S'han trobat 47 resultats amb els descriptors Urbanisme
Cessió de dades de l'Ajuntament a la Comissió liquidadora de la Junta de compensació d'una urbanització
CNS 39/2013
En el cas examinat l'Ajuntament és el responsable de la informació continguda en la documentació de la Junta de Compensació, i hauria de crear o modificar els corresponents fitxers, en cas que dugui a terme algun tipus de tractament amb les dades. La comunicació de dades de l'Ajuntament a la Comissió Liquidadora de la Junta de Compensació constitueix una cessió de dades, i s'ha de sotmetre al règim de la LOPD. L'Ajuntament pot comunicar determinada informació a la Comissió Liquidadora, sense requerir el consentiment del titulars (article 11.2.c) de la LOPD). En qualsevol cas, només és pertinent comunicar les dades adequades, pertinents i no excessives per tal que la Comissió pugui liquidar el patrimoni de la Junta de Compensació. En el cas examinat no es dóna l'esquema previst a la normativa de protecció de dades per a l'encàrrec del tractament.
16/09/2013
Instal·lació de càmeres de videovigilància a l'entrada d'una urbanització
CNS 51/2012
La captació d’imatges de persones a la via pública mitjançant sistemes de videovigilància, només la poden dur a terme les forces i els cossos de seguretat d’acord amb la seva normativa específica. La reinstal·lació del sistema de videovigilància per part de l’Ajuntament només seria viable i legítima, des de la perspectiva de la protecció de dades, si es dóna compliment als principis i garanties de la normativa de protecció de dades, i es segueix el procediment establert per a l’autorització corresponent. Amb independència que la Junta pugui assumir certs costos del sistema de videovigilància, des de la perspectiva de la protecció de dades l’Ajuntament en seria el responsable.
22/11/2012
Accés a les dades dels propietaris afectats pel pla de millora urbana per part de l'entitat promotora
CNS 17/2012
L’entitat promotora d’un pla de millora urbana, en la seva condició de persona interessada, pot accedir a les dades nom, cognoms i domicili dels propietaris afectats per aquest pla amb la finalitat de dur a terme les notificacions necessàries per constituir la Junta de compensació, en la mesura que es tracta d’una informació necessària perquè l’entitat, com a propietària de la major part de les edificacions afectades, pugui prendre vàlidament la iniciativa de la modalitat de compensació bàsica, d’acord amb TRLU. Aquest accés, habilitat per la LRJPAC, no requereix el consentiment dels afectats.
27/04/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Entitats urbanístiques col·laboradores
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
Instal·lació de càmeres de videovigilància en una urbanització
CNS 25/2011
La captació d'imatges de persones a la via pública mitjançant sistemes de videovigilància, només la poden dur a terme les forces i els cossos de seguretat d'acord amb la seva normativa específica. L'entitat urbanística de conservació d'una urbanització privada només la pot dur a terme si compta amb una norma amb rang de llei que habiliti la captació, o si es tracta d'una captació incidental, inevitable per a poder dur a terme activitats de vigilància en edificis o instal·lacions.
20/06/2011
Accés a dades de caràcter personal contingudes en expedients administratius
CNS 15/2010
L'accés per part d'un ciutadà a expedients administratius que contenen dades personals constitueix una comunicació de dades. La comunicació de dades personals d'un expedient administratiu a l'interessat o potencial interessat, en el tràmit d'audiència, troba la seva habilitació legal en l'article 84 de la LRJPAC. En el cas que la comunicació es dugui a terme durant el període d'informació pública, aquesta podrà ser efectuada a qualsevol persona física o jurídica que d'acord amb l'article 86 de la LRJPAC, podrà tenir accés a tot l'expedient o una part d'aquest. Les dades relatives a nom, cognoms, adreça, número de telèfon o correu electrònic d'una persona, no es poden considerar dades reservades de la vida de les persones, relatives a una esfera íntima, àmbit propi i reservat del coneixement dels demés, no gaudint per tant de la consideració de dades íntimes. En el cas dels plànols de vivendes, aquests no tenen perquè en principi contenir dades íntimes d'una persona. Pel què fa a les qualificacions obtingudes en processos selectius, s'ha de descartar que formin part de l'esfera íntima de la persona, si bé, la seva divulgació estarà sotmesa a la normativa de protecció de dades.
01/01/2010
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Correu electrònic
- Dades identificatives
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Comunicació a una ciutadana dels plànols continguts en un expedient de concessió de llicència d’obra d’un habitatge aliè
CNS 27/2010
El lliurament a una ciutadana de còpies dels plànols continguts en un expedient administratiu de concessió de llicència d'obres d'un habitatge del que és titular una altra persona constitueix una comunicació de dades. Si l'expedient administratiu es troba en tramitació, requerirà que la persona sol·licitant de la informació tingui la condició de persona interessada (art. 31 LRJPAC). Si l'expedient es troba acabat queda emparat pel reconeixement de l'acció pública sempre que no contingui dades íntimes, correspongui a un procediment d'aplicació del dret que no tingui caràcter sancionador o disciplinari, i es pugui fer valer per a l'exercici dels drets del ciutadà (art. 37.3 LRJPAC). No obstant això, aquest accés pot limitar-se quan prevalgui alguna de les causes contemplades en l'article 37.4 LRJPAC. En tot cas, la determinació de les dades personals que poden ser objecte de comunicació haurà de respectar el principi de qualitat de les dades, i en concret el principi de proporcionalitat (art. 4 LOPD). Tot això sens perjudici que la persona titular de les dades pugui exercir el seu dret d'oposició en els termes establerts en els articles. 6.4 LOPD i 35 del RLOPD, que haurà de ser resolta per l'administració municipal.
01/01/2010
- ÀMBIT SECTORIAL
- Habitatge
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades identificatives
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret accés
- Dret oposició
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Comunicació a una ciutadana del projecte tècnic de reforma i ampliació d’un habitatge aliè
CNS 42/2009
El lliurament a una ciutadana de còpia del projecte tècnic de reforma d'un habitatge del que és titular una altra persona constitueix una comunicació de dades. L'accés a les dades personals que formin part d'un expedient administratiu corresponent a un procediment administratiu en curs requerirà que la persona sol·licitant de la informació tingui la condició de persona interessada (art. 31 LRJPAC). En el cas que l'expedient administratiu correspongui a un procediment administratiu finalitzat, la comunicació queda emparada pel reconeixement de l'acció pública sempre que no contingui dades íntimes, compleixi la resta de requisits de l'article 37.3 LRJPAC i no prevalgui cap dels supòsits de l'article 37.4 LRJPAC. En la resta de casos, caldrà el consentiment previ de les persones afectades.
01/01/2009
Total de pàgines: 5