S'han trobat 143 resultats amb els descriptors Dades treballadors
Accés a informació sobre els complements salarials d'un secretari municipal
CNS 33/2019
El dret a la protecció de dades no impediria que l’Ajuntament lliurés a la persona sol·licitant la informació sobre tots els complements salarials percebuts pel secretari municipal.
19/07/2019
Identificació del personal funcionari en la recepció del correu postal
CNS 31/2019
La petició pels empleats de correus i altres empreses de missatgeria de les dades identificatives del personal del SAC (nom i cognoms i número de DNI), als efectes de fer-les constar en els acusaments de recepció de la documentació lliurada, seria legítima d’acord amb la normativa de protecció de dades. No serà necessari facilitar les dades identificatives esmentades, en el cas de notificacions d’òrgans administratius i judicials de documentació presentada en el Registre General apta per ser registrada, en quin cas serà suficient fer-hi constar el segell de l’Ajuntament.
16/07/2019
Accés al cens laboral d'una Fundació per part del comitè d'empresa
CNS 27/2019
Tenint en compte els principis de limitació de la finalitat i de minimització (art. 5.1, apartats b) i c) RGPD), hi ha habilitació suficient (art. 6.1.c) RGPD i LTC), per comunicar al comitè d’empresa la identitat (nom i cognoms) i, si escau, la categoria professional dels treballadors de la Fundació, que consten segons la informació disponible en el cens laboral, als efectes de poder calcular i contrastar el crèdit d’hores mensuals atribuïdes als representants dels treballadors.
02/07/2019
accés de l'empresari a dades de dispositius mòbils dels treballadors
IP 266/2018
Escau aplicar el principi de presumpció d'innocència quan, de les actuacions d'inspecció dutes a terme, no s'ha pogut acreditar un eventual accés per part del responsable a la informació personal d'una persona treballadora que s'emmagatzemaria en els dispositius que l'empresa posava a disposició seva per a l'exercici de les seves funcions.
19/06/2019
Identificació del personal de serveis penitenciaris
IP 43/2019
El personal de serveis penitenciaris s'ha d'identificar a través del seu número de targeta d'identificació personal, per la qual cosa la identificació a través del DNI i el nom i cognoms es considera contrària al principi de minimització de les dades. No obstant, la prescripció de la infracció provoca l'extinció de la responsabilitat que se'n pogués derivar. L'Agència Espanyola de Protecció de Dades és l'autoritat de control competent per dirimir un tractament de dades personals derivat de l'aplicació de qualsevol conveni internacional en què sigui part el Regne d'Espanya.
12/06/2019
Denegació d'accés als correus electrònics del personal de la Generalitat
IAI 18/2019
L’accés per part d’un sindicat, que no disposa de representació als òrgans de representació de l’Administració de la Generalitat, als correus electrònics del personal de l’Administració de la Generalitat distingint entre personal funcionari i laboral i, dins de cadascun d'aquests classificats per departaments i organismes, no resultaria emparada en la normativa de protecció de dades.
29/05/2019
Comunicació a l'Ajuntament de dades dels treballadors assignats a la concessió del servei d'abastament d'aigua al municipi
CNS 24/2019
Amb la informació de què es disposa, i per aplicació del principi de minimització la transmissió a l’Ajuntament del detall d’informació laboral dels treballadors/res de l’empresa adjudicatària continguda a les Instruccions reguladores del procediment de control de la concessió d’abastament d’aigua, s’hauria de facilitar de manera anonimitzada o pseudonimitzada. A efectes de control de la qualitat del servei, no sembla que en aquest cas sigui necessària la identificació dels treballadors/res afectats/des.
28/05/2019
Comunicació als delegats de prevenció de riscos laborals del llistat de treballadors potencialment exposats a l'amiant
CNS 64/2018
El tractament o cessió als delegats de prevenció del llistat de persones incloses com a potencialment exposades a l’amiant, incloses les persones que ja no estan vinculades a l’empresa, s’ajustaria a la normativa de protecció de dades, d’acord amb els articles 6.1.c) RGPD i 22.1 i 5, 36.1 a) 36. 2 b) de l’LPRL, i no requeriria el consentiment d’aquestes persones. El tractament o cessió als delegats de prevenció del nom i lloc de treball de les persones afectades per l’exposició a l’amiant, s’ajustaria a la normativa de protecció de dades, d’acord amb els articles 9.2. b) i h) RGPD, i 22.4 i 36.2 c) de l’LPRL, i no requeriria el consentiment exprés dels afectats.
29/01/2019
Obligació de donar compte dels expedients disciplinaris als òrgans de representació col·lectiva
CNS 62/2018
L’obligació prevista a l’article 118.1 del Decret Legislatiu 1/1997, de 31 d’octubre pel qual s'aprova la refosa en un Text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, constitueix una base legítima del tractament de les dades dels empleats públics sotmesos al seu àmbit d’aplicació, consistent en la comunicació de les dades estrictament necessàries per a posar en coneixement dels òrgans de representació col·lectiva la incoació i el resultat dels expedients disciplinaris per la comissió de les infraccions previstes en aquella norma.
11/01/2019
Dret d'informació en la recollida de dades mitjançant formularis específics.
PS 21/2018
La informació que es proporciona a la persona afectada en la recollida de les seves dades s'ha de referir al tractament específic que es farà de les dades recollides.
19/11/2018
Total de pàgines: 15