S'han trobat 637 resultats amb els descriptors Dret accés informació
Cessió als regidors de l'Ajuntament i publicació a Internet de la relació de treballadors municipals i les seves retribucions
CNS 59/2015
El dret dels regidors, inclosos els que formen part de l'oposició, d'accedir a la informació necessària per a l'exercici de les seves funcions pot incloure l'accés a una relació del personal de l'Ajuntament amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes, sense perjudici del seu deure de reserva. No s'adequa a la normativa de protecció de dades de caràcter personal la publicació general de la identificació de tots els empleats de l'Ajuntament de manera conjunta amb el lloc que ocupen i les retribucions percebudes per cadascun d'ells.
27/11/2015
Accés d'un regidor a dades retributives d'empleats municipals
CNS 51/2015
Facilitar a un regidor de l'oposició un llistat del personal de l'Ajuntament i del personal d'un organisme autònom municipal amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes durant l'any 2014 no resulta contrari a la normativa de protecció de dades sempre que siguin informacions necessàries per al desenvolupament de les concretes funcions de control que té assignades.
23/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Regidors
- Publicitat activa
- Retribucions
Accés als documents del registre d'entrada i sortida del consistori
CNS 50/2015
Facilitar als regidors l'accés a tots els documents que consten en el Registre d'entrada i sortida des del mes d'agost de 2015 en endavant podria forçar el principi de qualitat de les dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats, atès el volum d'informació sol·licitada, l'elevat nombre de possibles persones afectades i la diversa naturalesa de la informació personal que s'hi podria contenir, entre la qual, no seria possible descartar-ne dades que requereixin una especial protecció. Per aquest motiu, podria ser convenient concretar, en la mesura del possible, la finalitat i els termes de la seva petició, als efectes de valorar la pertinença o no de facilitar-ne un accés parcial, sempre que això no impedeixi exercir la funció de control que tenen atribuïda.
07/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- Registre entrada i sortida de documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Accés d'un ciutadà a les dades de control horari d'uns funcionaris
CNS 42/2015
Tenint en compte la petició d'informació personal examinada es considera que la solució que millor permet satisfer el dret d'accés del ciutadà sense per això menyscabar el dret a la protecció de dades dels funcionaris consistiria en facilitar els marcatges només dels dies sol·licitats en què s'hagi constatat un incompliment efectiu de l'horari de treball.
25/09/2015
Cessió a un sindicat de la denúncia i l'expedient disciplinari relatiu a un policia local
CNS 45/2015
En atenció al règim de cessió (art.11 LOPD), no es pot considerar que hi hagi suficient habilitació legal en base a la normativa estudiada (LRJPAC, EBEP i DL 1/1997) per facilitar còpia de la denúncia i de tot el procediment al secretari general del sindicat al que pertany el representant dels treballadors expedientat, sense el consentiment d'aquest, en els termes exposats en la consulta, llevat que, a més de ser el secretari general del sindicat, també ostenti la condició de representant dels treballadors (dels funcionaris) de l'Ajuntament. L'accés a la informació relativa al procediment disciplinari, un cop hagi conclòs aquest, només resultaria habilitat en el cas de comptar amb el consentiment exprés de les persones afectades (art.3. e) LOPD) o amb una norma amb rang de llei que l'habilités (articles 23 Llei 19/2014 i 15.1 Llei 19/2013).
10/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Comunicació de dades personals dels membres de la Policia Local als òrgans de representació del personal de l'Ajuntament
CNS 36/2015
A la vista de la petició d'informació personal examinada, es considera que la solució que millor permetria satisfer el dret d'accés del delegat de personal, sense per això menyscabar el dret a la protecció de dades personals dels treballadors públics, consistiria en facilitar-li un llistat mensual dels treballs extraordinaris realitzats junt amb un codi numèric fix assignat a cada policia local. Això sens perjudici que, posteriorment, si d'acord amb aquests llistats hi hagués alguna circumstància que ho justifiqués, es pogués revelar la identitat del treballador afectat. Per altra banda, el delegat de personal no podria accedir a la nòmina íntegre dels policies locals.
14/07/2015
Accés d'una empresa de transport de viatgers a l'expedient sancionador incoat per l'ajuntament a un dels seus treballadors
CNS 35/2015
L'accés d'una empresa de transports de viatgers a la identitat de la persona objecte d'un procediment sancionador en curs per conducció d'un vehicle a motor sota els efectes de les drogues només podria produir-se de considerar-se que aquesta ostenta la condició d'interessada en el procediment. En cas que el procediment hagués finalitzat, l'accés només podria atorgar-se previ consentiment exprés de l'afectat o existència d'altra norma amb rang de llei que l'emparés, per aplicació de l'article 15.1 de la Llei 19/2013.
01/07/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Expedient administratiu
- Procediment sancionador
- Transports
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades sensibles
- Dades salut
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Informe en relació amb el Projecte de Llei per la qual es modifica la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d'arxius i documents
PD 11/2015
01/07/2015
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'aproven, es modifiquen i es deroguen taules d'avaluació i accés documental
PD 8/2015
17/06/2015
Accés a la identificació dels arquitectes responsables dels projectes i plànols que obren als expedients d'atorgament de llicències municipals
CNS 31/2015
Atès que en el dret d'informació sol·licitada només hi constarien dades identificatives dels arquitectes autors de determinats projectes autoritzats per l'Ajuntament, sense que, per la informació de què es disposa es pugui concloure que s'afectin altres drets amb la revelació d'aquesta informació, el dret d'accés a la informació prevaldria en aquest cas sobre el dret a la protecció de dades de caràcter personal.
12/06/2015
Total de pàgines: 64