S'han trobat 55 resultats amb els descriptors Retribucions
Accés a informació retributiva del personal d'una empresa pública
CNS 4/2023
Atesa la normativa reguladora dels Plans d’Igualtat en les empreses, pot dir-se que els membres del Comitè de treballadors de l’entitat que formen part de la Comissió negociadora del Pla d’Igualtat han de poder accedir a la informació del Registre retributiu, que s’ha d’ajustar als termes de l’article 28.2 de l’ET, malgrat comptar amb categories professionals amb un nombre reduït de persones treballadores, restant aquells obligats a respectar la confidencialitat sobre aquesta informació.
09/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre el complement de destinació dels funcionaris
IAI 9/2023
D’acord amb els termes en què es formula la reclamació, la normativa de protecció de dades no impedeix al delegat sindical accedir a la informació individualitzada relativa a l’import del complement de destinació definitiu d’alts càrrecs que impliquin alts nivells retributius. Pel que fa a la resta de personal funcionari només es pot facilitar de manera agregada, sense identificar amb noms i cognoms els treballadors afectats.
03/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre retribucions de l'alcalde i regidors d'un Ajuntament
IAI 6/2023
Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades no hi ha d’haver impediment en facilitar a la persona reclamant la informació relativa a les quantitats percebudes per cada un dels regidors i alcalde de l'Ajuntament des de juny de 2019 fins a l'octubre de 2022 desglossades per anys i per conceptes.
09/02/2023
Denegació d'accés a informació sobre retribucions i identificació de persones concretes
IAI 1/2023
Partint de la base que el supòsit plantejat no es referiria, per la informació disponible, a alts càrrecs o llocs directius, de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat o que impliquin alts nivells retributius, des del punt de vista de la finalitat general de transparència, i tenint en compte el principi de minimització (art. 5.1.c) RGPD), no sembla justificat donar accés a la identitat dels treballadors afectats.
07/02/2023
Denegació d'accés en relació amb les despeses de personal de l'Ajuntament
IAI 4/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la distribució de les despeses de personal que consten al pressupost municipal, de manera individualitzada pel que fa a les retribucions del personal directiu local i del personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en l’estructura de la corporació, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Pel que fa a la informació sobre les despeses de personal corresponent a les retribucions de la resta de treballadors municipals aquesta s’ha de facilitar agrupada en funció dels nivells i els cossos a què corresponguin.
01/02/2023
Accés a dades personals dels funcionaris del Parlament de Catalunya
CNS 27/2022
Per determinar que ens trobem davant de llocs d’especial responsabilitat cal atendre a la singularitat del lloc de treball en funció de les funcions que té atribuïdes, la dependència jeràrquica, les funcions de comandament de què disposi, la seva forma de provisió, etc., d’acord amb la normativa de funció pública i la configuració del lloc de treball que faci l’entitat pública que correspongui. Per determinar si un lloc de treball té un alt nivell retributiu s’han de prendre en consideració les retribucions establertes per als diferents llocs de treball dins de l’entitat pública on es troba. En qualsevol cas, en la ponderació prevista a l’article 24.2 de LTC ambdues circumstàncies s’han de valorar conjuntament i no de forma aïllada. La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les retribucions percebudes i la situació d’haver demanat o disposar de l’anomenada llicència d’edat respecte dels funcionaris del Parlament que ocupin llocs de lletrat o interventor quan aquests ocupin els llocs de secretari general, lletrat major, oïdor de comptes o respecte d’aquells que ocupin llocs de confiança, d’especial responsabilitat o de lliure designació a l’organització. Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, la resolució que reconegui el dret d’accés del periodista ha d’advertir que el tractament posterior de la informació obtinguda ha de respectar la normativa de protecció de dades, però això no exclou que la llibertat d’informació pugui emparar la difusió de determinada informació. El dret d’accés a la informació no està limitat en el temps. En el cas que ens ocupa, el grau d’ingerència per a les persones afectades tendeix a ser inferior si es refereix a períodes que van més enllà dels darrers cinc anys.
20/10/2022
Denegació d'accés a informació relacionada amb les hores extraordinàries realitzades pels agents de la policia local
IAI 34/2022
D’acord amb la normativa de protecció de dades, les hores extraordinàries realitzades pels agents de la Policia Local de l’Ajuntament al qual es refereix la consulta, les quanties anuals percebudes i els motius de la seva realització només es poden comunicar de manera agregada per a tots els agents integrants de la plantilla, excepte en el cas del cap de la policia local, respecte del qual es pot facilitar la informació sol·licitada.
01/09/2022
Denegació d'accés a informació en matèria de personal i sobre l'activitat formativa de l'Ajuntament
IAI 10/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix accedir a determinada informació relativa als nomenaments del personal funcionari interí i de carrera, a les adscripcions provisionals, d’adscripció de funcions, encàrrec de funcions o comissió de serveis; a la informació relativa als complements econòmics dels llocs de treball proveïts pel sistema d’adscripció provisional o encàrrec de funcions i al llistat del personal admès de les activitats formatives organitzades o finançades per l’Ajuntament, incloent la despesa que hagi assumit l’Ajuntament.
07/04/2022
Denegació d'accés a informació sobre retribucions del personal de l'Ajuntament
IAI 81/2021
Pel que fa als càrrecs de confiança i el personal eventual de l’Ajuntament, atesa la tipologia i característiques d’aquestes places, resulta justificat des de la perspectiva de la protecció de dades, facilitar informació individualitzada pels conceptes retributius als que es refereix el reclamant, juntament amb la seva identificació, nivell i càrrec que ocupen. Pel que fa a la resta de persones treballadores de l’Ajuntament (personal laboral i funcionari), la normativa de protecció de dades no impedeix facilitar la informació sobre les retribucions bàsiques i complementàries de cada lloc de treball, sense identificar les persones que l’ocupen.
12/01/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Representants treballadors
- Publicitat activa
- Retribucions
Denegació d'accés a informació sobre la plantilla, procediments i estadístiques d'actuació de la Policia Local
IAI 77/2021
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant a la informació pública en què no consten dades personals. Respecte la resta d’informació sol·licitada, se li pot lliurar les dades merament identificatives dels empleats públics que hi puguin constar, essent el TIP en cas dels membres de la Policia Local; les retribucions percebudes pel Sotsinspector en cap de la Policia Local, en els termes de l’article 11.1.b) de l’LTC, i, de manera agregada, les retribucions de la resta de policies; el nombre de llicències d’armes de què disposa l’Ajuntament i un certificat en què es faci constar que els policies han realitzat, durant els darrers quatre anys, les pràctiques de perfeccionament de tir policial; i també informació anonimitzada sobre els policies de baixa mèdica. Ara bé, no se li podria lliurar la fotografia i torn assignat a cada policia. Tampoc la identitat dels alliberats sindicats, llevat d’aportar el consentiment exprés i per escrit de les persones afectades.
10/11/2021
Total de pàgines: 6