S'han trobat 48 resultats amb els descriptors Urbanisme
Denegació d'accés a informació relativa a obres públiques i a modificacions del pla general d'ordenació urbanística
IAI 22/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la informació que no conté dades personals. Pel que fa a la informació que pugui contenir dades personals, la normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les dades merament identificatives dels càrrecs o empleats públics que en exercici de les seves funcions puguin constar en la diferent documentació sol·licitada. Tampoc impediria l’accés a informació sobre els professionals que hagin pogut ser contractats per a l’execució de les obres municipals així com la relacionada amb els professionals encarregats d’elaborar la documentació tècnica que integra els expedients, ni a la referida a les persones titulars de bens o drets expropiats. Tot això, sens perjudici, d’ometre dels documents als quals es doni accés, les dades personals (DNI, adreces, telèfons o d’altres) que no siguin necessàries per al compliment de la finalitat pretesa. En canvi, i atès que en la mateixa sol·licitud s’admet la possibilitat d’obtenir les dades anonimitzades, el principi de minimització justificaria ometre les dades identificatives de les persones físiques titulars de les llicències urbanístiques i ambientals que puguin constar en la documentació reclamada. La normativa de protecció de dades no permetria l’accés a les dades personals de terceres persones que haguessin pogut intervenir durant els períodes d’informació pública dels corresponents procediments administratius.
04/06/2019
Vulneració principi de qualitat en publicacions en tràmit d'informació pública.
PS 17/2018
Vulneració del principi de qualitat per publicació de dades excessives en un tràmit d'informació pública d'un procediment urbanístic (nom i cognoms i DNI dels adjudicataris de parcel·les). A més, el document continua publicat i accessible a internet un cop passat el termini legal d'informació pública.
09/11/2018
Possibilitat d'incloure dades personals identificatives en inventaris de documents incorporats al Portal de Transparència
CNS 46/2018
No resulta adequada la publicació de la metadada consistent en el núm. de DNI de les persones que han sol·licitat llicències urbanístiques, amb motiu de la publicació de l’inventari de documents. No obstant això, l’ordenament vigent habilita la publicació de les llicències urbanístiques atorgades, incloent el nom i cognoms de les persones que l’han sol·licitat, sense incloure altres dades identificatives innecessàries com ara el núm. de DNI.
18/09/2018
Accés a un aplicatiu municipal de tramitació d'expedients administratius
CNS 40/2018
El síndic de greuges municipal té habilitació per demanar a l’Ajuntament la informació necessària per al compliment de les seves funcions. Ara bé, en virtut del principi de minimització (l’article 5.1 c) RGPD) només sembla adequada la possibilitat de poder accedir als expedients concrets, o parts d’expedients, a què es refereixin les investigacions del síndic de greuges municipal (considerant 31 RGPD). Des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades i per la informació de què es disposa, facilitar al síndic de greuges municipal l’accés directe a l’aplicatiu municipal no s’adequaria al principi de minimització de dades i podría suposar un risc per l’adequada protecció de la informació personal dels ciutadans.
25/07/2018
la desatenció d'un dret ARCO no comporta per sí mateix la comissió d'una infracció de l'LOPD.
IP 164/2017
Si bé Aqualia va desatendre la sol·licitud de cancel·lació formulada pel denunciant pel fet de no haver donat trasllat immediat de la sol·licitud a l'Ajuntament, tal com hauria d'haver fet per actuar com a encarregada del tractament i no tenir encomanada la resolució de les sol·licituds d'exercici dels drets ARCO. Però això en sí mateix no constitueix una infracció de la LOPD. I en la mesura que la denegació de la cancel·lació s'até a dret pel fet que Aqualia tracta les dades necessàries per a la prestació del servei de subministrament d'aigua potable a l'aquí denunciant, no s'observen indicis que portin a considerar que el silenci o aquietament d'aquesta entitat davant la sol·licitud de cancel·lació hagi impedit o obstaculitzat l'exercici del dret de cancel·lació. Igualment, l'encàrrec del tractament efectuat per l'Ajuntament en favor d'Aqualia per a la prestació del referit servei habilita a aquesta entitat a tractar les dades del denunciant necessàries per al compliment de les funcions encomanades, sense que sigui necessari el seu consentiment.
