S'han trobat 48 resultats amb els descriptors Urbanisme
Accés a expedient urbanístic
IP 89/2019
La normativa urbanística habilita l'accés a l'expedient urbanístic per raó de l'acció pública.
02/06/2020
Accés a expedient urbanístic.
IP 211/2019
L'ordenament jurídic reconeix el dret d'accés -amb determinades condicions i sempre respectant la normativa de protecció de dades- a la informació que consta als expedients administratius, ja sigui per part de persones interessades o no interessades en el procediment administratiu corresponent. En el cas concret de la informació urbanística totes les persones disposen de la condició d'interessades sense necessitat d'acreditar legitimació especial, atès el reconeixement en la normativa sectorial de l'acció pública, que justifica la necessitat de disposar d'àmplia informació en aquesta matèria. Posició privilegiada de da persona propietària de la finca, en relació amb la qual l'Ajuntament havia incoat un expedient de restauració de la realitat física alterada, per accedir a l'expedient com a persona interessada.
02/06/2020
Accés a expedient urbanístic.
IP 321/2019
En relació amb l'accés a expedients urbanístics, totes les persones disposen de la condició d'interessades, atès el reconeixement en la normativa sectorial de la informació pública. El lliurament per part de l'Ajuntament d'un extracte sobre deficiències detectades, així com donar vista del projecte d'obres a les persones interessades, tindria la seva base jurídica en l'article 6.1.e) RGPD.
20/02/2020
Accés d'una regidora a les llicències d'obres de les dues últimes legislatures
CNS 52/2019
El dret a la protecció de dades no impediria l’accés de la regidora a la informació relacionada amb les llicències d’obres concedides en les dues últimes legislatures, incloent la identitat dels titulars de les llicències, i si escau, la dels arquitectes responsables dels projectes d’obres que les justifiquin. En atenció al principi de minimització caldrà ometre amb caràcter previ a l’accés, qualsevol dada que sigui innecessària per a l’exercici de control i fiscalització de les actuacions dels òrgans de govern atribuïdes as regidors.
22/11/2019
Revelació de dades a terceres persones
IP 11/2019
S'arxiva la denúncia atès que no s'ha pogut provar que l'Ajuntament revelés a una tercera persona dades relatives a la persona denunciant relacionades amb l'eventual incoació d'un expedient de protecció de la legalitat urbanística.
12/06/2019
Denegació d'accés a informació sobre expedients de restauració de la legalitat urbanística
IAI 25/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la informació sol·licitada sobre les persones responsables de les diferents actuacions municipals en els procediments de restauració de la legalitat urbanística reclamats. En canvi, i atès que en la mateixa sol·licitud s’admet la possibilitat d’obtenir les dades anonimitzades, el principi de minimització justificaria ometre les dades identificatives de les persones físiques interessades en els respectius expedients.
06/06/2019
Denegació d'accés a informació sobre expedients de restauració de la legalitat urbanística
IAI 23/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la informació sol·licitada sobre les persones responsables de les diferents actuacions municipals en els procediments de restauració de la legalitat urbanística reclamats. En canvi, i atès que en la mateixa sol·licitud s’admet la possibilitat d’obtenir les dades anonimitzades, el principi de minimització justificaria ometre les dades identificatives de les persones físiques interessades en els respectius expedients.
06/06/2019
Denegació d'accés a informació sobre actuacions urbanístiques
IAI 26/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les dades merament identificatives dels càrrecs o empleats públics que en exercici de les seves funcions puguin constar en la diferent documentació sol·licitada.Tampoc impediria l’accés a la informació relacionada amb els professionals que hagin pogut resultar contractats per a l’execució d’obres municipals, així com la relacionada amb els projectistes que hagin participat en l’expedient de contractació de la redacció del projecte d’obra, ni a la referida a les persones titulars de bens o drets expropiats.Tot això, sense perjudici, d’ometre dels documents als quals es doni accés, les dades personals (DNI, adreces, telèfons, o d’altres) que no siguin necessàries per al compliment de la finalitat pretesa. En canvi, i atès que en la mateixa sol·licitud s’admet la possibilitat d’obtenir les dades anonimitzades, el principi de minimització justificaria ometre les dades identificatives de les persones físiques titulars de les llicències urbanístiques, o de la resta de persones físiques que puguin constar en la documentació reclamada.
04/06/2019
Denegació d'accés a informació relacionada amb expedients de llicències urbanístiques i d'autoritzacions o llicències ambientals
IAI 21/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les dades merament identificatives del dels càrrecs o empleats públics responsables de l’atorgament de les llicències urbanístiques, i de l’elaboració dels informes anteriors o posteriors emesos en el si de les actuacions de control de la legalitat urbanística. Tampoc impediria l’accés a les dades identificatives de les autoritats o càrrecs públics que puguin resultar identificats en les autoritzacions o llicències ambientals sol·licitades. En canvi, i atès que en la mateixa sol·licitud s’admet la possibilitat d’obtenir les dades anonimitzades, el principi de minimització justificaria ometre les dades identificatives de les persones físiques titulars d’aquestes llicències urbanístiques i ambientals que puguin constar en la documentació reclamada.
04/06/2019
Denegació d'accés a informació sobre obres públiques i modificacions del pla general d'ordenació urbanística
IAI 24/2019
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la informació que no conté dades personals. Pel que fa a la informació que pugui contenir dades personals, la normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les dades merament identificatives dels càrrecs o empleats públics que en exercici de les seves funcions puguin constar en la diferent documentació sol·licitada. Tampoc impediria l’accés a informació sobre els professionals que hagin pogut ser contractats per a l’execució de les obres municipals així com la relacionada amb els professionals encarregats d’elaborar la documentació tècnica que integra els expedients, ni a la referida a les persones titulars de bens o drets expropiats. Tot això, sens perjudici, d’ometre dels documents als quals es doni accés, les dades personals (DNI, adreces, telèfons o d’altres) que no siguin necessàries per al compliment de la finalitat pretesa. En canvi, i atès que en la mateixa sol·licitud s’admet la possibilitat d’obtenir les dades anonimitzades, el principi de minimització justificaria ometre les dades identificatives de les persones físiques titulars de les llicències urbanístiques i ambientals que puguin constar en la documentació reclamada. La normativa de protecció de dades no permetria l’accés a les dades personals de terceres persones que haguessin pogut intervenir durant els períodes d’informació pública dels corresponents procediments administratius.
04/06/2019
Total de pàgines: 5