S'han trobat 3.887 resultats
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 63/2011, instat pel Sr. XXX contra l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui
PT 63/2011
Estimació reclamació dret d'accés. Quan l'objecte de reclamació és la manca de resposta, l'acreditació de la presentació de la sol·licitud d'accés davant el responsable del fitxer i la manca d'al·legacions d'aquest en el procediment de tutela comporta l'estimació de la reclamació. Articles aplicats: Arts. 15 LOPD i 29.1 RLOPD
15/03/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 56/2011, referent al grup municipal de Convergència i Unió a l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar.
PS 56/2011
Tractar la dada personal referent al número de telèfon mòbil per a l'enviament de missatges de propoganda electoral sense gaudir del consentiment de les persones afectades es considera constitutiu d'una infracció tipificada com a greu a l'article 44.3.b) en relació ambl'article 6, ambdós, de la LOPD. Articles aplicats: Article 6 i 44.3.b) de la LOPD
15/03/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. 67/2011, referent a Barcelona Serveis Municipals, S.A.
PS 67/2011
La consignació de l'historial disciplinari dels treballadors als plecs de càrrecs formulats en el si d'expedients disciplinaris, quan aquestes dades havien d'haver estat cancel·lades de conformitat amb el Conveni Laboral signat entre treballadors i empresa, infringeix el principi de qualitat de les dades. Concepte de bloqueig. Retroactivitat en bloc de les normes sancionadores més favorables. Anàlisi de l’aplicació de la figura de l’advertència, de l’atenuant qualificada de l’article 45.5 LOPD i dels criteris de graduació de l’article 45.4 LOPD. Articles aplicats: 44.3.c), 4 i 45 LOPD, 128 i 130 Llei 30/1992
15/03/2012
Habilitació d'un Col·legi professional per publicar determinades sancions dels seus col·legiats
CNS 12/2012
La publicació de dades personals en el BOP quan el Col·legi professional no hagi pogut efectuar la notificació personal de l’acord de baixa forçosa per incompliment reiterat del pagament de les quotes col·legials a les persones afectades constitueix una cessió de dades que troba habilitació a l’article 59.5 de la LRJPAC. Per aplicació del principi de qualitat de les dades, la publicació del fet de l’impagament de les quotes, junt amb les dades identificatives de la persona afectada, resultaria desproporcionada. D’altra banda, la Llei 2/1974 habilitaria al Col·legi professional perquè, per mitjà de la seva finestreta única, informi en tot moment sobre si un determinat col·legiat està habilitat o no per a l’exercici de la seva professió, sense indicar però el motiu concret de la manca d’habilitació quan aquesta tingui lloc.
12/03/2012
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 64/2011, instat per la Sra. XXX, contra el Consorci d’Atenció Primària de Salut de l’Eixample.
PT 64/2011
El dret d’accés comporta el dret a obtenir còpies de la documentació objecte de tractament. No obstant això, l’accés a la història clínica haurà de respectar la confidencialitat de les dades de terceres persones i el dret dels professionals a invocar la reserva respecte les seves observacions, apreciacions o anotacions subjectives. Articles aplicats: 15 LOPD; 27, 28, 29 i 30 RLOPD; 13 Llei 21/2000; 48 i 53 Llei 26/2010; 42 Llei 30/1992.
08/03/2012
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 294/2011, referent al Síndic de Greuges.
IP 294/2011
L'òrgan administratiu ha de conservar còpia de la documentació aportada amb la sol·licitud durant el termini que estableixi la legislació sectorial. L'enviament per correu ordinari no incompleix les mesures de seguretat respecte a les dades personals que conté, atesa la garantia d'inviolabilitat de les comunicacions. Articles aplicats: 46 i 49 de la Llei 26/2010; 9 de la Llei 10/2001; 3 i 9 de la Llei 23/1998; 114 RLOPD; 10 del Decret 13/2008; 6 i 7 del Reial Decret 1829/1999.
08/03/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 66/2011, referent a la Direcció General de la Policia del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya.
PS 66/2011
Es considera un tractament contrari al principi de qualitat de les dades -en la seva vessant de proprocionalitat- recollir les dades de filiació, número de DNI, etc., a fi i efectes d'identificar qui actua com advocat de la part imputada en unes diligències policials. Articles aplicats: Art. 4 i 44.3 c) LOPD
08/03/2012
Difusió de dades personals dels contractistes de l'Administració Pública
CNS 11/2012
Les dades de les persones jurídiques resten excloses de l’àmbit d’aplicació de la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal. La difusió a través del web de la unitat orgànica consultant, de les dades corresponents al nom i cognoms de les persones físiques, contractistes de l’Administració Pública, amb la finalitat de donar a conèixer l’evolució sobre la contractació pública, troba habilitació a l’article 53 del TRLCSP. La difusió de la dada relativa al NIF de les persones físiques, contractistes de l’Administració Pública, no s’adequa a la normativa de protecció de dades.
05/03/2012
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 62/2011 contra el Departament de Benestar Social i Família; el Consell Comarcal del Montsià; i el Consell Comarcal del Baix Camp.
PT 62/2011
No procedeix la cancel·lació de dades personals incloses en informes de serveis socials quan, a criteri dels professionals que intervenen en la tramitació del procediment corresponent, les dades de caràcter personal són necessàries per a la finalitat perseguida; així com quan existeix un deure legal de conservació. Articles aplicats: 3 i 16 LOPD; 31, 32 i 33 RLOPD; 101, 121, 123, 127 i 128 Llei 14/2010; 35 Llei 12/2007; 13, 16, 52 i 57 Decret 2/1997.
01/03/2012
Comunicació de dades personals entre diferents administracions públiques per a la creació d'un sistema d'orientació i intermediació laboral
CNS 9/2012
En el marc del projecte de conveni específic entre un Organisme Autònom de la Generalitat de Catalunya i una Diputació per a la creació d’un sistema d’intermediació i orientació laboral, les parts s’obliguen a una sèrie d’accions que comportaran l’accés per part de la Diputació i dels ens locals col·laboradors d’una Xarxa de Serveis Locals de Promoció Econòmica a les dades personals contingudes en les bases de dades de l’organisme autònom a través de dos portals. Amb aquest motiu, s’habilita la Diputació com encarregada del tractament, i s’estableixen les condicions que com a tal haurà de complir, d’acord amb les instruccions de l’organisme autònom, responsable del tractament. En el mateix conveni i preveient l’accés per part dels ens locals col·laboradors a les bases de dades de l’organisme autònom, es regula la possibilitat de subcontractació per part de la Diputació amb aquests ens locals col·laboradors, que tindrien la condició de subencarregats del tractament.
01/03/2012
Total de pàgines: 389