S'han trobat 55 resultats amb els descriptors Fitxers dades
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre d'estructuració del sistema català de qualitat turística
PD 9/2012
27/04/2012
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre fitxers d'escoles concertades
PET 10/2011
L'àmbit d'actuació de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades comprèn, entre d'altres, els fitxers i tractaments que duen a terme les entitats de dret privat que presten serveis públics per mitjà de qualsevol forma de gestió directa o indirecta, si es tracta de fitxers i tractaments vinculats a la prestació d'aquests serveis (article 3.f) de la Llei 32/2010, de l'1 d'octubre, de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades). Per tant, es poden inscriure en el Registre de Protecció de Dades els fitxers vinculats a la prestació del servei d'educació pel que fa als nivells concertats.
28/11/2011
Informe en relació amb el projecte de Resolució de creació de fitxers de dades de caràcter personal del Col·legi Oficial de Diplomats en Infermeria de Lleida
PD 4/2011
29/03/2011
Lliurament de còpia de contractes laborals de personal d'un consorci a la Intervenció General de la Generalitat
CNS 47/2010
La comunicació a la Intervenció de la Generalitat de dades de caràcter personal incloses a contractes laborals del personal del consorci que formula la consulta, i fins i tot també el lliurament d'una còpia dels contractes necessaris per a l'elaboració de l'auditoria troba habilitació a l'article 11.2.a) de la LOPD en relació amb les previsions de la Llei de Finances Públiques de Catalunya, pel que fa a la realització de l'auditoria financera i de regularitat
10/12/2010
Consulta d'un Col.legi professional sobre el compliment de la normativa de protecció de dades
CNS 43/2010
La segregació de la Demarcació territorial catalana d’un Col·legi professional d’àmbit estatal per constituir un Col·legi independent català comportarà només la cessió, sense consentiment dels afectats, de les dades personals de les persones col·legiades amb domicili professional únic o principal a Catalunya que siguin adequades, pertinents i no excessives perquè puguin col·legiar-se en el Col·legi català, sense que resultin d’aplicació en aquest cas concret les previsions de l’article 19 del RLOPD. Conseqüentment, el Col·legi haurà de donar compliment al deure d’informació, així com a la resta de principis i obligacions previstes en la normativa en protecció de dades personals.
30/11/2010
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Consulta d'un Col.legi professional sobre el compliment de la normativa de protecció de dades
CNS 45/2010
La comunicació de les dades personals dels col·legiats en un Col·legi professional d'àmbit estatal que tenen domicili professional únic o principal a Catalunya al Col·legi professional català, pot realitzar-se sense comptar amb el consentiment dels afectats, en la mesura que la cessió gaudeix d'habilitació legal suficient, si bé no eximeix del compliment del deure d'informació als afectats. La normativa no estableix cap procediment en concret per dur a terme la transmissió de les dades, però en qualsevol cas cal adoptar les mesures de seguretat escaients.
30/11/2010
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Inscripció i control dels fitxers d'una societat municipal
CNS 4/2010
La competència de la Generalitat sobre els fitxers d'una societat mercantil d'un Ajuntament de Catalunya, es troba a l'article 156 a) de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya. El control dels fitxers d'aquesta societat, la titularitat de la qual pertany a un Ajuntament, que n'és el soci únic, correspon a l'Agència Catalana de Protecció de Dades (article 3.1 de la Llei 5/2002, de 19 d'abril, de creació de l'Agència Catalana de Protecció de Dades) i els seus fitxers s'hauran d'inscriure al Registre de Protecció de Dades de Catalunya (article 15.2 a) de la Llei 5/2002), mitjançant els formularis aprovats per Resolució de 16 de desembre de 2008, de la directora de l'Agència.
01/01/2010
Consulta relativa a una Instrucció sobre ús de sistemes i tecnologies de la informació i la comunicació
CNS 17/2009
Es consulta sobre el contingut d'una Instrucció d'un Ajuntament, sobre l'ús de sistemes i tecnologies de la informació i la comunicació per part del personal de l'Ajuntament. Les dades dels treballadors es sotmeten a la protecció de la LOPD. La previsió relativa a la propietat de la informació continguda als sistemes d'informació municipals s'ha d'interpretar tenint en compte, especialment, el principi de consentiment i l'exercici de drets ARCO. El manteniment i comprovació del bon ús de les eines de treball, han de servir per garantir el normal funcionament del sistema. El control sobre les dites eines, ha de respectar el marc normatiu aplicable i la jurisprudència. El manteniment de determinats rastres que comporten tractament de dades personals comporta la creació del corresponent fitxer.
01/01/2009
Àmbit d'actuació de l'Apdcat en relació amb una societat mercantil participada per entitats públiques
CNS 19/2009
Consulta d'una societat mercantil participada per ens públics de Catalunya, entre d'altres, sobre si es troba dins l'àmbit d'actuació de l'Agència Catalana de Protecció de Dades i si ha de notificar els seus fitxers a l'Agència Catalana. La societat a què es refereix la consulta, en la mesura que, segons la informació aportada per la pròpia empresa, està participada per entitats públiques catalanes en més d'un 50% del seu capital social, està inclosa dins l'àmbit d'actuació de l'Agència Catalana de Protecció de Dades i ha de notificar els seus fitxers al Registre de Protecció de Dades de Catalunya.
01/01/2009
Sistema de control horari del personal d'una Diputació provincial mitjançant empremta digital
CNS 22/2009
Implantació d'un sistema de control horari mitjançant l'empremta digital per part d'una Diputació provincial. L'empremta digital té consideració de dada personal (art. 3 a) LOPD i 5.1 f) RLOPD). El seu tractament es considera conforme amb els principis de proporcionalitat i qualitat de les dades (art. 4 LOPD), per ser un tractament adequat, pertinent i no excessiu en relació amb la finalitat de controlar el compliment de l'horari dels treballadors, sense ser necessari comptar amb el seu consentiment (art. 6.2 LOPD). No obstant això, caldrà complir amb la resta de principis i obligacions de la LOPD, especialment, el deure d'informar (art. 5 LOPD), la modificació del fitxer de "personal" o bé, la creació i inscripció d'un fitxer específic per a aquest tractament (article 20 de la LOPD) i l'adopció de mesures de seguretat exigibles, i si escau, l'aplicació de mesures addicionals en atenció a la naturalesa de la informació tractada i els riscos previsibles.
01/01/2009
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades biomètriques
- Empremta dactilar
- Dades identificatives
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Diputació
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
Total de pàgines: 6