S'han trobat 266 resultats amb els descriptors Administració autonòmica
Utilització del cens electoral per part d'una persona candidata a les darreres eleccions col·legials per a finalitats alienes a l'esmentat procés
CNS 7/2014
La utilització del cens electoral lliurat a les persones candidates proclamades amb motiu de la realització d'unes eleccions als òrgans de govern del Col·legi, per a una finalitat aliena a l'esmentat procés electoral, no s'adequa al principi de finalitat establert a l'article 4.2 de la LOPD.
14/02/2014
Captació d'imatges de determinats vehicles que circulen per una infraestructura pública per controlar el pagament del peatge
CNS 4/2014
La Instrucció de l'APDCAT 1/2009, resulta d'aplicació al tractament de dades pel control del pagament de la taxa o peatge que s'imposa a la circulació de determinats vehicles. Els pòrtics, equipaments tecnològics o punts de control que s'instal·len en una carretera, per enregistrar les matrícules dels vehicles, no són un element equiparable als espais privats, propis o relatius a la intimitat de les persones. El tractament de dades previst en el marc de la normativa (TRLC i LTPPGC, amb les modificacions introduïdes per la Llei 2/2014), té per finalitat vigilar i controlar el pagament d'una taxa per part del Departament i, per tant, assegurar el funcionament normal de determinats serveis o infraestructuras públiques (article 2.e) de la Instrucció), i es duu a terme per a l'exercici de funcions pròpies del Departament, de manera que no es requereix el consentiment dels afectats (article 6.2 de l'LOPD).
13/02/2014
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regulen fitxers que contenen dades de caràcter personal gestionats en l'àmbit del Departament de la Presidència
PD 35/2013
16/01/2014
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regulen els fitxers que contenen dades de caràcter personal de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT, unitat pertanyent a la Direcció de Serveis del Departament d'Interior
PD 37/2013
16/12/2013
Comunicació a un sindicat de dades dels treballadors d'un organisme autònom
CNS 50/2013
S'analitza l'adequació de comunicar als representants dels treballadors la informació continguda en el model de "Descripció del lloc de treball" sotmés a consulta. Determinades informacions poden formar part de la RLT, o referir-se a característiques, circumstàncies o retribucions vinculades al lloc de treball, i no a la persona física i, per tant, comunicar-se. La informació relativa al "Perfil professional del lloc de treball" pot suposar, indirectament, l'elaboració d'un perfil de la persona que ocupa un lloc de treball en un moment determinat, de manera que caldria limitar la comunicació a la informació d'aquest "Perfil" que pot ser coneguda a través de la RLT. Pel que fa als "indicadors sobre l'entorn del lloc de treball", si permeten, pel seu grau de concreció o detall, l'elaboració d'un perfil de la persona que ocupa un lloc de treball, caldria evitar-ne la comunicació.
07/11/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- Dades contacte treballadors
- DRETS FONAMENTALS
- Dret llibertat sindical
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Organismes autònoms
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre de regulació dels fitxers amb dades de caràcter personal del Departament d'Economia i Coneixement
PD 30/2013
04/11/2013
Informe en relació amb el Projecte de creació del fitxer de dades de caràcter personal "Videovigilància del Palau Centelles" del Consell de Garanties Estatutàries de Catalunya
PD 31/2013
25/10/2013
Informe en relació amb la proposta de modificació del Reglament del Registre de sol·licitants d'habitatge amb protecció oficial de Barcelona
PD 17/2013
22/07/2013
Cessió de dades entre administracions públiques en el procés de modernització dels sistemes d'informació dels cossos policials
CNS 34/2013
El tractament de dades que es pugui produir en base al Conveni subscrit ha de quedar recollit en el fitxer de l'Ajuntament (article 20.2 de la LOPD). Es recomana fer una anàlisi de conjunt dels fitxers ja existents de l'Ajuntament, relacionats amb l'actuació de la policia local, i del fitxer objecte de consulta, als efectes d'evitar, si escau, duplicitats de tractaments. Pel que fa a l'apartat relatiu a la finalitat i usos del fitxer, cal tenir en compte el règim que l'article 22 de la LOPD preveu per als fitxers policials, en funció de les seves finalitats administratives o policials. En el cas que es prevegin determinats fluxos informatius, entre d'altres, amb la xarxa RESCAT o el Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112, aquest apartat del fitxer ho hauria de recollir adequadament.
08/07/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Seguretat pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Forces i Cossos Seguretat
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Fitxers titularitat pública
- Fitxers policials
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es crea el fitxer Adhesions a propostes impulsades pel Govern de la Generalitat
PD 16/2013
20/06/2013
Total de pàgines: 27