- ÀMBIT SECTORIAL
- Hisenda pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- Encarregat tractament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades tributàries
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- RESPONSABLE TRACTAMENT
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
L'alcalde d'un Ajuntament, en exercici de les funcions que legalment té atribuïdes en matèria tributària, pot accedir, sense consentiment dels afectats, a un certificat relatiu a la situació recaptatòria dels regidors amb el consistori, així com, un cop comprovada l'existència d'un expedient de recaptació executiva, posar aquests fets en coneixement del Ple, òrgan al què li correspon el control de la concurrència de les causes d'inegibilitat o bé d'incompatibilitat sobrevinguda per ser regidor municipal, que es basen en l'existència d'un deute amb la pròpia corporació de part d'un o més regidors, d'acord amb la LOREG. Ara bé, la comunicació d'aquest certificat, amb les dades personals que hi consten, en el moment de plantejar la qüestió objecte de debat en el Ple podria no resultar ajustada a les exigències del principi de qualitat.