S'han trobat 51 resultats amb els descriptors Representants treballadors
Denegació d'informació sobre les hores extraordinàries realitzades l'any 2017 pels treballadors d'un Ajuntament
IAI 45/2018
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a la secció sindical reclamant del llistat d’hores extraordinàries realitzades pels càrrecs electes, alts càrrecs i directius de la corporació i la resta de personal que ocupi llocs de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat dins l’organització o que impliquin alts nivells retributius. Pel que fa a la resta de treballadors, la normativa de protecció de dades no impediria l’accés al llistat d’hores extraordinàries realitzades pels treballadors municipals durant el període de temps sol·licitat, sempre què aquesta informació es faciliti substituint el nom i cognoms dels treballadors per un codi numèric.
09/10/2018
Comunicació al Comitè d'Empresa de determinada documentació dels treballadors
CNS 41/2018
La normativa de protecció de dades no impediria l’accés del comitè d’empresa a la còpia bàsica del contracte o a la comunicació al Servei Públic d’Ocupació a través de l’aplicació contrat@ (punts primer i segon), sempre que es faci en els termes exposats en els fonaments IV i V d’aquest dictamen. L’accés a la relació d’hores extres mensuals realitzades per treballadors (punt cinquè), hauria de facilitar-se substituint el nom i cognoms dels treballadors per un codi numèric que no permetés la identificació d’aquestes persones. L’accés al document TC-2 mensual o Relació nominal de treballadors, (punt tercer), hauria de comptar amb el consentiment exprés dels treballadors. Això, sens perjudici que es pugui facilitar una relació amb el nom i cognoms dels treballadors pels quals l’empresa ha cotitzat. L’accés a la relació mensual de treballadors que estan en situació d’IT per una accident laboral (punt quart), no es pot facilitar sense comptar amb el consentiment exprés dels afectats. L’accés als escrits de sanció o amonestació als treballadors (punt sisè), no es pot facilitar sense comptar amb el consentiment exprés dels afectats, tret que es tracti de sancions per la comissió de faltes molt greus. Tot i això, sense perjudici que tant en aquest supòsit com en l’anterior, es pugui trametre la informació de manera anonimitzada.
25/07/2018
Accés del Comitè d'empresa d'un Col·legi professional a la informació tributària, laboral i de seguretat social
CNS 28/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés per part del comitè d’empresa a determinada informació tributària, laboral i de seguretat social, en els termes exposats en aquest dictamen. Aquesta normativa però, impediria l’accés del comitè d’empresa a determinada documentació, com ara al document TC-2 o Relació nominal de treballadors, atès que hi poden constar dades especialment protegides (art.7.3 de l’LOPD) i que la informació sobre les bases de cotització de cada treballador no s’adequaria a la finalitat pretesa, seria excessiva i contrària als principis de l’LOPD (art.4).
24/07/2017
Denegació d'accés a informació del procés de selecció del lloc de treball d'inspector de la policia municipal
IAI 25/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar al representant dels treballadors accés a la documentació sobre el procés de selecció per proveir una plaça d’inspector de la policia local, consistent en les bases, anuncis, convocatòries, així com els resultats finals de les persones que han superat el procés selectiu. En canvi, no resulta prou justificat comunicar els resultats de les diferents proves o fases del concurs, ni tampoc la llista completa d’aspirants admesos i exclosos, atès el transcurs del temps des de la realització del procés selectiu (2009) i la finalitat instrumental d’aquesta llista.
18/07/2017
Denegació d'informació relativa a la relació nominal de les borses de treball
IAI 9/2017
La normativa de protecció de dades de caràcter personal no impedeix l’accés dels representants dels treballadors a la identitat de les persones que ocupen o han ocupat un lloc de treball a la Diputació durant un període de temps concret, i a la duració dels nomenaments. Pel que fa a l’accés a la relació nominal de les persones que formen part de les borses de treball i no han estat seleccionades per ocupar un lloc de treball concret, la normativa de protecció de dades hauria de portar a facilitar aquesta informació de manera seudonimitzada, assignant a cada persona treballadora un codi que no permeti arribar a identificar-la. Quant a la informació relativa al nombre de persones que estan treballant actualment a la Diputació sense formar part de cap borsa de treball activa, al lloc on treballen i a la duració dels nomenaments, atès que el sol·licitant no demana la seva identificació, no hi ha obstacle en facilitar aquesta informació de manera que no es pugui identificar les persones afectades.
01/03/2017
Denegació d'informació relativa a la borsa de treball
IAI 8/2017
La normativa de protecció de dades de caràcter personal no impedeix l’accés dels representants dels treballadors de la secció sindical de (...) a la identitat de les persones nomenades com a auxiliars de geriatria a la Diputació, al fet de si aquestes formaven part o no de la borsa de treball i a la durada dels nomenaments.
27/02/2017
Accés del comitè d'empresa a informació laboral dels treballadors
CNS 78/2016
Des de la perspectiva de la protecció de dades es considera que la solució que millor permet satisfer el dret d'accés del comitè d'empresa, sense menyscabar el dret a la protecció de dades de les persones afectades, consistiria en facilitar-li els llistats amb la informació necessària per dur a terme la funció que té encomanada amb un codi numèric fix assignat a cada treballador en substitució del nom i els cognoms, que no sigui fàcilment deduïble.
12/01/2017
Denegació d'accés a les actes d'uns Comitès de Salut i Seguretat de l'Administració de la Generalitat.
IAI 25/2016
El dret a la protecció de dades personals suposa una limitació d'accés a la informació personal continguda en les actes dels Comitès de Seguretat i Salut de l'Administració de la Generalitat relacionada amb la salut i altres dades especialment protegides dels treballadors afectats, en els termes exposats en el present informe, sens perjudici que es pugui facilitar l'accés parcial a la resta d'informació dels documents esmentats.
20/09/2016
Accés a la borsa de treball per part dels òrgans de representació del personal sense consentiment dels afectats
CNS 41/2016
En un cas com el plantejat a la consulta, la normativa de protecció de dades hauria de portar a facilitar informació als òrgans de representació dels treballadors sobre el llistat de les persones incloses a les borses de treball del personal docent interí i del professorat de religió de manera dissociada. Això sens perjudici que els òrgans de representació dels treballadors puguin accedir al llistat de les persones de la borsa que efectivament hagin estat seleccionades per ocupar una plaça vacant o que, en determinats supòsits, sigui per les funcions que tinguin atribuïdes, sigui per les circumstàncies especials del cas, hi puguin tenir accés.
26/07/2016
Comunicació de dades d'un treballador municipal al delegat de personal
CNS 70/2015
Vista la normativa estudiada (EBEP i legislació de transparència) no hi ha suficient habilitació legal per tal que el delegat de personal accedeixi al contingut íntegre de la nòmina corresponent als mesos de juny a setembre de 2015 de l'inspector de policia. Tenint en compte que el cessionari és un delegat de personal que aporta indicis de possibles irregularitats repecte un treballador i un període breu en concret, pot considerar-se justificada la comunicació de la informació referida a la realització d'hores extres (article 11 LOPD), com també la comunicació de la memòria del regidor, en allò referit a la realització i pagament de les hores extres per part de l'inspector de policia.
18/01/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Total de pàgines: 6