S'han trobat 74 resultats amb els descriptors Regidors
Accés d'un grup municipal a una relació de totes les sancions imposades per la policia local que han prescrit durant els anys 2011 a 2015
CNS 38/2016
Es recomana facilitar al regidor, d'una banda, una llista amb la identitat de les persones infractores, l'import global prescrit, el nombre de prescripcions i el motiu, sense incloure la infracció comesa ni la quantia concreta de cada sanció, i de l'altra, una llista de les prescripcions, indicant el tipus d'infracció, l'import de la sanció, i el motiu de la prescripció, sense associar-ho a cap persona concreta. Comunicar la informació en els termes indicats, en referència al periode sol·licitat (2011 a 2015), podria donar correcte compliment a l'exercici de les funcions de control i fiscalització legalment atribuïdes al regidor, sense forçar els principis de la protecció de dades.
20/06/2016
Accés d'un regidor a dades personals obrants en unes diligències d'investigació de la Fiscalia
CNS 28/2016
L'accés d'un regidor a informació pot ser pertinent si resulta necessari i proporcionat per al desenvolupament de les concretes funcions d'aquest, en relació amb matèries o àmbits concrets. Amb l'excepció que el Jutjat d'Instrucció hagi decretat el secret de sumari, la rellevància d'algunes de les persones afectades dins l'organigrama de l'Ajuntament, juntament amb el caràcter limitat de les dades que es sol·liciten (nom i cognoms, i càrrecs, de persones investigades o citades com a testimonis) i l'objecte de les diligències penals (presumptes irregularitats en determinades nòmines) pot habilitar l'accés sol·licitat.
31/05/2016
Accés d'un regidor als padrons de l'IBI i de vehicles del municipi
CNS 21/2016
Tot i que no es pot descartar la possibilitat que un regidor pugui accedir a informació individualitzada sobre recaptació de tributs, tenint en compte la finalitat de l'accés, l'amplitud de la sol·licitud i l'especial reserva que imposa la normativa aplicable, el principi de minimització portaria a facilitar la informació de manera agregada, o de manera individualitzada a través de llistats anonimitzats que no permetin establir una correlació entre les persones afectades, els immobles o vehicles afectats i la recaptació respecte cadascun d'ells. En la mesura que el regidor accedeix a la informació sol·licitada per al compliment de les seves funcions legítimes, i atesa la jurisprudència, en principi no hi ha d'haver obstacle per tal que aquest accés es produeixi amb l'acompanyament d'un assessor, quan aquest assessorament es realitza amb la finalitat de dotar d'efectivitat el dret del regidor.
19/04/2016
Accés d'un regidor a informació de les persones beneficiàries de prestacions socials
CNS 7/2016
L'accés a la informació sobre les subvencions atorgades pels serveis socials, sense identificar el motiu de la subvenció i sense que es pugui inferir, pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar la documentació de què disposa l'Ajuntament per a l'exercici de les seves funcions, independentment de la seva condició de membres del govern o de l'oposició. Ara bé, si la informació sol·licitada contingués dades sobre informació especialment protegida o dades mereixedores d'una especial reserva o confidencialitat en atenció a la concurrència de determinades circumstàncies qualificades (per exemple, dades de menors atesos pels serveis socials, dades relacionades amb la violència de gènere, dades que afectin la seguretat de les persones, etc, o que permeten obtenir-ne un perfil) i atesos els termes en què es formula la sol·licitud, el dret a la protecció de dades pot justificar una limitació del dret d'accés. A aquests efectes es podria lliurar la informació anonimitzada o mitjançant un sistema de codificació que no permeti identificar les persones afectades.
14/03/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Subvencions
- Regidors
- Publicitat activa
- Subvencions
Cessió als regidors de l'Ajuntament i publicació a Internet de la relació de treballadors municipals i les seves retribucions
CNS 59/2015
El dret dels regidors, inclosos els que formen part de l'oposició, d'accedir a la informació necessària per a l'exercici de les seves funcions pot incloure l'accés a una relació del personal de l'Ajuntament amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes, sense perjudici del seu deure de reserva. No s'adequa a la normativa de protecció de dades de caràcter personal la publicació general de la identificació de tots els empleats de l'Ajuntament de manera conjunta amb el lloc que ocupen i les retribucions percebudes per cadascun d'ells.
27/11/2015
Accés d'un regidor a dades retributives d'empleats municipals
CNS 51/2015
Facilitar a un regidor de l'oposició un llistat del personal de l'Ajuntament i del personal d'un organisme autònom municipal amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes durant l'any 2014 no resulta contrari a la normativa de protecció de dades sempre que siguin informacions necessàries per al desenvolupament de les concretes funcions de control que té assignades.
23/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Retribucions
- Regidors
- Publicitat activa
- Retribucions
Accés als documents del registre d'entrada i sortida del consistori
CNS 50/2015
Facilitar als regidors l'accés a tots els documents que consten en el Registre d'entrada i sortida des del mes d'agost de 2015 en endavant podria forçar el principi de qualitat de les dades i suposar un risc per a la correcta protecció de la informació personal dels afectats, atès el volum d'informació sol·licitada, l'elevat nombre de possibles persones afectades i la diversa naturalesa de la informació personal que s'hi podria contenir, entre la qual, no seria possible descartar-ne dades que requereixin una especial protecció. Per aquest motiu, podria ser convenient concretar, en la mesura del possible, la finalitat i els termes de la seva petició, als efectes de valorar la pertinença o no de facilitar-ne un accés parcial, sempre que això no impedeixi exercir la funció de control que tenen atribuïda.
07/10/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- Registre entrada i sortida de documents
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades sensibles
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Possibilitat de publicar al blog d'un grup municipal la relació valorada de llocs de treball de l'ajuntament
CNS 9/2014
La publicació de la RLT "valorada" en el blog d'un grup municipal no plantejaria inconvenients si la informació que s'hi conté pot considerar-se pròpia del "contingut mínim" de la RLT previst en la normativa de funció pública. Així, poden ser objecte de publicació tant el sou base com els complements associats a cada lloc de treball, però no els complements associats a un treballador concret. Així mateix, es pot publicar la quantitat establerta per cada trienni en funció del grup al qual es pertany, però no la quantia efectivament percebuda per cada treballador. Tampoc es pot publicar les quantitats que percep cada treballador en concepte de productivitat.
12/03/2014
Possibilitat de difondre informació sobre un procés selectiu en el blog informatiu d'un grup municipal
CNS 8/2014
La difusió d'informació, en què consten dades personals, a través del blog d'un grup municipal podria estar habilitada per la llibertat d'informació reconeguda a l'article 20 CE, sempre que es tracti d'una informació veraç i de rellevància pública que hagi de prevaler sobre el deure de secret o en general sobre altres drets com el dret a la protecció de dades personals. En el cas examinat, i per la informació de què es disposa, no es pot concloure que concorrin aquestes circumstàncies.
06/03/2014
Utilització de la informació municipal per part dels regidors per relacionar-se amb la ciutadania
CNS 59/2013
El tractament posterior de la informació personal obtinguda per un grup municipal, en exercici del seu dret d'accés reconegut a la legislació de règim local, per a qualsevol altra finalitat que difereixi o no pugui considerar-se subsumible en l'exercici de les funcions que corresponguin als regidors de què es tracti, sense consentiment dels afectats o altra habilitació legal, comportaria una actuació contrària al principi de qualitat de les dades.
19/12/2013
Total de pàgines: 8