S'han trobat 37 resultats amb els descriptors Inscripció fitxers
Cessió de dades de l'Ajuntament a la Comissió liquidadora de la Junta de compensació d'una urbanització
CNS 39/2013
En el cas examinat l'Ajuntament és el responsable de la informació continguda en la documentació de la Junta de Compensació, i hauria de crear o modificar els corresponents fitxers, en cas que dugui a terme algun tipus de tractament amb les dades. La comunicació de dades de l'Ajuntament a la Comissió Liquidadora de la Junta de Compensació constitueix una cessió de dades, i s'ha de sotmetre al règim de la LOPD. L'Ajuntament pot comunicar determinada informació a la Comissió Liquidadora, sense requerir el consentiment del titulars (article 11.2.c) de la LOPD). En qualsevol cas, només és pertinent comunicar les dades adequades, pertinents i no excessives per tal que la Comissió pugui liquidar el patrimoni de la Junta de Compensació. En el cas examinat no es dóna l'esquema previst a la normativa de protecció de dades per a l'encàrrec del tractament.
16/09/2013
Informe en relació amb la proposta de creació i modificació de fitxers de dades de caràcter personal del Conselh Generau d'Aran i de les seves entitats dependents
PD 20/2013
12/09/2013
Informe en relació amb la proposta de Reglament regulador dels fitxers que contenen dades de caràcter personal del Col·legi Oficial d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Catalunya
PD 18/2013
25/07/2013
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regulen l'autorització per a la constitució i el funcionament dels biobancs amb fins de recerca biomèdica a Catalunya i la Xarxa Catalana de Biobancs
PD 10/2013
08/05/2013
Gravació i difusió de les sessions dels plens municipals
CNS 16/2013
La gravació i posterior difusió de les sessions del Ple a través del portal web municipal per part del mateix consistori, si així ho preveu el Reglament orgànic municipal, resulta conforme amb la LOPD, en tractar-se d'una cessió de dades que compta amb habilitació en la legislació vigent en matèria de règim local, tret d'aquelles sessions o part de les mateixes que puguin afectar el dret a l'honor, a la intimitat i a la pròpia imatge dels afectats.
04/03/2013
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- TRANSPARÈNCIA
Notificació i inscripció de fitxers estadístics
CNS 3/2013
Els fitxers que serveixen per a finalitats exclusivament estadístiques i emparats per la legislació autonòmica sobre la funció estadística pública s'han d'inscriure en el Registre de Fitxers Estadístics. En canvi, aquells altres fitxers creats per a finalitats no exclusivament estadístiques hauran de ser notificats davant el Registre de Protecció de Dades de Catalunya per tal de procedir a la seva inscripció.
31/01/2013
Titularitat pública o privada dels fitxers d'una Corporació de dret públic
CNS 1/2013
Els fitxers de la Corporació que formula la consulta seran considerats fitxers de naturalesa pública, en ésser totes les funcions que té atribuïdes la Corporació, funcions de caràcter públic. L'aprovació d'aquests fitxers es pot dur a terme a través d'un acord de la Corporació, que posteriorment ha de ser publicat al DOGC i notificat a aquesta Autoritat per a la seva inscripció al Registre de Protecció de Dades de Catalunya.
24/01/2013
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre els fitxers dels consells esportius
PET 6/2012
Els fitxers dels consells esportius destinats exclusivament al tractament de dades per assolir la finalitat de gestionar o executar la política i activitats esportives de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals, pot considerar-se que responen a l'exercici de funcions públiques i, per tant, en complir-se la resta de requisits de l'article 156 b) de l'EAC en connexió amb l'article 3 h) de la Llei 32/2010, de l'1 d'octubre, de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, serien de la competència d'aquest organisme. Per contra, els fitxers que incorporin dades més enllà d'aquest objectiu, no quedarien inclosos en l'àmbit competencial de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
21/12/2012
Responsabilitat sobre les dades personals en la prestació per concessió d'un servei públic
CNS 54/2012
La manca d'un contracte d'encàrrec entre l'Ajuntament i l'empresa concessionària del servei de gestió de l'equipament esportiu en el municipi porta a concloure que, en aquests moments, l'empresa és responsable del tractament de les dades dels abonats al servei. Tot i així, es considera que la comunicació d'aquestes dades, sense consentiment, des del fitxer de titularitat privada de l'empresa concessionària a l'Ajuntament pot trobar habilitació en l'article 11.2.c) de la LOPD.
11/12/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- ÀMBIT SECTORIAL
- Serveis públics
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Cessió per part d'un Col·legi professional als Jutjats i Tribunals del llistat de col·legiats inhabilitats professionalment
CNS 43/2012
El Col·legi disposa de suficient habilitació legal per comunicar el llistat de col·legiats inhabilitats al TSJC, sense haver de disposar del consentiment dels afectats. Cal tenir en compte les exigències derivades del principi de qualitat i, si escau, regular els fitxers corresponents. Es recomana que s’estudiï la possibilitat de donar accés als jutjats de Catalunya a la informació dels col·legiats disponible a la finestreta única, específicament, la relativa a la “situació d’habilitació professional” (article 10 de la Llei 2/1974).
02/10/2012
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- Jutges i tribunals
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades sensibles
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- Poder judicial
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Inscripció fitxers
Total de pàgines: 4