S'han trobat 1.448 resultats amb els descriptors ENTITATS
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre de regulació dels fitxers de dades de caràcter personal gestionat pel Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural i per l'Institut Català de la Vinya i el Vi
PD 1/2013
26/02/2013
Lliurament de la relació de llocs de treball del personal laboral d'un ens públic al Comitè d'Empresa
CNS 7/2013
Cal donar publicitat de la RLT dels treballadors laborals de l'entitat i posar-la a disposició del Comitè d'Empresa, amb el contingut mínim que disposa la normativa aplicable. La comunicació de la RLT al Comitè d'Empresa, fins i tot si permet identificar de forma indirecta les persones que ocupen un lloc de treball, no vulnera la normativa de protecció de dades personals, doncs la publicació de la RLT està prevista en normes amb rang legal (EBEP i DL 1/1997), per la qual cosa no és necessari el consentiment dels afectats. La informació sobre retribucions que pot constar a la RLT inclou tant el sou base, com les retribucions complementàries vinculades al lloc de treball, i en canvi no inclou les retribucions vinculades a un treballador concret que ocupa el lloc de treball.
25/02/2013
Informe en relació amb el Projecte de Resolució per la qual es crea el fitxer de videovigilància de l'edifici de l'Oficina Antifrau de Catalunya
PD 3/2013
21/02/2013
Ús per part de l'Ajuntament de les dades del Padró municipal d'habitants per comunicar-se amb els seus veïns
CNS 9/2013
L'Ajuntament pot utilitzar les dades del Padró municipal d'Habitants per dur a terme comunicacions amb els seus veïns per a l'exercici de les competències municipals que té encomanades. En tractar-se del desenvolupament de funcions compreses en l'exercici de les competències municipals previstes a la LRBRL, es pot considerar legítima la utilització de la informació personal, en tractar-se d'una finalitat compatible amb la del Padró. D'acord amb el principi de qualitat s'han de tractar exclusivament aquelles dades que siguin necessàries per assolir la finalitat pretesa.
19/02/2013
Accés per part d'un regidor a la documentació íntegra d'una queixa
CNS 10/2013
L'Ajuntament, abans de facilitar la documentació íntegra d'una queixa a un regidor del consistori, ha de tenir en compte si, entre la informació que s'hi conté, hi ha dades especialment protegides. En cas afirmatiu, l'accés haurà de produir-se de manera parcial, preservant el dret a la intimitat dels afectats. D'altra banda, encara que el regidor pugui accedir, en exercici de les seves funcions, a les dades identificatives de la persona que presenta la queixa, seria preferible facilitar la documentació requerida de forma anonimitzada, si fer-ho d'aquesta manera no desvirtua la legítima finalitat prevista a la normativa aplicable. Així mateix, caldrà prèviament examinar si aquesta persona ha exercit el seu dret d'oposició al tractament d'aquestes dades.
19/02/2013
Accés dels regidors a les dades de caràcter personal contingudes al Registre d'entrada i sortida d'un Ajuntament
CNS 13/2013
L'accés per part dels regidors de la corporació a les dades de caràcter personal contingudes al registre d'entrada i sortida de documents d'un Ajuntament, i als documents que s'hi anoten, serà legítim si es limita a les dades necessàries per a l'exercici de les funcions que tenen atribuïdes i només es poden utilitzar per al compliment de la finalitat determinada, explícita i legítima que ha generat l'accés a les dades, en aquest cas, el necessari desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors que fan la sol·licitud d'informació.
18/02/2013
Informació als treballadors municipals sobre la utilització dels recursos informàtics de l'Ajuntament
CNS 8/2013
La informació sobre la utilització dels recursos informàtics que un Ajuntament dóna als seus treballadors a través d'un Manual de Bones Pràctiques ha de ser clara i entenedora, tant pel que fa a la utilització d'aquestes eines per part dels treballadors com també perquè aquests coneguin el control que pot fer l'Ajuntament sobre els seus sistemes d'informació.
14/02/2013
Comunicació per part d'un ajuntament als òrgans de representació sindical d'informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal
CNS 4/2013
Un ajuntament pot comunicar als òrgans de representació sindical la informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal si utilitza un codi numèric en substitució del nom i cognoms de cada treballador i en garanteix la no identificació. Així mateix, els pot comunicar aquesta informació junt amb la descripció del lloc de treball si es tracta de llocs de treball que compten amb un nombre de treballadors suficientment ampli, de tal manera que identificar cada treballador requereix terminis o activitats desproporcionats.
06/02/2013
Difusió dels plens municipals i de les actes per Internet
CNS 5/2013
La difusió per Internet de les sessions del Ple de la Corporació constitueix una comunicació de dades que estaria habilitada per la normativa de règim local, tret d'aquelles sessions o part de les mateixes que puguin afectar el dret a l'honor, intimitat i pròpia imatge. Les actes de les sessions del Ple de la Corporació s'han de publicar a la seu electrònica. Les actes de les sessions de la Junta de Govern local no poden ser objecte de publicació no només pels requeriments de la normativa de protecció de dades sinó per les previsions de la normativa de règim local. Els terminis de difusió a través d'Internet, d'un any per a les sessions del Ple i de tres anys per a les actes d'aquest òrgan no resulten desproporcionats quan aquest tractament té per finalitat fomentar la participació ciutadana en els assumptes públics.
01/02/2013
Notificació i inscripció de fitxers estadístics
CNS 3/2013
Els fitxers que serveixen per a finalitats exclusivament estadístiques i emparats per la legislació autonòmica sobre la funció estadística pública s'han d'inscriure en el Registre de Fitxers Estadístics. En canvi, aquells altres fitxers creats per a finalitats no exclusivament estadístiques hauran de ser notificats davant el Registre de Protecció de Dades de Catalunya per tal de procedir a la seva inscripció.
31/01/2013
Total de pàgines: 145