S'han trobat 1.454 resultats amb els descriptors ENTITATS
Accés per part d'un regidor a la documentació íntegra d'una queixa
CNS 10/2013
L'Ajuntament, abans de facilitar la documentació íntegra d'una queixa a un regidor del consistori, ha de tenir en compte si, entre la informació que s'hi conté, hi ha dades especialment protegides. En cas afirmatiu, l'accés haurà de produir-se de manera parcial, preservant el dret a la intimitat dels afectats. D'altra banda, encara que el regidor pugui accedir, en exercici de les seves funcions, a les dades identificatives de la persona que presenta la queixa, seria preferible facilitar la documentació requerida de forma anonimitzada, si fer-ho d'aquesta manera no desvirtua la legítima finalitat prevista a la normativa aplicable. Així mateix, caldrà prèviament examinar si aquesta persona ha exercit el seu dret d'oposició al tractament d'aquestes dades.
19/02/2013
Accés dels regidors a les dades de caràcter personal contingudes al Registre d'entrada i sortida d'un Ajuntament
CNS 13/2013
L'accés per part dels regidors de la corporació a les dades de caràcter personal contingudes al registre d'entrada i sortida de documents d'un Ajuntament, i als documents que s'hi anoten, serà legítim si es limita a les dades necessàries per a l'exercici de les funcions que tenen atribuïdes i només es poden utilitzar per al compliment de la finalitat determinada, explícita i legítima que ha generat l'accés a les dades, en aquest cas, el necessari desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors que fan la sol·licitud d'informació.
18/02/2013
Informació als treballadors municipals sobre la utilització dels recursos informàtics de l'Ajuntament
CNS 8/2013
La informació sobre la utilització dels recursos informàtics que un Ajuntament dóna als seus treballadors a través d'un Manual de Bones Pràctiques ha de ser clara i entenedora, tant pel que fa a la utilització d'aquestes eines per part dels treballadors com també perquè aquests coneguin el control que pot fer l'Ajuntament sobre els seus sistemes d'informació.
14/02/2013
Comunicació per part d'un ajuntament als òrgans de representació sindical d'informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal
CNS 4/2013
Un ajuntament pot comunicar als òrgans de representació sindical la informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal si utilitza un codi numèric en substitució del nom i cognoms de cada treballador i en garanteix la no identificació. Així mateix, els pot comunicar aquesta informació junt amb la descripció del lloc de treball si es tracta de llocs de treball que compten amb un nombre de treballadors suficientment ampli, de tal manera que identificar cada treballador requereix terminis o activitats desproporcionats.
06/02/2013
Difusió dels plens municipals i de les actes per Internet
CNS 5/2013
La difusió per Internet de les sessions del Ple de la Corporació constitueix una comunicació de dades que estaria habilitada per la normativa de règim local, tret d'aquelles sessions o part de les mateixes que puguin afectar el dret a l'honor, intimitat i pròpia imatge. Les actes de les sessions del Ple de la Corporació s'han de publicar a la seu electrònica. Les actes de les sessions de la Junta de Govern local no poden ser objecte de publicació no només pels requeriments de la normativa de protecció de dades sinó per les previsions de la normativa de règim local. Els terminis de difusió a través d'Internet, d'un any per a les sessions del Ple i de tres anys per a les actes d'aquest òrgan no resulten desproporcionats quan aquest tractament té per finalitat fomentar la participació ciutadana en els assumptes públics.
01/02/2013
Notificació i inscripció de fitxers estadístics
CNS 3/2013
Els fitxers que serveixen per a finalitats exclusivament estadístiques i emparats per la legislació autonòmica sobre la funció estadística pública s'han d'inscriure en el Registre de Fitxers Estadístics. En canvi, aquells altres fitxers creats per a finalitats no exclusivament estadístiques hauran de ser notificats davant el Registre de Protecció de Dades de Catalunya per tal de procedir a la seva inscripció.
31/01/2013
Titularitat pública o privada dels fitxers d'una Corporació de dret públic
CNS 1/2013
Els fitxers de la Corporació que formula la consulta seran considerats fitxers de naturalesa pública, en ésser totes les funcions que té atribuïdes la Corporació, funcions de caràcter públic. L'aprovació d'aquests fitxers es pot dur a terme a través d'un acord de la Corporació, que posteriorment ha de ser publicat al DOGC i notificat a aquesta Autoritat per a la seva inscripció al Registre de Protecció de Dades de Catalunya.
24/01/2013
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regulen els fitxers de control d'accés i videovigilància en l'àmbit del Departament de Salut
PD 39/2012
24/01/2013
Informe en relació amb l'Acord de creació dels fitxers de dades de caràcter personal de l'Institut Català Internacional per la Pau
PD 38/2012
17/01/2013
Comunicació de les dades dels titulars de les àrees de caça a entitats asseguradores
CNS 56/2012
L'entitat asseguradora pot sol·licitar accedir a les dades personals dels titulars de les àrees privades de caça on hagi tingut lloc un accident per col·lisió amb un animal cinegètic, per tal de dur a terme la reclamació de la responsabilitat que se'n deriva, en virtut de l'habilitació que li confereix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
08/01/2013
Total de pàgines: 146