S'han trobat 71 resultats amb els descriptors Empresa pública
Obligació d'incloure dades identificatives en albarans o documents que acrediten la recepció de documentació i material
CNS 9/2017
La sol·licitud d’un ciutadà de les dades identificatives (nom i cognom o DNI) del personal estatutari, als efectes de fer-les constar en un acusament de recepció, resultaria legítima, en atenció a les previsions de la Llei 55/2003 i de la Llei 39/2015, en la mesura que tindria per finalitat conèixer la identitat de la persona que l’ha atès en la seva actuació.
07/03/2017
Accés del comitè d'empresa a informació laboral dels treballadors
CNS 78/2016
Des de la perspectiva de la protecció de dades es considera que la solució que millor permet satisfer el dret d'accés del comitè d'empresa, sense menyscabar el dret a la protecció de dades de les persones afectades, consistiria en facilitar-li els llistats amb la informació necessària per dur a terme la funció que té encomanada amb un codi numèric fix assignat a cada treballador en substitució del nom i els cognoms, que no sigui fàcilment deduïble.
12/01/2017
Utilització de les dades de contacte per efectuar una notificació als ex treballadors de l'empresa
CNS 76/2016
En el present cas es considera que emprar les dades personals de contacte dels ex treballadors, que es mantenen bloquejades, als efectes d'acomplir una obligació legal -com notificar-los una reclamació d'accés interposada davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública- no resultaria contrari a la normativa de protecció de dades.
20/12/2016
Accés a determinada informació relacionada amb retribucions d'empleats públics
CNS 52/2016
L'accés a la informació continguda en els documents analitzats relacionats amb les dades retributives dels llocs de treball, de les plantilles de l'entitat, agrupats per grups i categories professionals, així com la identificació de les persones que ocupen aquests llocs, s'adequa als principis i criteris de l'LOPD, tot això, sens perjudici que correspon a la GAIP determinar la forma com s'ha de donar compliment a la Resolució 19/2016.
07/10/2016
Gravació d'imatges en un procés d'inhumació
CNS 50/2016
La normativa de protecció de dades no és aplicable a la gravació d'imatges per part dels assistents durant el procés d'inhumació sempre que la gravació es realitzi amb una finalitat que pugui qualificar-se com a personal o domèstica. Sempre que la finalitat de la gravació es circumscrigui a l'àmbit personal i familiar i que l'ús posterior no excedeixi aquest àmbit, els treballadors que duen a terme el procés d'inhumació tindran caràcter accessori i, per tant, no podrà apreciar-se intromissió il·legítima en el dret personal a la pròpia imatge.
03/10/2016
Denegació d'accés a dades retributives individualitzades de les persones treballadores d'una empresa pública
IAI 9/2016
La normativa de protecció de dades no impedeix, en principi, lliurar informació sobre la plantilla i la relació de llocs de treball de les entitats reclamades ni a la identificació de les persones que ocupen o han ocupat qualsevol lloc de treball fora de conveni. Pel que fa a les retribucions íntegres associades als llocs de treball, prevaldria el dret d'accés en el cas dels llocs de personal directiu o de personal que ocupa llocs de confiança o d'especial responsabilitat dins de l'organització, mentre que per la resta de treballadors no sembla justificat un accés individualitzat més enllà de la possibilitat de facilitar la informació sobre les retribucions agrupada per categories o les retribucions associades als diferents llocs de treball.
23/05/2016
Responsabilitat del tractament de dades en la prestació del servei de subministrament d'aigua
CNS 69/2015
La proposta feta per l'empresa concessionària del servei, segons la qual l'Ajuntament, titular del servei de subministrament d'aigua passaria a ser responsable del fitxer en què es continguin les dades personals vinculades a la prestació d'aquest servei i l'empresa concessionària passaria a ser l'encarregada del tractament d'aquestes dades, s'adequa a la normativa de protecció de dades. Cal, per això, disposar del corresponent fitxer de titularitat pública i formalitzar el contracte d'encàrrec.
20/01/2016
Responsable del tractament en el servei de subministrament d'aigua potable i clavegueram d'un municipi
CNS 63/2015
Des del punt de vista de la protecció de dades, l'ajuntament, titular del servei de subministrament d'aigua potable i clavegueram, hauria de ser també responsable del fitxer en què es continguin les dades personals vinculades a la prestació d'aquest servei (article 3.d) LOPD) i l'empresa concessionària hauria de ser l'encarregada del tractament d'aquestes dades (article 3.g) LOPD).
22/12/2015
Adequació dels Protocols de pagament de factures a la normativa de protecció de dades de caràcter personal
CNS 49/2015
En el Protocol de pagament telefònic mitjançant targeta de crèdit, l'operador no hauria de facilitar cap dada personal del client a l'interlocutor, i s'hauria de preveure la conservació d'unes mínimes dades necessàries a efectes de comprovació posterior de la transacció. En el Protocol de procediment telefónic per al canvi de compte de pagament per domiciliació bancària, l'operador hauria de confirmar, també, el número de pòlissa -o de pòlisses- a les quals el titular vol assignar el nou número de compte; un cop realitzat el canvi de compte corrent s'hauria de comunicar al titular del compte el canvi realitzat, i s'hauria d'identificar l'operador que fa la transacció de canvi de compte bancari. Si l'empresa enregistra les trucades a què es refereixen els Protocols, haurà d'informar els clients del fet que s'està enregistrant la trucada (article 5 LOPD).
21/10/2015
Adequació d'un contracte d'encarregat del tractament a la normativa de protecció de dades
CNS 57/2014
El contracte examinat reuneix els requisits establerts per l'article 12 LOPD per tal que l'ajuntament, responsable de la informació, encarregui a un tercer la prestació del servei de desenvolupament de l'aplicació ISAD per compte seu. No obstant això, l'existència de contradiccions manifestes sobre la posició que ocuparia aquest tercer, fa necessari revisar el rol de cadascun dels agents implicats en el tractament pretès. Així mateix, cal concretar el contingut del servei encarregat i establir expressament la destrucció de les còpies de la informació que s'hagin fet.
22/12/2014
Total de pàgines: 8