S'han trobat 52 resultats amb els descriptors Representants treballadors
Comunicació de dades d'un treballador municipal al delegat de personal
CNS 70/2015
Vista la normativa estudiada (EBEP i legislació de transparència) no hi ha suficient habilitació legal per tal que el delegat de personal accedeixi al contingut íntegre de la nòmina corresponent als mesos de juny a setembre de 2015 de l'inspector de policia. Tenint en compte que el cessionari és un delegat de personal que aporta indicis de possibles irregularitats repecte un treballador i un període breu en concret, pot considerar-se justificada la comunicació de la informació referida a la realització d'hores extres (article 11 LOPD), com també la comunicació de la memòria del regidor, en allò referit a la realització i pagament de les hores extres per part de l'inspector de policia.
18/01/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Enregistrament i difusió de les sessions plenàries de la Junta de Personal
CNS 38/2015
L'enregistrament de les sessions de la Junta de personal com a mecanisme auxiliar per facilitar la redacció de l'acta no requereix el consentiment dels afectats. Aquest consentiment sí és necessari per a la seva posterior difusió a la Intranet, sens perjudici que es puguin emetre en diferit aquelles parts de les sessions que no continguin dades personals que no puguin ser objecte de difusió. La difusió de les actes de la Junta de personal on només hi constin els acords adoptats i la identificació dels membres que han participat a la sessió resulta conforme amb la LOPD sempre que aquestes comprenguin informació de naturalesa laboral d'interès general dels treballadors.
01/09/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades treballadors
- Imatge
- Veu
- DRETS FONAMENTALS
- Dret llibertat sindical
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- PRINCIPIS
- Conservació
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
- Publicitat activa
- Organització
Accés dels representants dels treballadors a llistes d'accions formatives
CNS 18/2015
L'EBEP i l'ET no preveuen la comunicació als representants dels treballadors de la llista de les persones que han participat en activitats formatives. No obstant això, d'acord amb la Llei 19/2013, i tenint en compte les funcions legalment atribuïdes als representants dels treballadors, les dades de què es tracta i l'interès públic en la divulgació de la informació, atesos els criteris de ponderació establerts en l'article 15.3 de l'esmentada Llei, els representants dels treballadors podrien tenir accés al llistat amb identificació del nom i cognoms dels treballadors que han realitzat cursos de formació, programada o no programada, durant l'exercici 2014, sense que resulti necessari el consentiment dels afectats.
24/04/2015
Comunicació d'informació laboral a través de les llistes de distribució de l'Ajuntament
CNS 12/2015
La comunicació de les actes de la Comissió Mixta Paritària, de la Comissió de Valoració de Llocs de Treball i de la Comissió de Bases des d'una secció sindical amb representació a l'ajuntament vers llurs treballadors, a través del correu electrònic facilitat pel consistori a tal efecte, s'adequaria en el present cas a la LOPD, en la mesura que comprenen informació de naturalesa estrictament laboral i, pel que fa a les dades de caràcter personal, només contenen la informació identificativa dels membres que en formen part, així com la condició per la qual hi intervenen.
23/03/2015
Comunicació a una persona col·legiada d'informació del seu Col·legi professional que pot incloure dades de tercers
CNS 22/2014
Una persona col·legiada pot tenir accés a les retribucions dels membres de la Junta de govern del seu Col·legi professional, en la mesura que en la seva condició de col·legiat, té dret a exercir el control de la gestió de l'òrgan de govern com a membre de l'Assemblea general, d'acord amb la Llei 7/2006. En el cas que l'exercici d'aquest accés a la informació de les retribucions percebudes pels membres del seu òrgan de govern pogués afectar també terceres persones, caldria dissociar les seves dades amb qualsevol mitjà que n'impedís la identificació, llevat que es comptés amb el consentiment d'aquestes persones, o hi hagués una llei que habilités dita comunicació. La LRJPAC, només pot habilitar la comunicació si la persona sol·licitant té un interès legítim i directe per accedir a les dades personals de tercers que puguin incloure els documents relatius a les retribucions detallades dels membres de la junta de govern (article 37.3).
