S'han trobat 71 resultats amb els descriptors Empresa pública
Informe en relació amb la proposta de creació i modificació de fitxers de dades de caràcter personal del Conselh Generau d'Aran i de les seves entitats dependents
PD 20/2013
12/09/2013
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'actualitza la regulació dels fitxers que contenen dades de caràcter personal del Departament de Salut i de les seves entitats vinculades o que en depenen
PD 11/2013
18/06/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Salut
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades biomètriques
- Empremta dactilar
- Dades representant persona jurídica
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Empresa pública
- Fundacions
- Organismes autònoms
- Societats mercantils
Notificació i inscripció de fitxers estadístics
CNS 3/2013
Els fitxers que serveixen per a finalitats exclusivament estadístiques i emparats per la legislació autonòmica sobre la funció estadística pública s'han d'inscriure en el Registre de Fitxers Estadístics. En canvi, aquells altres fitxers creats per a finalitats no exclusivament estadístiques hauran de ser notificats davant el Registre de Protecció de Dades de Catalunya per tal de procedir a la seva inscripció.
31/01/2013
Accés dels regidors a dades personals dels treballadors d'una empresa municipal
CNS 28/2012
L’accés per part dels regidors a les dades relatives a la data en què el personal de l’empresa municipal es va inscriure al Servei d’Ocupació i a la data de la seva contractació, no resulta contrari a la normativa de protecció de dades, sempre que siguin informacions necessàries per al desenvolupament de les concretes funcions de control assignades al regidor o regidors que sol·licitin l’accés. Ara bé, tenint en compte que per la informació de què es disposa la finalitat perseguida es podria assolir igualment sense necessitat d’identificar els treballadors afectats, es proposa considerar la possibilitat de donar als regidors la informació sol·licitada de forma anonimitzada, de manera que els treballadors no resultin identificables.
20/06/2012
Comunicació de les dades dels treballadors adscrits a una empresa municipal a una altra administració pública
CNS 13/2012
D’acord amb les competències que la legislació vigent en matèria d’aigües li atribueix, l’empresa pública pot requerir a un ajuntament la informació dels treballadors adscrits al seu sistema de sanejament que sigui necessària per a la preparació i el lliurament del fons d’explotació per a l’any 2011. L’accés amb aquesta finalitat però es podria veure satisfet amb un certificat del cost del personal adscrit a l’EDAR, identificat per categories, o fins i tot amb codis identificatius no desxifrables per tercers, sense incloure-hi dades identificatives. En cas que l’empresa pública sol·liciti les dades per a l’exercici de les funcions de control que li atribueix el Decret legislatiu 3/2002, pel qual s’aprova el Text refós de la llei de finances públiques, pot accedir a la informació necessària per a dur a terme aquesta funció, si bé de manera proporcionada a la finalitat perseguida amb la inspecció, sense que en cap cas pugui dur-se a terme un accés indiscriminat a tota la informació personal dels treballadors.
27/04/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Empresa pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades salut
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Empresa pública
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
Mesures de seguretat per la conservació d'arxius sonors d'un mitjà de comunicació municipal
CNS 6/2012
El tractament de dades personals especialment protegides, mitjançant l'ús del programari DALET, obliga a l'empresa municipal, com a responsable, a implementar, a més de les mesures de seguretat de nivell bàsic i mitjà, les de nivell alt, per tal de garantir així no només la confidencialitat, sinó també la integritat i la disponibilitat de la informació amb la finalitat de garantir el dret fonamental a la protecció de dades personals.
17/02/2012
Obtenció del consentiment per a l'aplicació de descomptes en un servei públic i cessió a altres gestors del servei.
CNS 33/2011
No es considera ajustat a la normativa de protecció de dades sol·licitar en la mateixa clàusula un consentiment per al tractament de dades per part de l'entitat i per part de terceres empreses de forma generalitzada o indistinta. Cal informar els usuaris que les seves dades es recullen per tal que l'entitat efectuï determinat descompte i, de forma diferenciada, sol·licitar el consentiment per a cedir les dades a terceres empreses (art. 11 LOPD). Quan s'incorpori una nova empresa al projecte no cal fer una nova comunicació a tots els usuaris registrats abans de cedir les dades (ni, lògicament, serà necessari rebre justificants de recepció), sempre que la informació es doni en els termes apuntats en aquest dictamen (concreció suficient de la finalitat del tractament, del tipus d'activitat de les empreses, i actualització del llistat d'empreses en la pàgina web de l'entitat). En aplicació de l'article 5.4 de la LOPD, no és necessari que les empreses destinatàries de les dades informin els usuaris, sempre que aquests hagin estat informats prèviament per l'entitat.
11/10/2011
Gravació de cerimònies funerals laiques per part de l'empresa funerària
CNS 8/2011
La captació d'imatges en exercici d'activitats exclusivament personals o domèstiques no està sotmesa al règim de protecció de dades previst a la LOPD, però pot comportar igualment l'afectació del dret a la protecció de dades personals (art. 18.4 CE) o d'altres drets fonamentals relacionats amb aquest, com el dret a la pròpia imatge (art. 18.1 CE). En el cas concret de la gravació d'imatges dels treballadors d'una empresa pública durant la celebració de cerimònies funerals s'ha considerat que les tasques que tenen encomanades impliquen la necessària restricció del seu dret a la pròpia imatge i que, per tant, no caldrà comptar amb el seu consentiment per captar-les.
24/02/2011
Ús del correu electrònic com a mitjà de transmissió d'informació sindical als empleats públics
CNS 4/2011
Els sindicats poden fer servir els correus electrònics dels treballadors d'una empresa pública per fer-los arribar informació relativa al procés electoral, sense comptar amb el seu consentiment, en la mesura en què aquesta comunicació troba habilitació en la LOLS. Caldrà però respectar els límits establerts constitucionalment i la informació tramesa haurà de ser estrictament de naturalesa sindical i laboral. Enviar informació on es critiqui la conducta empresarial serà legítim sempre que s'efectuï amb ple respecte a la resta de drets constitucionalment reconeguts, entre d'altres, el dret a l'honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge o el dret a la protecció de dades de caràcter personal.
14/02/2011
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'actualitza la regulació dels fitxers que contenen dades de caràcter personal en l'àmbit del Departament de Salut
PD 45/2010
08/02/2011
Total de pàgines: 8