S'han trobat 73 resultats amb els descriptors Imatge
Sistema de càmeres de videovigilància exterior a les dependències d'una entitat de dret privat del sector públic
PS 31/2017
Captar imatges més enllà del que resulta imprescindible per assolir la finalitat de vigilància perseguida, és constitutiu d'una infracció greu. No col·locar cartells informatius de l'existència de les càmeres necessaris per garantir-ne el coneixement per les persones afectades, és constitutiu d'una infracció lleu.
26/01/2018
captació d'imatges a la via pública
PS 27/2017
S'imputa al Museu de Cultures del Món de l'Ajuntament de Barcelona la comissió d'una infracció greu, per captar imatges de la via pública sense que resultés inevitable per a la finalitat perseguida. No procedeix requerir l'adopció de mesures correctores perquè l'Ajuntament ja ha corregit aquesta situació.
21/12/2017
Utilització de càmeres individuals de gravació per a la protecció dels membres del Cos d'Agents Rurals
CNS 44/2017
La recollida d’imatges i sons a partir de les quals es pugui identificar persones físiques, amb motiu de la recollida de proves vinculades a denúncies o actes d’inspecció, constitueix un tractament sotmès a l’LOPD, encara que no es pugui qualificar com a videovigilància. En conseqüència, estarà sotmès als deures i obligacions establerts a la normativa de protecció de dades. Pel que fa a l’ús de càmeres de videovigilància per agents del CAR en espais exteriors per proporcionar seguretat als agents actuants davant de possibles agressions o intents d’agressió, ja sigui en les seves funcions de policia judicial o de policia administrativa especial, només seria possible en cas de comptar, si escau, amb l’autorització corresponent prevista en la normativa de videovigilància policial. Això determinaria els termes en què pot produir-se el tractament, incloent, si escau, la seva incorporació al Registre d’autoritzacions, i els termes en què caldria donar informació a les persones afectades.
24/10/2017
Tractament d'imatges captades per sistema de videovigilància en dependències policials.
IP 144/2017
El tractament de les imatges captades per les càmeres instal·lades a les dependències policials, com a conseqüència de la pèrdua o sostracció de documentació policial que allà es custodia, s'ajusta a la finalitat de seguretat que motivà la seva recollida. La designació d'una persona com a responsable de seguretat és exigible als fitxers i tractaments de nivell mig i alt.
22/09/2017
Dret d'informació en càmeres ubicades a comissaries dels MMEE.
PS 9/2017
No informar de manera clara i permanent de l'existència de videocàmeres fixes instal·lades en les dependències policials, vulnera el dret d'informació i és constitutiu d'una infracció lleu. Les càmeres interiors i exteriors ubicades als recintes de comissaries de la PG-ME es regulen per la seva normativa específica (Decret 78/2010), però estan sotmeses al règim sancionador previst a la LOPD, i l'APDCAT és competent per declarar les eventuals infraccions respecte al tractament de les imatges captades amb aquestes càmeres.
22/09/2017
Instal·lació per particulars de càmeres de videovigilància en la façana dels seus habitatges
CNS 41/2017
Amb caràcter general, els particulars no tindrien habilitació legal suficient per instal·lar càmeres de videovigilància en façanes d’habitatges que captin i/o enregistrin la imatge de persones físiques a la via pública de manera que la dita captació no sigui merament incidental respecte la captació del propi immoble. En qualsevol cas, l’Autoritat competent per a conèixer d’aquest supòsit, i per tant a qui correspondria la inspecció i, si escau, la sanció seria l’AEPD.
18/09/2017
Accés obert a gravacions generades per diferents projectes de recerca d'una Universitat
CNS 36/2017
En la mesura que la Universitat disposi del consentiment inequívoc, previ, exprés i informat de les persones afectades, en els termes exposats en el dictamen, és possible dipositar en accés obert les dades de les investigacions (gravacions) dels projectes subvencionats pel Programa H2020, si bé és recomanable valorar la pertinença de difondre-les en les condicions previstes, especialment, en aquells supòsits en què es podrien revelar dades mereixedores d’especial protecció. L’enregistrament de persones físiques focalitzat en el moviment dels llavis mentre pronuncien frases preestablertes, per tal de facilitar l’aprenentatge de la lectura de llavis, no sembla que en aquest cas hagi d’ésser considerat un tractament de dades biomètriques, en el sentit establert a l’article 9 de l’RGPD.
06/09/2017
Consulta formulada per un Consorci en relació amb un sistema de videovigilància en la recollida de residus
CNS 14/2017
La instal·lació de dispositius de videovigilància en els vehicles que realitzen la recollida de residus per tal d’enregistrar el recorregut dels mateixos i el moment de la recollida, en la via pública, així com la instal·lació de dispositius de videovigilància en el casc dels treballadors que realitzen la recollida de residus, no té suficient habilitació legal. La instal·lació d’un sistema de geolocalització en els vehicles podria resultar adequat, si resulta proporcionat i necessari per a la finalitat determinada, explícita i legítima prevista, i no per a d’altres finalitats incompatibles. Això, sempre que no porti aparellada la captació i gravació d’imatges.
27/03/2017
Gravació i publicació de les intervencions en les sessions del Ple de l'Ajuntament
CNS 62/2016
El tractament de dades realitzat pel Grup municipal, com a responsable (art. 3 d) LOPD), a través de l'enregistrament i posterior difusió de la intervenció del seu portaveu, s'ha de sotmetre als principis i garanties de la normativa de protecció de dades de caràcter personal. El Grup municipal, amb caràcter previ a l'inici del tractament, hauria de crear el corresponent fitxer de dades (article 20 LOPD), per acord del mateix Grup municipal, de conformitat amb el que preveu l'article 52 del RLOPD, publicar-lo i notificar-lo al Registre de Protecció de Dades de Catalunya, d'acord amb l'article 11 de la Llei 32/2010.
12/12/2016
Oposició dels metges de l'ICAM a l'enregistrament de les inspeccions mèdiques
CNS 58/2016
L'enregistrament de la conversa amb els metges de l'ICAM, per la persona sotmesa a inspecció mèdica i/o els seus acompanyants, constitueix un tractament de dades personals (art. 3 c) LOPD), que s'haurà de sotmetre als principis i obligacions de la normativa de protecció de dades. L'enregistrament de la conversa en qüestió pot requerir, com a norma general, el consentiment previ del metge. Si el consentiment no és atorgat, i no hi ha altra base jurídica que pugui habilitar el tractament, en principi aquest no resultarà legítim, tot i que no es pot descartar que en alguns supòsits concorri un interès legítim que podria habilitar el tractament, sent necessari, en aquest cas, el compliment dels principis i obligacions que imposa la normativa de protecció de dades.
15/11/2016
Total de pàgines: 8