S'han trobat 635 resultats amb els descriptors Dret accés informació
Accés dels representants dels treballadors a llistes d'accions formatives
CNS 18/2015
L'EBEP i l'ET no preveuen la comunicació als representants dels treballadors de la llista de les persones que han participat en activitats formatives. No obstant això, d'acord amb la Llei 19/2013, i tenint en compte les funcions legalment atribuïdes als representants dels treballadors, les dades de què es tracta i l'interès públic en la divulgació de la informació, atesos els criteris de ponderació establerts en l'article 15.3 de l'esmentada Llei, els representants dels treballadors podrien tenir accés al llistat amb identificació del nom i cognoms dels treballadors que han realitzat cursos de formació, programada o no programada, durant l'exercici 2014, sense que resulti necessari el consentiment dels afectats.
24/04/2015
Accés a les dades de nom i cognoms i NIF del titular d'un establiment
CNS 14/2015
La Llei 19/2013 habilita la comunicació de les dades relatives al nom i cognoms de la persona titular d'una determinada llicència d'activitat d'un establiment obert al públic. En canvi, a la vista de la sol·licitud analitzada no sembla justificada la divulgació del NIF d'aquesta persona.
20/03/2015
Accés a l'expedient d'un procés selectiu
CNS 5/2015
En el cas examinat, no es podria autoritzar l'accés a l'expedient complet del procés selectiu sol·licitat per un ciutadà, atesa la finalitat pretesa i el conjunt d'informació personal que podria constar-hi, entre la qual, dades relacionades amb la salut d'algun dels participants. Ara bé, sí es podrien facilitar els enunciats de les proves efectuades, els fulls de les respostes considerades correctes, si existeixen, així com les tres proves millor valorades de cada exercici. En aquest darrer cas, caldria fer-ho prèvia dissociació de les dades personals dels aspirants (identificatives i puntuació) i comprovació de que de la informació facilitada no serà possible dur a terme una identificació individualitzada de l'aspirant autor de cada prova.
10/02/2015
Accés al Registre de visites d'un edifici administratiu
CNS 4/2015
El Reglament del Parlament de Catalunya (articles 5 i 6, i article 48) constitueix, amb caràcter general, l'habilitació legal necessària per a la cessió, sense el consentiment de les persones interessades, de les dades personals que es puguin contenir en els "Registres de visites i d'entrada al Palau de la Generalitat per a visites al President (1980-2003)", a una Comissió d'Investigació del Parlament (article 11.2.a) de l'LOPD). Partint de la base que la petició de la Comissió es fonamenta en el legítim interès que emana del compliment d'una funció d'investigació atorgada per l'EAC i pel Reglament del Parlament a la Comissió, i tenint en compte la naturalesa de la informació sol·licitada, l'accés pot considerar-se ajustat al principi de qualitat, sempre que l'ús quedi circumscrit a la finalitat que en legitima l'accés, el qual queda vinculat pel deure de secret.
26/01/2015
Accés d'un regidor a un expedient disciplinari
CNS 49/2014
L'exercici de les funcions de control atribuïdes als regidors pot justificar l'accés d'un regidor a un expedient disciplinari conclòs que hagi resolt l'alcalde de la corporació. No obstant això, en el cas que l'expedient contingui dades especialment protegides o relatives a la intimitat, l'Ajuntament ha de valorar la possibilitat de donar accés parcial a l'expedient, és a dir, eliminant la informació especialment protegida o íntima, sempre que això no impedeixi exercir la funció de control que tenen atribuïda tots els regidors.
09/09/2014
Informe en relació amb el Projecte de Decret de regulació de les entitats col·laboradores de l'Administració en matèria de prevenció i seguretat corresponents al departament competent en matèria de seguretat pública
PD 12/2014
04/09/2014
Accés dels delegats de prevenció a informació sobre la salut dels treballadors
CNS 43/2014
El dret dels delegats de prevenció d'ésser informats dels "danys a la salut" dels treballadors per a l'exercici de les seves funcions en matèria preventiva comprèn conèixer la mateixa informació que, en aquest sentit, l'empresari està obligat a notificar a l'autoritat laboral a través del comunicat d'accidents de treball. Facilitar-los aquest document amb la identificació del treballador, així com amb altra informació personal relativa a les circumstàncies en què s'ha produït l'accident, podria resultar justificada en atenció a les competències que l'article 36.2.c) de la Llei 31/1995 els reconeix.
24/07/2014
Publicitat de les retribucions dels llocs de treball d'un Ajuntament
CNS 41/2014
La comunicació de les retribucions associades als diferents llocs de treball d'un Ajuntament, que es puguin desprendre directament o indirecta de la informació que ha de constar a la relació de llocs de treball s'adequa a la normativa de protecció de dades.
23/07/2014
Accés d'un regidor a determinats expedients sancionadors municipals en matèria de trànsit
CNS 30/2014
L'accés d'un regidor a la informació continguda en els annexos d'un decret d'Alcaldia relatius a expedients sancionadors concrets sobre infraccions administratives pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar, per a l'exercici de les seves funcions, la documentació de què disposa l'Ajuntament, independentment de la seva condició o no de membre de l'equip de govern. Atesa la pluralitat d'expedients afectats per la consulta i el caràcter especialment protegit de la informació que s'hi conté, l'accés s'ha de donar sense incloure dades que permetin identificar les persones afectades, quan la finalitat de l'accés es pugui assolir sense incloure aquest tipus de dades. L'accés a les dades de caràcter personal s'ha de sotmetre al principi de finalitat, segons el qual les dades només es poden utilitzar per al compliment de la finalitat determinada, explícita i legítima que ha generat l'accés a les dades, en aquest cas, el necessari desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors que fan la sol·licitud d'informació i es regeix pel deure de secret, en els termes de l'article 10 de la LOPD, i la resta de normativa aplicable.
11/06/2014
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Finalitat policial
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Cessió de dades dels títols de família nombrosa i de família monoparental als ens locals amb la finalitat de bonificar la quota de l'IBI
CNS 21/2014
La cessió, sense consentiment, de les dades relatives al títol de familia nombrosa als ens locals, per tal d'aplicar una bonificació sobre l'IBI, podria estar habilitada tant per l'article 94 de la LGT, si s'ha previst en una disposició de caràcter general, com per l'article 21 de la LOPD, si té lloc entre les administracions per a l'exercici de les seves competències de foment i protecció de les famílies. Així mateix, la cessió, sense consentiment, de les dades relatives al títol de família monoparental a un ens local, per informar de la data de publicació d'una convocatòria de subvencions per cobrir part de la quota de l'IBI podria estar emparada per l'article 21 de la LOPD, si es fa vers l'òrgan municipal competent en matèria de serveis socials.
12/05/2014
- ÀMBIT SECTORIAL
- Hisenda pública
- Serveis socials
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades tributàries
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Total de pàgines: 64