S'han trobat 159 resultats amb els descriptors Laboral
Denegació d'accés al registre de fitxatge del personal d'un Ajuntament
IAI 33/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés al registre de fitxatge de la plantilla de l’Ajuntament a la persona reclamant, sempre que la informació es faciliti de manera pseudonimitzada.
16/09/2022
Publicació de dades personals en els processos de selecció de personal
CNS 25/2022
La publicació de dades personals en els processos de selecció de personal laboral, amb independència de quin sigui el règim de contractació, ha tenir en compte la normativa de protecció de dades. Quan sigui d’aplicació el Decret 28/1986, s’ha de fer publica la llista de persones admeses i excloses del procés selectiu, així com la llista de persones aprovades en cada prova per ordre de puntuació i la llista final de persones aprovades per ordre de puntuació. Pel que fa a la identificació de les persones afectades, quan la finalitat de la publicació sigui donar publicitat general i també quan a aquesta finalitat s’hi afegeixi la notificació a les persones afectades, la identificació de les persones afectades s’ha de fer mitjançant el nom i cognoms afegint quatre xifres numèriques aleatòries del seu document nacional d’identitat o equivalent, d’acord amb l’Orientació a la qual s’ha fet referència. No obstant això, en el cas de les persones excloses, és suficient publicar el seu número de identificació, sense el nom i cognoms. En el cas de persones víctimes de violència de gènere cal aplicar un codi no desxifrable per terceres persones, per protegir la seva identitat.
16/09/2022
Denegació d'accés a informació relacionada amb l'expedient de la persona reclamant
IAI 32/2022
La persona reclamant té dret a accedir a tota la informació que sobre la seva persona contingui la documentació reclamada, incloent-hi la identitat de les persones que haurien facilitat dita informació, llevat que respecte d’aquestes terceres persones concorrin circumstàncies concretes que en justifiquin la limitació.
01/09/2022
Publicació de les qualificacions dels i les aspirants aptes i no aptes en un procés selectiu, amb les quatre darreres xifres del DNI i la lletra, més enllà del temps necessari.
PS 17/2022
S'amonesta l'Ajuntament de Tordera atès que el fet de publicar les qualificacions finals obtingudes per aspirants suspesos en un procés de selecció constitueix una infracció consistent en la vulneració del principi de licitud. Així mateix, la difusió al web municipal de la llista d'aspirants exclosos del procés de selecció durant un temps més enllà de l'estrictament necessari, constitueix una infracció del principi de limitació del termini de conservació. I, en darrer terme, la difusió dels noms i cognoms dels aspirants i les quatre darreres xifres del seu DNI i la lletra, suposa la vulneració del principi de minimització de dades, atès que la LOPDGDD no preveu que, en la publicació d'actes administratius, s'hagi d'afegir la lletra del DNI.
21/06/2022
Desatenció del dret de supressio de la dada adreça domicili habitual.
PT 36/2022
La persona reclamant demana la supressió de la dada 'adreça habitual', però el Departament Educació denga la supressió d'aquesta dada. L'Autoritat no considera procedent la supressió de la dada 'domicili habitual' per considerar que el seu tractament és necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al Departament d'Educació, d'acord amb la normativa de funció pública i per practicar determinades notificacions en aquell domicili, de manera que és aplicable el supòsit descrit a l'article 17.3.b) de l'RGPD, que preveu que no escau la supressió quan el tractament és necessari per complir una obligació legal que requereix el tractament de dades imposada pel dret de la Unió o dels estats membres al qual està subjecte el responsable del tractament, o per complir una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable.
07/06/2022
Rectificació de dades de la plataforma ATRI.
PT 143/2021
La persona reclamant demanava la rectificació de les seves dades que constaven al seu expedient consultable de la plataforma d'ATRI com a 'llocs de treball ocupats a l'Administració de la Generalitat de Catalunya' (apartat de dades administratives), atès que aquestes eren incompletes en tant que no s'hi incloïen els llocs ocupats amb llicència d'alliberat sindical. S'estima la reclamació per raons de forma atès que la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de la Presidència no va resoldre el dret de rectificació en termini, i per raons de fons, atès que la persona reclamant tenia dret a la rectificació de les seves dades en els termes que sol·licità.
17/05/2022
Publicació de les notes dels i les aspirants a un procés de selecció amb noms i cognoms.
IP 277/2021
S'arxiva la present denúncia atès que la publicació de les notes de les persones aspirants, identificades amb noms i cognoms, només infringiria la normativa de protecció de dades citada, si juntament amb aquestes dades també s'hi hagués publicat el número complet del DNI, NIE, passaport o equivalent, que no és el cas.
17/03/2022
Denegació d'accés a l'expedient tramitat d'acord amb el Protocol per a la prevenció i abordatge de l'assetjament laboral
IAI 3/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la documentació reclamada, incloent les seves pròpies dades personals i la identitat de les persones que haurien intervingut en exercici de les seves funcions en la seva tramitació, així com la identitat de les altres denunciants i dels testimonis que hagin intervingut aportant informació sobre la reclamant, que constin a la documentació, llevat que respecte d’aquestes terceres persones concorrin circumstàncies concretes que en justifiquin la limitació. Cal suprimir de la informació les dades de contacte de les altres persones denunciants o de les terceres persones que han facilitat informació sobre la reclamant (per exemple, el número de DNI) o altres dades d’aquestes o de terceres persones que puguin constar en la documentació reclamada, que resultin excessives per a la finalitat pretesa.
03/03/2022
Tractament de dades relatius a una fotografia sense consentiment.
IP 190/2021
La persona denunciant es queixava que l'empresa pública va acomiadar-la mentre es trobava en període de prova, a causa d'una fotografia que s'hauria fet mentre estava berenant durant la pausa laboral. S'arxiva la informació prèvia perquè no s'ha pogut acreditar que l'empresa denunciada hagi realitzat cap tractament de la imatge de la persona denunciant. Tampoc no existeix cap prova indiciaria que permeti deduir que l'empresa tingués cap interès a obtenir la fotografia de la persona denunciant per utilitzar-la per a les finalitats descrites per la persona denunciant, és a dir, per motivar la rescissió de la relació laboral.
21/02/2022
Implantació d'un sistema de control horari mitjançant reconeixement facial
CNS 2/2022
El consentiment del personal afectat no pot considerar-se una base jurídica adequada per a la implantació d’un sistema de control horari mitjançant reconeixement facial com el que es descriu a la consulta. Seria necessària la previsió d’aquest sistema de control en una disposició legal o en un conveni col·lectiu aplicable, o si escau, en un pacte o acord resultat de la negociació col·lectiva, circumstàncies que no sembla que concorrin en el cas analitzat. En qualsevol cas, abans de la implantació d’un sistema d’aquest tipus, cal fer una avaluació de l’impacte sobre la protecció de dades a la vista de les circumstàncies concretes en què es dugui a terme el tractament per determinar-ne la licitud i la proporcionalitat, inclosa l’anàlisi de l’existència d’alternatives menys intrusives, i establir les garanties adequades.
02/02/2022
Total de pàgines: 16