
PD 34/2011
24/01/2012
Accés per part d'un regidor al Registre d'interessos de l'Ajuntament
CNS 1/2012
Els regidors d'un ajuntament, així com aquells ciutadans que acreditin tenir un interès legítim i directe, poden accedir a les dades personals contingudes en el Registre d'interessos de l'ajuntament, sense necessitat de consentiment de les persones afectades, atès que aquest accés es troba habilitat per la normativa vigent en matèria de règim local. En qualsevol cas, caldrà respectar els límits a l'accés establerts per aquesta mateixa normativa.
23/01/2012
Cessió per part d'un ajuntament de dades personals dels seus treballadors a les seccions sindicals
CNS 39/2011
Per aplicació del règim de comunicació de dades personals (article 11 de la LOPD), és necessari el consentiment del titular de les dades per a la seva cessió als òrgans de representació dels treballadors, a menys que la cessió es trobi prevista i habilitada per una norma amb rang de llei. S'analitzen diversos supòsits de comunicacions de dades que poden resultar habilitades, en base a les previsions de la normativa aplicable i dels principis de la protecció de dades. S'analitzen altres supòsits que requereixen el consentiment dels titulars, el qual haurà de ser exprés en relació amb dades especialment protegides (article 7.3 de la LOPD). Tot això, sens perjudici que es comuniqui als representants dels treballadors informació de forma genèrica i no individualitzada, de manera que no es pugui identificar els titulars.
23/01/2012
Difusió de dades d'alumnes a la intranet d'una Universitat
CNS 41/2011
La publicació a la intranet d'una Universitat, mitjançant un directori, de les dades dels seus alumnes per tal que el professorat pugui contactar amb ells per motiu dels seus estudis, així com per facilitar el contacte entre els alumnes, constitueix una cessió de dades que, atesa la manca d'habilitació legal, requereix comptar amb el seu consentiment, el qual pot obtenir-se a través de diferents mitjans, com ara, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic sempre que es reuneixin els requisits establerts a l'article 14 del RLOPD.
12/01/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 50/2011, referent al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
PS 50/2011
És constitutiva d'infracció greu la captació principal de llocs públics mitjançant càmeres de videovigilància sense la concurrència d'habilitació legal o sense el consentiment de les persones afectades. També és una infracció greu la vulneració del principi de proporcionalitat per tractar imatges de persones que transiten a la via pública de manera excessiva en relació a la finalitat perseguida (vigilància de les instal·lacions). Articles aplicats: 4, 6, 44.3.b i 44.3.c de la LOPD; 5 de la Instrucció 1/2009; LO 4/1997; Decret 134/1999.
12/01/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 51/2011, referent al Departament de Salut, de la Generalitat de Catalunya.
PS 51/2011
La implantació d'un sistema de videovigilància amb enregistrament d'imatges amb finalitat de seguretat de l'edifici, sense la prèvia creació del fitxer mitjançant disposició general, constitueix una infracció greu. D'altra banda, és una infracció greu la vulneració del principi de proporcionalitat per tractar imatges de persones que transiten a la via pública de manera excessiva en relació a la finalitat perseguida (vigilància de les instal·lacions). La qualificació jurídica dels fets imputats en el plec de càrrecs no vincula la proposta de resolució. Principi non bis in idem. Articles aplicats: 4, 20, 44.3.a i 44.3.c de la LOPD; 5 i 9 de la Instrucció 1/2009; LO 4/1997; Decret 134/1999.
12/01/2012
Total de pàgines: 385