07/05/2014
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- Procediment administratiu
- Contractació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
Comunicació a un sindicat de dades dels treballadors d'un organisme autònom
CNS 50/2013
S'analitza l'adequació de comunicar als representants dels treballadors la informació continguda en el model de "Descripció del lloc de treball" sotmés a consulta. Determinades informacions poden formar part de la RLT, o referir-se a característiques, circumstàncies o retribucions vinculades al lloc de treball, i no a la persona física i, per tant, comunicar-se. La informació relativa al "Perfil professional del lloc de treball" pot suposar, indirectament, l'elaboració d'un perfil de la persona que ocupa un lloc de treball en un moment determinat, de manera que caldria limitar la comunicació a la informació d'aquest "Perfil" que pot ser coneguda a través de la RLT. Pel que fa als "indicadors sobre l'entorn del lloc de treball", si permeten, pel seu grau de concreció o detall, l'elaboració d'un perfil de la persona que ocupa un lloc de treball, caldria evitar-ne la comunicació.
07/11/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- Dades contacte treballadors
- DRETS FONAMENTALS
- Dret llibertat sindical
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Organismes autònoms
Informació als treballadors municipals sobre la utilització dels recursos informàtics de l'Ajuntament
CNS 8/2013
La informació sobre la utilització dels recursos informàtics que un Ajuntament dóna als seus treballadors a través d'un Manual de Bones Pràctiques ha de ser clara i entenedora, tant pel que fa a la utilització d'aquestes eines per part dels treballadors com també perquè aquests coneguin el control que pot fer l'Ajuntament sobre els seus sistemes d'informació.
14/02/2013
Comunicació per part d'un ajuntament als òrgans de representació sindical d'informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal
CNS 4/2013
Un ajuntament pot comunicar als òrgans de representació sindical la informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal si utilitza un codi numèric en substitució del nom i cognoms de cada treballador i en garanteix la no identificació. Així mateix, els pot comunicar aquesta informació junt amb la descripció del lloc de treball si es tracta de llocs de treball que compten amb un nombre de treballadors suficientment ampli, de tal manera que identificar cada treballador requereix terminis o activitats desproporcionats.
06/02/2013
Possibilitat, per part d'un sindicat, de difondre informació sobre treballadors
CNS 44/2012
S'analitza la difusió de determinades informacions per part d'un sindicat, en concret, sobre l'obertura d'un expedient disciplinari, sobre el nomenament d'un inspector de policia i sobre la realització d'unes escoltes per un treballador de l'Ajuntament. També s'analitzen diferents sol·licituds d'accés a dades dels treballadors per part del sindicat, en concret, l'accés a informació sobre formació i ajuts econòmics, sobre la identitat d'un funcionari que emet un informe, sobre els Documents TC1 i TC2, i sobre la plantilla de personal, amb indicació detallada de les aportacions a la Seguretat Social per a cada treballador.
31/10/2012
Comunicació per part d'un ajuntament de dades personals dels treballadors al Comitè de Personal
CNS 14/2012
S’analitzen diversos supòsits de comunicació de dades (article 11 de la LOPD) a l’òrgan de representació dels treballadors, en concret, dades de la còpia bàsica dels contractes, de les hores extraordinàries, dels documents TC-1 i TC-2, del quadre de retribucions, així com informació continguda en els pressupostos municipals. S’especifica que, en cas que l’Ajuntament no comuniqui dades personals de treballadors a l’òrgan de representació en el context de l’exercici de la llibertat sindical, quan es disposa del consentiment o quan hi ha la suficient habilitació, aquest òrgan podrà exercir, si escau, les accions legals que prevegi la normativa que regula l’exercici dels drets sindicals o altra normativa que prevegi el règim d’accés i la publicitat de determinada informació municipal. També, si escau, es podran presentar els corresponents recursos administratius o contenciosos, en relació amb la informació relativa als treballadors sotmesos al dret administratiu.
10/04/2012
Total de pàgines: 6