26/04/2018
la desatenció d'un dret ARCO no significa necessàriament que s'ha comès una infracció de l'LOPD.
IP 163/2017
Si bé l'Ajuntament va desatendre la sol·licitud de cancel·lació formulada pel denunciant, pel fet de no haver donat resposta dins el termini legalment previst, això en sí mateix no constitueix una infracció de la LOPD. I en la mesura que la denegació de la cancel·lació s'até a dret pel fet que el consistori tracta les dades necessàries per a la prestació de determinats serveis públics, no s'observen indicis que portin a considerar que el silenci o aquietament de l'Ajuntament davant la sol·licitud de cancel·lació hagi impedit o obstaculitzat l'exercici del dret de cancel·lació. Igualment, els encàrrecs del tractament efectuats per l'Ajuntament en favor de diverses entitats per a la prestació d'aquests serveis les habilita a tractar dades del denunciant, sense que sigui necessari el seu consentiment.
26/04/2018
Presumpta comunicació de dades de la persona qui formulà una denúncia a la persona denunciada.
IP 148/2017
S'arxiva la denúncia per no existir indicis suficients que permetin imputar la comunicació de dades denunciada i negada per l'ajuntament. Consta acreditat que l'ajuntament no informà la denunciant sobre la possible comunicació de les seves dades al denunciat, si la denúncia derivava en un procediment (prèvia ponderació entre els drets i interessos afectats), però la responsabilitat per aquests fets s'hauria extingit per prescripció.
08/02/2018
Comunicació a un promotor immobiliari d'informació sobre determinats propietaris
CNS 51/2017
El dret a la protecció de dades no impedeix que els promotors urbanístics puguin tenir accés a les dades nom, cognoms i adreça de la resta de propietaris de parcel·les, per tal de complir amb els requisits necessaris per constituir la junta de compensació i poder comunicar-la a la resta de propietaris amb la finalitat que si ho consideren, es puguin adherir a la mateixa. Això sens perjudici que si l’Ajuntament disposa d’aquesta informació pugui incorporar-la directament a l’expedient, d’acord amb l’article 28.3 LPAC.
09/11/2017
Denegació d'accés a determinats expedients d'obres públiques municipals
IAI 23/2017
La normativa de protecció de dades de caràcter personal no impedeix l’accés a les dades merament identificatives dels empleats públics que hagin intervingut en els expedients d’obres promogudes per l’Ajuntament en exercici de les respectives funcions. Tampoc impedeix l’accés a la identitat dels projectistes, constructors o directors d’obra adjudicataris dels respectius contractes formalitzats per a l’execució de les obres, ni l’accés a la identitat dels propietaris i titulars de drets sobre els bens que hagin pogut resultar afectats pels diferents projectes, sense perjudici d’ometre amb caràcter previ, la resta de dades (NIF, adreces, telèfons, etc.), així com qualsevol altres dades que hi puguin constar i siguin innecessàries per assolir la finalitat de transparència perseguida. La informació que pugui constar sobre les al·legacions presentades per terceres persones als respectius projectes i que consti en els expedients caldrà facilitar-la de manera anonimitzada. Cas que en els expedients constin dades especialment protegides, aquestes hauran de ser omeses amb caràcter previ a l’accés.
24/07/2017
Accés de diversos promotors urbanístics a dades personals dels propietaris de terrenys
CNS 25/2017
El dret a la protecció de dades no impedeix que els promotors urbanístics puguin en aquest cas tenir accés a les dades nom, cognoms i adreça de la resta de propietaris, per tal de posar-se en contacte entre ells, als efectes de formular de manera conjunta el planejament urbanístic derivat o de prendre vàlidament la iniciativa en la gestió urbanística.
06/07/2017
Total de pàgines: 5